Діагностична комбінована перевірна робота з української мови №1 . 3 клас, НУШ

Опис документу:
Діагностична комбінована перевірна робота з української мови №1 (у двох варіантах) складено для перевірки знань та вмінь учнів третього класу на початок навчального року. Працюємо за підручником М.Захарійчук (програма Савченко)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностична перевірна комбінована робота №1

ПІ _________________________________ Дата ___________________В – 2

1. Поєднай твердження:

Чуємо та вимовляємо

Букви

Друковані та рукописні

Голосні та приголосні

Читаємо та пишемо

Веселі та сумні

Звуки

Великі та малі

2. Прочитай вірш. Підкресли в словах букви, що позначають глухі приголосні звуки.

Хто чого вчиться

Звірі – в хащах лісових, риби – в водах річкових,

птиці поміж віток учать своїх діток…

Коли риби виростають, добре плавають в воді,

птахи високо літають, звірі бродять по землі.

А людина виростає – їздить! Плаває! Літає!

Одкриває, пізнає геть усе, що в світі є. ( Дмитро Павличко)

3. Спиши перше речення з вірша, поділи слова на склади, постав наголос.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Прочитай слова, уставляючи пропущені букви. Добери та запиши

перевірні слова. Склади речення з одним з цих слів

З..мля – _____________

Ч..сло – ______________

Оз..ро – ______________

Кр..ло - _____________

_____________________________________________________________________

5. Виконай звуко-буквений аналіз слова

Літають - ___________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

Діагностична перевірна комбінована робота №1

ПІ _________________________________ Дата ___________________В – 1

1. Поєднай твердження

Великі та малі

Букви

Веселі та сумні

Голосні та приголосні

Читаємо та пишемо

Друковані та рукописні

Звуки

Чуємо та вимовляємо

2. Прочитай вірш. Підкресли в словах букви, що позначають глухі приголосні звуки

Хто чого вчиться

Звірі – в хащах лісових, риби – в водах річкових,

птиці поміж віток учать своїх діток…

Коли риби виростають, добре плавають в воді,

птахи високо літають, звірі бродять по землі.

А людина виростає – їздить! Плаває! Літає!

Одкриває, пізнає геть усе, що в світі є. (Дмитро Павличко)

3. Спиши друге речення з попереднього вірша, поділи слова на склади, постав наголос

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Прочитай слова, уставляючи пропущені букви. Добери та запиши

перевірні слова. Склади речення з одним з цих слів.

З..мля – _____________

Ч..сло – ______________

Оз..ро – ______________

Кр..ло - _____________

_____________________________________________________________________

5. Виконай звуко-буквений аналіз слова

Плавають - ___________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Результат

роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат

з допомогою

Потреба уваги

та допомоги

Самоаналіз

Вчитель

Рівень

Високий

Достатній

Середній

Початковий

Зворотній зв'язок:

1. Вкажи номери завдань, які найбільш сподобалося виконувати.

2. Вкажи номери завдань, де виникали труднощі:

1

2

3

4

5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.