і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дієслова-синоніми,дієслова-антоніми, багатозначнідієслова.Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях.

Дієслова-синоніми,дієслова-антоніми, багатозначнідієслова.Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Дієслова-синоніми,дієслова-антоніми,

багатозначнідієслова.Вживання дієслів у прямому і

переносному значеннях.

Мета: удосконалювати вміння вживати в мовленні іменники-синоніми,антоніми,як засіб увиразнення мови,вміти застосовувати в мовленні багатозначні слова,розвивати і збагачувати мовлення дітей, виховувати інтерес до рідної мови.

Перебіг уроку

I.Організація учнів до роботи.

Добрий день.

У добрий час!

Рада діти,бачить вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався-

До дзвінка ще постарався.

Зараз сядуть всі дівчата,

А за ними і хлоп`ята.

-Для того,щоб справитись із завданням цього уроку,будемо

працювати старанно,слухати уважно, писати охайно. Отже,сьогодні

завдання на уроці такі:

-Не просто слухати, а чути.

-Не просто дивитися,а бачити.

-Не просто відповідати, а міркувати,

-Дружно й плідно працювати.

А чого ви очікуєте від уроку ?

Створення емоціонального настрою.

-Подивились мені в очі.Подивились один на одного, посміхнулись

І сказали:

«Я-найкращий,Ти-найкращий,Ми-найкращі»

-Щоб ви хотіли побажати один одному?

(На квітах написані побажання)

-А я побажаю вам гарного настрою і тепла.

-А від чого може стати тепло?(Від усмішок і сонечка)

-А ось і сонечко(символічне,прикріплюю до дошки

А якщо є сонечко , то проростуть і квіточки . За кожне виконане завдання у нашої квіточки зявлятиметься пелюсточка .

Каліграфічна хвилинка

Дисципліна

Актуалізація знань

Гра «Закодовані слова»

д

и

с

ц

и

п

л

і

н

а

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

3218710 сиділа сцілила 34875710

32610710 сипала цідила 4812710

Що спільного між словами?

Гра «Розсипанка»

Диференційоване завдання

1 від поданих слів утворити початкову форму

2 утворити з поданими дієсловами словосполучення іменник +прикметник у теперішньому часі

3 Записати 2 речення з дієсловами у майбутньому часі і визначити синтаксичну роль .

Спостереження над мовним матеріалом

Що означає слово цідити ? сипати ?

Що означають фрази? цідити крізь зуби ? говорити

Сипати горохом?

А яким словом можна замінити слово говорити ?Протилежне слово ?

(мовити , казати , ректи , розповідати , торохтіти , цвіріньчати …..)

А продовжити цей ряд слів нам допоможе вправа 265

Оголошення теми і мети уроку

Дієслова-синоніми,дієслова-антоніми.

Висновок

Робота в парах (дібрати синоніми)

Бігти- мчати,нестись,летіти.

думати- мислити,міркувати.

йти- крокувати,плентатись,сунути.

Фізкультхвилинка

А з співом якої пташки порівнюють наше мовлення? (соловейка)

Вправа 266

Злітала- падала сміялася –сплакувала

Гра «Злови м’яч »

Вправа 268

Уживання дієслів у прямому і переносному значеннях

-Відгадайте загадку.

Старий дід мости помостив.

Молода прийшла – мости рознесла.(Мороз і весна)

Хлопчики записують слово мороз, а дівчатка – весна та добирають до цих слів дієслова таким чином, щоб вони були вжиті в переносному значенні.

Наприклад: мороз – тріщить, кусає, щипає, падає, малює тощо; весна – прийшла, прилетіла, прилинула, завітала, розбудила, уквітчала тощо.

Підсумок уроку

-Інтерактивна вправа «Барвограй»

-На уроці ми працювали з дієсловом,то зараз спробуємо до кожної першої літери цього слова дібрати дієслова,які могли б охарактеризувати вашу роботу на уроці

Д-думали

І- ілюстрували

Є-єднали

С-старалися

Л-лагодили

О-організовували

В-вислуховували

О-оцінювали

-Чи здійснилися ваші очікування від уроку?

-Чого ви навчилися на уроці?

-Кому треба бути уважнішим на уроці?

(Оцінювання)

Домашнє завдання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Власна розробка уроку , де використані інтерактивні методи та прийоми з дотриманням вікових особливостей учнів . Урок носить виховний характер до рідної мови . Мала за мету удосконалювати вміння вживати в мовленні іменники-синоніми,антоніми,як засіб увиразнення мови,вміти застосовувати в мовленні багатозначні слова,розвивати і збагачувати мовлення дітей.
  • Додано
    12.02.2019
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    293
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    10
  • Номер матеріала
    CM208273
  • Вподобань
    0
Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти