Дидактичні ігри ,,ЛЮДИНА - ЛЮДИНА”

Опис документу:
Пропонується опис дидактичних ігор та вправ для дітей старшого дошкільного віку спрямовані на ознайомлення з професіями системи ,,ЛЮДИНА - ЛЮДИНА”: вчитель, продавець, лікар, У описі: Дидактичне завдання Ігрове завдання Правила Хід гри Ігрові дії Результат

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ігри та вправи спрямовані на ознайомлення дітей із професіями системи 

,,людина - ЛЮДИНА

,,Що не потрібно лікарю?

Дидактичне завдання: Поглибити й закріпити знання дітей про роботу лікаря.

Ігрове завдання: Закреслити  всі предмети, якими лікар не користується в своїй роботі.

Правила:

Уважно розглянути всі предмети.

Відшукати обладнання лікаря.

Закреслити зайві предмети.

Хто перший правильно закреслить зайві предмети-той переможець.

Хід гри:

Уважно розглянути запропоновані картинки.

Знайти та назвати обладнання лікаря.

Закреслити предмети, якими лікар не користується в своїй роботі.

Ігрові дії: Закреслити предмети, які лікар не використовує у своїй роботі.

Результат: Переможцем буде той, хто першим правильно закреслить зайві предмети.

Дидактична гра ,,Кухар

Дидактичне завдання: закріплювати знання про український посуд та страви; розвивати мовлення, логічне мислення; формувати уявлення про характерні риси рідного народу: гостинність, працелюбність; залучати дітей до національних традицій.

Ігрове завдання: відгадати назву страви і дібрати до неї посуд.

Правила:

Розглянути картки із зображеннями страв і посудом.

Знайти страву та посуд для цієї страви.

Викласти на окремому столі.

Хто перший знайде та викладе піднімає руку.

Хід гри:

Уважно розглянути всі площинні зображення.

Вибрати страву, яку знаєш та підібрати до неї посуд.

Посуд та страву покласти на окремому столі.

Гра буде закінченою, коли хтось один правильно назве страву та посуд.

Ігрові дії : знайти відому для себе страву та правильно підібрати до неї посуд.

Результат: переможе той, хто перший викладе посуд і страву на столі та зможе назвати їх.

 

Дидактична гра 

,,Добери вивіску для кожного магазину’’

Дидактичне завдання: поглибити знання дітей про роботу продавців, мережу продовольчих і промислових магазинів. Закріпити знання про те, що де можна

купувати.

Ігрове завдання : підібрати вивіску до окремих груп предметів (одяг, взуття, продукти тощо).

Правила:

Розглянути картку із зображенням предметів .

Розглянути вивіски.

Знайти потрібну вивіску.

Викласти вивіску до своєї картки з групою предметів.

Хто перший знайде та викладе піднімає руку.

Хід гри:

Уважно розглянути предмети на своїй картці.

Вибрати вивіску, яка підходить саме цій групі предметів.

Взяти вивіску і покласти поряд з карткою.

Гра буде закінченою, коли хтось один правильно підбере вивіску.

Ігрові дії: знайти правильну вивіску та викласти поряд з карткою (на якій зображені предмети).

Результат: переможе той, хто перший викладе  вивіску магазину, де можуть продаватись ті предмети, які зображені на картці.

 

Дидактична гра ,,Вчитель

Дидактичне завдання: поглибити знання дітей про професію вчителів; про предмети, необхідні у їхній роботі. Викликати в дітей бажання наслідувати роботу дорослих у сюжетно-рольових іграх.

Ігрове завдання: дати, якомога більше відповідей на запитання вихователя.

Правила:

Розглянути картки із зображеннями шкільних атрибутів.

Знайти предмети, які потрібні для роботи вчителя.

Назвати предмети; пояснити чому саме вони потрібні вчителю.

Хто перший знайде  та знатиме пояснення піднімає руку.

Хід гри:

Уважно розглянути всі зображення.

Вибрати предмет, який знадобиться для роботи вчителя.

Пояснити вихователю, чому саме цей предмет потрібен для роботи вчителя.

Гра буде закінченою, коли всі діти дадуть пояснення вибраним карткам із зображеннями атрибутів для роботи вчителя.

Ігрові дії: знайти шкільний атрибут, який необхідний для праці вчителя та пояснити його призначення.

Результат: переможе той, хто найбільше назве предметів та поясне їхнє призначення, важливість у роботі вчителя.

 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн