Дидактична гра економічного спрямування : «Розподіли витрати»

Опис документу:
сформувати у дітей помірковане ставлення до ситуації вибору; дати уявлення про «ціну вибору», навчити приймати розумні рішення. Показати, що витрати бувають обов’язкові (основні) і необов’язкові (другорядні). Розвивати увагу, мислення, уяву, моторику рук дитини. Виховувати заощадливість, кмітливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дидактична гра:

«Розподіли витрати»

Мета: сформувати у дітей помірковане ставлення до ситуації вибору; дати уявлення про «ціну вибору», навчити приймати розумні рішення. Показати, що витрати бувають обов’язкові (основні) і необов’язкові (другорядні). Розвивати увагу, мислення, уяву, моторику рук дитини. Виховувати заощадливість, кмітливість.

Обладнання:картки, поділені на 4, 6, 8, секторів відповідно до рівня розвитку дітей, предметні картинки із зображенням предметів символізують основні і не основні витрати (меблі, одяг, продукти харчування, світло, газ, іграшки, книги тощо.)

Хід гри:

Дітиобирають конверт із завданням. Вихователь пропонує малюкам зробити покупки, визначившись, що в першу чергу потрібно купити та пояснити свій вибір. Дітям пропонують набір предметних картинок та картку з пронумерованими віконцями. Дітям потрібно викласти в порядку життєвої необхідності від1 до 4 (6, 8) запропоновані предмети та пояснити свій вибір.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»