Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Ігри для розвитку орфографічної зоркості
1. Розв’яжи буквені приклади і назви утворені слова.
МО + РО+ ЗА – А = …
УК + Р – К + ОК = …
ЯМ + ГУ – МУ + ОДА =…
ШР – Р + УБ + А =…
СІР + ЧЕ – Р + УНЬ – У = …
КН + И + ОЖ – О+ УКА –У =…
2. Запам’ятай слова, що пишуться окремо.
Так що, з тим що, та й, під час, через те що, дарма що, все ж таки, бо ж, коли б то, хоч би, тому ж то, казна в чому, хтозна з яким, поки що, хіба що, ні з ким, не до ладу, не тільки, не до речі, не такий, не завтра, не тут, не то, не для кого, день у день, раз у раз, з боку в бік, час від часу, по правді, не до вподоби.
3. Збери намисто зі складів.
1) З 10) на
13) ся 5)деш
2) ким 3) по
12) реш 7) то
8) го 9) й
6) ся 11) бе 4) ве
4. «Допиши віршик»
Ходить лісом їжачок,
В нього шубка з ….(колючок, ниточок, дроту)
Вночі їй завжди півник сниться,
Вона не курка, а ….. ( гуска, ворона, лисиця)
У неділю на Хрещатик
Квочка вивела… ( голубів, курчаток, овець)
По дорозі жук повзе,
На спині листок … (фарбує, несе, везе)
Свиня навчає діточок:
Вмивайте вранці… ( хвостик, ноги, п’ятачок)
Ну і дивина! Не знає Таня й досі,
Яка пора іде за латом? … ( четвер, червень, осінь)
5. Утвори речення, уявляючи на місці зірочки вказану букву .
*чні др*гого кл*су списува*и вправ* з підручн*ка.
Журавл* кр*жляли над с*лом.
Наш с*сід * ставк* спійм*в велик* щ*ку.
Катрус*я подарув*ла подруз* цікав* книг*.
6. «На місця»
З групи складів утворюємо слова, міняючи склади місцями.
Матеріал вміщуємо на дошці чи картці.
Ро-ко-ва…(корова) ня-ко-ше… (кошеня)
Різ-ка-бе…(берізка) ро-зе-о… (озеро)
Ня-со-ве…(совеня) ли - ка- на…(калина)
7. «Дощ»
Во лі ко мо ко ко кі
Да ри ре ра ро но
то то бель ва
8 «Знайди і запиши слова».
Диктант легко читається за допомогою лінійки.
Секрет: дощик ллє згори вниз - читати слова треба по вертикалі. Важко - підмости збоку лінійку. Краще,якщо лінійка буде прозорою.
Можна робити тематичні добірки слів: квіти, меблі, звірі…
Коли слова будуть записані, то діти легко зможуть знайти узагальнююче слово.
На перших порах диктант проводиться усно.
9. «Утвори слово»
Можна давати 1,2,3,4,…..стовпчики.
Працювати можна гуртом, у парі групами.
Слова можна читати, писати, аналізувати.
д | у | Б | б | а | к |
к | у | Б | р | а | к |
р | у | б | м | а | к |
с | у | п | к | а | р |
л | у | б | г | а | в |
з | у | б | д | а | м |
б | у | к | л | а | к |
к | у | щ | п | а | с |
щ | у | п | б | а | р |
п | у | к | г | а | д |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»