Дидактичний матеріал "Розвивальні творчі вправи в початковій школі"

Опис документу:
Складені та запропоновані мною творчі вправи з української мови для учнів початкової школи спрямовані не на енциклопедичне застосування знань, а на розвиток гнучкості розуму, уміння орієнтуватися, міркувати, впевнено приймати рішення

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розвивальні творчі вправи в початковій школі

(З досвіду роботи)

Застосування розвивальних творчих вправ залучає учнів не тільки відтворювати набуті знання, вміння й навички, але й сприяє головним чином розвитку критичного мислення, пізнавальної активності, творчих здібностей та формує компетентності учнів.

Складені та запропоновані мною творчі вправи з української мови для учнів початкової школи спрямовані не на енциклопедичне застосування знань, а на розвиток гнучкості розуму, уміння орієнтуватися, міркувати, впевнено приймати рішення.

Творчі вправи для дітей молодшого шкільного віку.

1. Об’єднати слова в речення:

Літо, відпочинок;

Мета, життя;

Вчинок, наслідок:

Навчання, досвід .

2. Утворити нові слова, додавши дзвінкі приголосні в кінці слова коса+ , буква+, Буря+, моро+

Утворити нові слова, додавши дзвінкі приголосні спочатку слова

+лак, +рама, +мова, +міст.

3. Придумати слова, які починаються назвами нот.

Дорога, ремонт, мітинг, фактор, сольфеджіо, лялька, січень,

Зробити звуковий аналіз тих слів, у яких звуків більше, ніж букв.

4. Придумати слова з буквосполученням –оро- після першої літер так, щоб кожне наступне слово було на одну літеру довше попереднього.

м

о

р

о

з

С

о

р

о

к

а

в

о

р

о

т

т

я

г

о

р

о

б

и

н

о

к

о

р

о

м

и

с

л

о

к

о

р

а

б

е

л

ь

н

а

с

о

р

о

к

о

н

і

ж

к

а

5. М який знак загубився

Задач…ка,камін...чик, ремін...чик, щіл...ний, емул...сія, мален...кий, електропаял...ник, астрахан...ці, щонаймен...ше, нян...чити, економіч...ний, шахтарс.кий,

6. Відтворити прислівя.( Без верби та калини немає України.)

зеБ еирбв ат лиинак єемна їиУркна.

7. Записати своє імя стовпчиком. До кожної літери придумати і записати нове слово. Скласти речення так, щоб до нього ввійшло щонайбільше придуманих слів.

Сонце

вітер

іній

тепло

легко

акуратно

небо

афіша

8. Розплутати займенники, визначити особу та число.

Вомиянитививонавоновін

Йогоїїйомуїм

унеїуньогоуних…

9. Придумати та записати слова з3 буквами а, о.

Придумати та записати слова з 2 буквами и,е, і…

10. Який звук обєднує ці слова?

Щука, щавель, чайка, чайник, щастя І Ч І

Їжак, явір, єнот, Йосип, юнга. І й І

11. Знайти третє «зайве» в групах слів.

Ковал...ов, з...омка, кол...оровий;

бо...овий, с...огодні, баталь...н;

бур…я, бур…як, бурян;

в…яз св…ято, в…яне;

ір…я, р…ясно, подвір…я.

12. Які прислівники запитують про себе?

 (Щонайменше, щонайбільше, щотижня, щогодини, щороку, щоденно.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!