Дидактичний матеріал, ігри "Граємося разом".

Опис документу:
Завдання Нової української школи побудувати навчальний процес малюків таким чином, щоб навчання в школі стало дитині в задоволення . Навчатися з радістю, адаптуватися до школи, спілкуватися з однолітками можна через гру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Гра «Один, два, три – замри»

Мета гри. Розвиток довільних рухів.

Процедура гри. Грає весела і рухлива музика. Діти стрибають і вільно рухаються в такт музиці. Раптово музика обривається, діти завмирають у тих позах, у яких їх застала музична перерва. Потім через 1 — 1,5 хвилини музика знову звучить і продовжується гра.

Гра «Кухарчуки»

Усі встають у коло — це каструля. Зараз будемо готувати суп (компот, вінегрет, салат). Кожний придумує, чим він буде (м’ясо, картопля, морквина, цибуля, капуста, петрушка, сіль і т.д.). Ведучий викрикує по черзі, що він хоче покласти в каструлю. Хто взнав себе, встрибує в коло, стрибнувши, бере за руки попередніх. Гра продовжується, поки всі «компоненти» не будуть у колі. У результаті виходить смачне, красиве блюдо.

Гра «Качка, качка, гусак»

Учасники гри встають у коло. Ведучий – усередині кола. Він ходить по колу, указує рукою і примовляє: «Качка, качка, гусак». Гусак зривається з місця, тікаючи в протилежну від ведучого сторону. Завдання обох — швидше зайняти звільнене місце. Уся складність гри у тому, що в місці зустрічі ті, що змагаються, повинні взяти один одного за руки, зробити реверанс, посміхнутися і привітати один одного: «Добрий ранок, добрий день, добрий вечір!», і встигнути зайняти вільне місце. Примітка. Дорослий стежить за тим, щоб кожний учасник побував у ролі «гусака». Вітання і реверанси повинні виконуватися чітко і голосно.

Гра «Дракон кусає свій хвіст»

Мета гри. Зняття напруженості, невротичних станів, страхів.

Процедура гри. Звучить весела музика. Діти встають один за одним і міцно тримаються за плечі один одного. Перша дитина — «голова дракона», останній — «хвіст дракона». «Голова дракона»   намагається   піймати «хвіст», а той вивертається від неї.

Зауваження:

1.   Стежте, щоб діти не відпускали один одного.

2.  Стежте також, щоб ролі «голови дракона» і «хвоста» виконували всі бажаючі.

Гра «Доторкнися до…»

Усі гравці одягнені по-різному. Ведучий викрикує: «Доторкнися до… синього!» Усі повинні миттєво зорієнтуватися, знайти в учасників у одязі щось синє і доторкнутися до цього кольору. Кольори періодично міняються, хто не встиг — ведучий.

Примітка. Дорослий стежить, щоб доторкалися до кожного учасника.

Гра «Дзеркало»

Дітям пропонується уявити, що вони ввійшли в магазин дзеркал. Одна половина групи — дзеркала, інша — різні звірята. «Звірята» ходять повз дзеркала, стрибають, кривляються — «дзеркала» повинні точно віддзеркалювати рухи і вирази обличчя «звірят».

Гра «Рибалки і рибка»

Чим більше учасників, тим гра цікавіша і корисніша, але не менше шести. Два учасники — рибки. Інші устають парами обличчям один до одного у дві лінії, беруть один одного за руки – це сіть. Рибка хоче вибратися з сіті, вона знає, що це небезпечно, але поза сіттю — воля. Вона повинна проповзти на животі під зчепленими руками, які при цьому зачіпають її по спині, злегка постукують по ній, лоскочуть. Виповзаючи з сіті, рибка чекає свою подругу, що повзе за нею, вони беруться за руки і стають сіттю. Процес зміни ролей повторюється 2—3 рази.

ПопередженняРухи «сіті» повинні бути в міру агресивними.

Гра «Жмурки»

Стародавня, перевірена століттями гра. Ведучий зав’язує очі, інші гравці бігають по кімнаті, видаючи веселі звуки: «ку-ку», «ля-ля», «а от і я!». Схопивши того, хто попався, ведучий угадує, хто це, і тільки після цього знімає пов’язку.

Примітка. Стежте, щоб дитина довго не «жмурилась» у пошуках гравців, як тільки відчуєте, що вони забарилися, піддайтеся з радістю.

Етюд «Потягнулися – зігнулися?

Вихідне положення: стоячи, руки і все тіло спрямовані угору, п’ятки від підлоги не відривати. Ведучий: «Тягнемося, тягнемося нагору, вище, вище… А тепер наші долоні як би зламалися, зависли. Тепер руки зламалися в ліктях, у плечах, упали плечі, зависла голова, перегнулося тіло, підігнулися коліна, упали на підлогу… лежимо, відпочиваємо, добре».

Примітка. Коли діти відпочивають на підлозі, ведучий повинен обійти кожного з них і перевірити, чи цілком розслаблене його тіло, допомогти зняти «затиски».

Вправа «Ведмежата»

Дитина перетворилася в маленьке ведмежа. Вона лежить у барлозі. Подув холодний вітер і пробрався в барліг. Ведмежа змерзло. Воно зжалось в маленький клубочок — гріється. Стало гаряче, ведмежа розгорнулось і заричало. Дорослий розповідає дитині про ведмежа, а той зображує його рухи. Вправа спрямована на м’язове розслаблення.

Гра «Зоопарк»

Діти перетворюються на тварин (на яких самі бажають). Спочатку усі сидять за стільцями («у клітках»). Кожна дитина зображує свою тварину, інші угадують, кого вона зображує. Після того, як усіх «розгадали», клітки відкриваються і «звірі» виходять на волю: стрибають, бігають, кричать, ричать.

Гра «Лисичко, ти де?»

Діти стають у коло, ведучий в середині. Потім вони відвертаються і закривають очі. У цей час ведучий ходить по колу і непомітно для інших домовленим заздалегідь дотиком призначає лисицю, а інші — зайці. За сигналом усі відкривають очі, але ніхто не знає, хто ж лисиця. Ведучий кличе перший раз: «Лисичко, де ти?». Лисиця не повинна видавати себе ні словом, ні рухом, так само і другий раз, а в третій — лисиця відповідає: «Я тут» і кидається ловити зайців. Зайця, який 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
7
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!