Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Діагностична робота з української мови «Досліджуємо частини мови. Іменник.»

Українська мова

Для кого: 3 Клас

15.01.2021

4296

533

2

Опис документу:
Діагностична комбінована перевірна робота з української мови. 3 клас. НУШ (за підручником Н.Кравцова,О.Придаток,В.Романова) ТЕМА: Іменник. Всі завдання підібрано відповідно опрацьованого матеріалу на уроках на перевірку умінь та навичок
Перегляд
матеріалу
Отримати код

3 клас

Діагностична робота з української мови

«Досліджуємо частини мови. Іменник.»

________________________________________________________________________

1.Прочитай слова. Випиши іменники.

Сонечко, весняне, ромашка, зеленіє, діти, навчатися, радіють, весело, пісня, річка, друзі.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Прочитай вірш. Підкресли слова , що відповідають на питання хто?

Раз, два, три, чотири,
Хто живе у нас в квартирі?
Мама, тато, дід, бабуся –

Всіх назву, не помилюся,

Старший братик і сестричка –

В нас сімейка невеличка.
А ще кіт, щеня і я
Ось і вся моя сім’я.

3. Прочитай текст. Випиши у дві колонки іменники.Визнач назви істот та неістот.

Колись люди добували мед, руйнуючи гнізда диких бджіл. Потім вони приручили цих комах. Дупло з бджолами ретельно оберігали. Згодом пасічники навчилися будувати для бджіл будиночки – вулики. Містечко з вуликів називається пасіка.

Назви істот

-------------------------------

-------------------------------

--------------------------------

--------------------------------

--------------------------------

--------------------------------

--------------------------------

--------------------------------

---------------------------------

Назви неістот

--------------------------------

-------------------------------

--------------------------------

--------------------------------

--------------------------------

--------------------------------

--------------------------------

--------------------------------

---------------------------------

4.Добери до загальних іменників власні назви.

країна_______________________

гори________________________

місто_______________________

річка________________________

сестра_______________________

кіт_________________________

5.Спиши, розкривши дужки

Українська (П/п)исьменниця (Н/н)аталя (З/з)абіла писала (В/в)ірші для (Д/д)ітей.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Прочитай текст. Визнач рід виділених іменників.Запиши у відповідний стовпчик.

Море не буває одноманітним. Однієї миті воно тихе та спокійне, наступної – налетів сильний вітер. Пропало сонце,вода стала темною. Велетенська хвиля накотилася на берег. На морі здійнявся шторм.

чоловічий рід жіночий рід середній рід

------------------- ------------------ ---------------------

-------------------- ---------------------- ---------------------

-------------------- ---------------------- ----------------------

7.Перетвори один предмет на багато.

Сніжинка-__________________.

Дерево-_____________________.

Будинок-_____________________.

Сад-_________________________.

Ялинка-______________________.

Дуб -_______________________.

Білка -_______________________.

Миша -_______________________.

Ведмідь-______________________.

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Вчитель В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.