Дидактичний матеріал "Ігри для розвитку орфографічної зоркості."

Опис документу:
Завдання вчителя полягає в ефективному підвищенні орфографічної грамотності при вивченні словникових слів молодших школярів. Від творчої активності учнів на уроці, вміння доказово міркувати і не боятися помилитися, вмінні спілкуватися з учителем, учнями класу, залежить успіх у свідомому опануванні програми. Джерело: Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ігри для розвитку орфографічної зоркості

1. Розвяжи буквені приклади і назви утворені слова.

МО + РО+ ЗА – А = …

УК + Р – К + ОК = …

ЯМ + ГУ – МУ + ОДА =…

ШР – Р + УБ + А =…

СІР + ЧЕ – Р + УНЬ – У = …

КН + И + ОЖ – О+ УКА –У =…

2. Запамятай слова, що пишуться окремо.

Так що, з тим що, та й, під час, через те що, дарма що, все ж таки, бо ж, коли б то, хоч би, тому ж то, казна в чому, хтозна з яким, поки що, хіба що, ні з ким, не до ладу, не тільки, не до речі, не такий, не завтра, не тут, не то, не для кого, день у день, раз у раз, з боку в бік, час від часу, по правді, не до вподоби.

3. Збери намисто зі складів.

1) З 10) на

13) ся 5)деш

2) ким 3) по

12) реш 7) то

8) го 9) й

6) ся 11) бе 4) ве

4. «Допиши віршик»

Ходить лісом їжачок,

В нього шубка з ….(колючок, ниточок, дроту)

Вночі їй завжди півник сниться,

Вона не курка, а ….. ( гуска, ворона, лисиця)

У неділю на Хрещатик

Квочка вивела… ( голубів, курчаток, овець)

По дорозі жук повзе,

На спині листок … (фарбує, несе, везе)

Свиня навчає діточок:

Вмивайте вранці… ( хвостик, ноги, пятачок)

Ну і дивина! Не знає Таня й досі,

Яка пора іде за латом? … ( четвер, червень, осінь)

5. Утвори речення, уявляючи на місці зірочки вказану букву .

  • *чні др*гого кл*су списува*и вправ* з підручн*ка.

  • Журавл* кр*жляли над с*лом.

  • Наш с*сід * ставк* спійм*в велик* щ*ку.

  • Катрус*я подарув*ла подруз* цікав* книг*.

6. «На місця»

З групи складів утворюємо слова, міняючи склади місцями.

Матеріал вміщуємо на дошці чи картці.

Ро-ко-ва…(корова) ня-ко-ше… (кошеня)

Різ-ка-бе…(берізка) ро-зе-о… (озеро)

Ня-со-ве…(совеня) ли - ка- на…(калина)

7. «Дощ»

Во лі ко мо ко ко кі

Да ри ре ра ро но

то то бель ва

8 «Знайди і запиши слова».

Диктант легко читається за допомогою лінійки.

Секрет: дощик ллє згори вниз - читати слова треба по вертикалі. Важко - підмости збоку лінійку. Краще,якщо лінійка буде прозорою.

Можна робити тематичні добірки слів: квіти, меблі, звірі…

Коли слова будуть записані, то діти легко зможуть знайти узагальнююче слово.

На перших порах диктант проводиться усно.

9. «Утвори слово»

Можна давати 1,2,3,4,…..стовпчики.

Працювати можна гуртом, у парі групами.

Слова можна читати, писати, аналізувати.

д

у

Б

б

а

к

к

у

Б

р

а

к

р

у

б

м

а

к

с

у

п

к

а

р

л

у

б

г

а

в

з

у

б

д

а

м

б

у

к

л

а

к

к

у

щ

п

а

с

щ

у

п

б

а

р

п

у

к

г

а

д

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.