і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Дії над векторами у просторі

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №MZ338813
За публікацію цієї методичної розробки Припіяло Сергій Олександрович отримав(ла) свідоцтво №MZ338813
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Припіяло Сергій Олександрович, вчитель математики, Припіяло Анжеліка Михайлівна, вчитель фізики і математики, Лозуватська ЗОШ І-ІІІ ступенів Шполянської районної ради Черкаської області.

Слайд № 2

Правило трикутника Правило паралелограма Координати суми двох векторів дорівнюють сумі відповідних координат цих векторів:

Слайд № 3

Правило паралелепіпеда

Слайд № 4

Слайд № 5

Координати різниці двох векторів дорівнюють різниці відповідних координат цих векторів: Різницею векторів і називається вектор такий, що

Слайд № 6

Координати добутку вектора на число дорівнюють добутку відповідних координат даного вектора на це число:

Слайд № 7

Слайд № 8

Розв’язання. Знайдемо координати векторів: Скориставшись правилами виконання дій над векторами, заданими координатами, маємо:

Слайд № 9

Отже, координати шуканих векторів (9;-3;0) і (-9;3;0). Розв’язання. Визначимо довжину даного і шуканого векторів:

Слайд № 10

Розв’язання. Визначимо довжину даного і шуканого векторів:

Слайд № 11

Приклад 4. Довести, що сума квадратів діагоналей паралело-грама дорівнює сумі квадратів усіх його сторін. Розв’язання. За правилами додавання і віднімання векторів: Використовуючи властивості скалярного квадрата, отримуємо: Тому AC2+DB2=AB2+BC2+CD2+AD2. Нехай АВСD – паралелограм.

Слайд № 12

(8; -6; 2) (8; -4; 2) (8; -6; -2) (8; -6; 2) Оберіть правильну відповідь. Увага! Якщо відповідь неправильна, завдання розпочинаються з початку!

Слайд № 13

(4; -6; 2) (4; -4; 2) (4; -4; 4) (8; -6; 2) Оберіть правильну відповідь. Увага! Якщо відповідь неправильна, завдання розпочинаються з початку!

Слайд № 14

(-18;37;-36) (18;-37;36) (-2;3;-4) (2;-3;4) Оберіть правильну відповідь. Увага! Якщо відповідь неправильна, завдання розпочинаються з початку!

Слайд № 15

Слайд № 16

Література: Афанасьєва О.М., Бродський Я.С., Павлов О.Л., Сліпенко А.К. Математика. 11 клас: Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011. – 480 с. Полонський В.Б.,Рабінович Ю.М., Якір М.С. Вчимося розв’язувати задачі з геометрії. Навчально-методичний посібник. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2002. – 240 с. Раухман А.С., Сень Я.Г. Усні вправи з геометрії для 7-11 класів: Посібник для вчителя. – К.: Рад. шк., 1989. – 160 с. Гусев В.А., Мордкович А.Г. Математика: Справ. материалы: Кн. для учащихся. – М.: Просвещение, 1988. – 416 с. Погорєлов А.В. Геометрія: підручник для 7-11 кл. серед. шк. – 2-ге вид. – К.: Освіта, 1992. – 351 с.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Матеріал по темі «Координати і вектори» дасть змогу сформувати знання учнів про дії над векторами в просторі. Містить теоретичні відомості, приклади розв’язання вправ та тестові завдання з вибором відповіді для перевірки знань учнів.
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Геометрія
  • Клас
    10 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7414
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    MZ338813
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти