Дидактичний матеріал, "Спілкуємося через гру".

Опис документу:
Завдання Нової української школи побудувати навчальний процес малюків таким чином, щоб навчання в школі стало дитині в задоволення . Навчатися з радістю, адаптуватися до школи, спілкуватися з однолітками можна через гру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ігри на вербальну та безпредметну взаємодію

Гра «Життя у лісі»

Психолог (сідає на килим, розсаджуючи навколо себе дітей). Уявіть собі, що ви опинилися у лісі і говорите різними мовами. Але вам треба якось спілкуватися між собою. Як це зробити? Як запитати про що-небудь, як виявити своє доброзичливе ставлення, не кажучи ні слова? Щоб запитати, як справи, ляскаємо своєю долонею по долоні     товариша      (показ). Щоб  відповісти, що все добре, нахиляємо голову до його плеча; хочемо виявити дружбу і любов — ласкаво гладимо по голові (показ). Готові? Тоді почали. Зараз ранній ранок, виглянуло сонечко, ви тільки що прокинулися…

Подальший хід гри психолог розвертає довільно, стежачи за тим, щоб діти не розмовляли між собою.

Гра «Мурахи»

Психолог(розсадивши дітей навколо себе). Чи доводилось кому-небудь із вас бачити в лісі мурашник, усередині якого день і ніч вирує життя? Ніхто з мурах не сидить без справи, кожний зайнятий: хтось тягає голки для зміцнення житла, хтось готує обід, хтось виховує дітей. І так усю весну і все літо. А пізньої осені, коли стає холодно, мурашки збираються разом, щоб заснути у своєму теплому будиночку. Вони сплять так міцно, що їм не страшні ні сніг, ні заметіль, ні морози. Мурашник прокидається з настанням весни, коли перші теплі сонячні промені починають пробиватися крізь товстий шар голок. Але перш ніж почати звичне трудове життя, мурашки влаштовують величезний банкет. У мене така пропозиція: зіграємо роль мурашок у радісний день свята. Покажемо, як вони вітають один одного, радіючи приходу весни, як розповідають про те, що їм снилося всю зиму. Тільки не забуваймо, що розмовляти мурахи не вміють. Тому будемо спілкуватися жестами.

Психолог і діти розігрують пантомімою і діями прослухану розповідь, закінчуючи її хороводом і танцями.

Гра «Добрі ельфа»

Психолог (сідає на килим, розсаджуючи дітей навколо себе). Колись давним-давно люди, борючись за виживання, змушені були працювати і вдень, і вночі. Звичайно, вони дуже утомлювалися. Пожаліли їх добрі ельфи. З настанням ночі вони стали прилітати до людей і, ніжно погладжуючи їх, ласкаво заколисувати добрими словами. І люди засипали. А ранком, повні сил, з подвоєною енергією бралися за роботу.

Зараз ми з вами розіграємо ролі древніх людей і добрих ельфів. Ті, хто сидить по праву руку від мене, виконають ролі цих трудівників, а ті, хто по ліву, — ельфів. Потім ми поміняємося ролями. Отже, настала ніч. Знемагаючи від утоми, люди продовжують працювати, а добрі ельфи прилітають і заколисують їх…

Розігрується безсловесна взаємодія.

Гра «Театр тіней»

Психолог. Чи звертали ви увагу на те, як у яскравий сонячний день за вами невідступно слідує власна тінь, у точності повторюючи, копіюючи усі ваші рухи? Гуляєте ви, чи бігаєте, чи стрибаєте — вона увесь час з вами. А якщо ви з кимсь йдете або граєте, то ваша тінь, наче подружившись з тінню вашого супутника, знов-таки в точності усе повторює, але не розмовляючи, не промовляючи жодного звуку. Вона усе робить безшумно. Уявімо собі, що ми — наші тіні. Погуляємо по кімнаті, подивимося один на одного, спробуємо один з одним поспілкуватися, а потім разом що-небудь побудуємо з уявних кубиків. Але як? Будемо рухатися тихо, не видаючи жодного звуку. Отже, почали!

Разом з дорослим діти мовчки пересуваються по кімнаті, дивляться один на одного, вітаються за руку. Потім за прикладом вихователя будують з уявних кубиків вежу. Успіх гри залежить від фантазії психолога.

Гра «Ожилі іграшки»

Психолог (сідає на килим, розсаджуючи дітей навколо себе). Вам, напевно, розповідали або читали казки про те, як оживають уночі іграшки. Закрийте, будь ласка, очі і уявіть свою улюблену іграшку, уявіть, що вона, прокинувшись, робить уночі. Уявили? Тоді пропоную вам виконати роль улюбленої іграшки і    познайомитися з іншими іграшками. Тільки знов-таки всі наші дії виконуємо мовчки, щоб не розбудити старших. А після гри спробуємо відгадати, хто яку іграшку зображував. На завершення гри діти на прохання психолога розповідають, хто кого зображував. Якщо хто-небудь затрудняється, дорослий пропонує ще раз показати свою іграшку.

Гра «Загальне коло»

Психолог (зібравши дітей навколо себе). Щоб я могла вас бачити і щоб ви могли бачити мене й один одного, сядьте, будь ласка, на килим, утворивши коло. А тепер привітаємося очима. Я перша привітаюся з кожним з вас, дивлячись йому в очі. Злегка кивнувши головою, доторкнуся до плеча свого сусіда. Точно так само    кожний з вас поглядом і посмішкою буде вітати своїх товаришів.

Бажано, щоб діти уникали словесних вітань. Основна ігрова задача — зосередити увагу на партнері. Однак, якщо хтось захоче щось сказати іншому, психолог не перешкоджає.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
7
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!