Дидактичні ігри на вивчення нумерації чисел другого десятка

Опис документу:
Дидактичні ігри на вивчення нумерації чисел другого десятка: Гра „Продовж лічбу” Гра „ Дешифрувальник” Робота з картками цифр Гра „ Допоможіть білочці” Гра „ Знайди” Гра „ Яких чисел не вистачає” Гра „Математичні класики”

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дидактичні ігри на вивчення нумерації чисел другого десятка

. Гра „Продовж лічбу”

      Вчитель пояснює учням зміст гри, продемонструвавши її для прикладу з одним з учнів. Вчитель починає лічбу (11, 12), учень продовжує (13, 14…). Далі називає будь-яке число (в межах вивченого матеріалу) і пропонує учням (то одному, то другому) продовжити лічбу. Перемагає той учень (ряд учнів), який не помилився або ж допустив найменше помилок. Можна пропонувати і в зворотному порядку. Важливо підняти учнів і дати їм можливість показати класу, вміють чи не вміють вони лічити.

2. Гра „ Дешифрувальник”

Учитель. Розтавте числа у порядку спадання і розшифруйте слово.

Т

И

М

А

А

Т

Е

М

А

К

6

3

20

1

8

15

11

9

17

2

(Математика)

3. Робота з картками цифр

   На дошці написані приклади, біля кожного з них знаходиться картка з перегорнутою буквою. Учитель називає приклад, а діти показують відповідь на картці.

1 + 2 = 3      Л           7 + 0 = 7       Т             10 – 9 = 1             З

7 + 1 = 8      И           5 + 0 = 5       А            10 – 5 = 5             А

2 + 7 = 9      С                                               11 – 1 = 10            Й

10 – 2 = 8    И                                                5 – 1 = 4               Ч

3 + 3 = 6      Ч                                                5 + 3 = 8               И

10 - 1 = 11   К                                                4 = 2 = 6               К

18 – 8 = 10   А

                    Зайчик хатку збудував.

                    Так дбайливо прикрашав.

                    Жив спокійно, поживав –

                    Горя й суму він не знав.

                    Та лисичка зла-презла

                    Цього Зайчика знайшла.

                    Хирувала, лютувала,

                    З хатки сірого прогнала.

                   

                    Лиска хвостиком виляє,

                    Слова такі промовляє:

Лисичка.     Бідний Зайчику ти мій,

                     Будеш мати дім ти свій.

                    Ось завдання ці зроби

                    Та спокійно там живи.

Зайчик.       Любі друзі ви мої,

                    Ось завдання ці складні!

                    Допоможете зробити?

                    Лиску злу пора провчити.

Гра „ Допоможіть білочці”

    Учитель. Допоможіть білочці скласти картки з числами по порядку.

              18                      20                  13                             17

12                  10                                                           16

         16                      15                19              11                  14

Гра „ Знайди”

    Назвіть найбільше  і найменше число в кожному наборі

10            6           17          9           20              11              18

13          1                14              6              2          18              4

 

Гра „ Яких чисел не вистачає”

1 *  3  4  *  * 7  8  9 * 11  12 * 14 * 16 *  *  * 20

Гра „ Математичне лото”

   На картках у вигляді ЛОТО записані вирази або числа. Учитель зачитує приклад, а учні шукають відповідь і закривають і клітинку. Коли вчитель називає число, то діти шукають відповідний вираз до нього і знову закривають клітинку.

Гра „ Знайди зайве”

        7               2                 11               6

(Зайве число 11, тому що воно двоцифрове)

       2              4                  6                   1

(Зайве число 1, тому що воно непарне)  

 

          12               14               7                18                   7

Гра „Математичні класики”

На підлозі накреслені класики у яких записані відповіді ( наприклад таблички дадовання числа 2)

 Учитель називає вирази в різному порядку, а учні стрибають у той квадратик, у якому написана правильна відповідь.

Гра „Доміно”

     На прямокутниках записані вирази та числа у вигляді доміно. Діти розбирають доміно порівно, а потім будують ланцюжок, складаючи відповідним чином вираз та результат до нього.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.