Cучасний урок мистецтва» Українські писанки. Символіка українського орнаменту. Розпис писанки воском. Пісня «Писанка» В.Рубана на слова Д.Чередниченко

Образотворче мистецтво

Для кого: 5 Клас

25.08.2021

76

3

0

Опис документу:
Познайомити з історією виникнення писанки, біблійною історією писанкарства, з символікою орнаментальних мотивів писанкарства, активізувати пізнавальну діяльність учнів; виявити у школярів здібності та особливості у виконанні декоративного розпису, напрацюванні навичок воскового розпису писанки. Формувати навички самостійної роботи в колективі. Розвивати естетичне мислення через знайомство з піснею В.Рубана – Писанка, а також творчу діяльність естетичного характера. Формувати інформаційно-комунік
Перегляд
матеріалу
Отримати код

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Факультет підвищення кваліфікації

Відділ культури та естетики











«Cучасний урок мистецтва» Українські писанки. Символіка українського орнаменту. Розпис писанки воском. Пісня «Писанка» В.Рубана на слова Д.Чередниченко













Виконала вчитель образотворчого мистецтва

Бастєєва Марія Іванівна















2021 р.

Мета: Познайомити з історією виникнення писанки, біблійною історією писанкарства, з символікою орнаментальних мотивів писанкарства, активізувати пізнавальну діяльність учнів; виявити у школярів здібності та особливості у виконанні декоративного розпису, напрацюванні навичок воскового розпису писанки. Формувати навички самостійної роботи в колективі. Розвивати естетичне мислення через знайомство з піснею В.Рубана – Писанка, а також творчу діяльність естетичного характера. Формувати інформаційно-комунікативну компетентність у спілкуванні і співпраці з однолітками, вчителем, а також комунікативну, творчу компетенції. Виховувати любов до національних традицій, спадщини українського народу; працелюбність, смак.



Очікувані результати для учнів:

Учні познайомляться з біблійною історією виникнення писанки, з символікою українських писанок, познайомляться з піснею В.Рубана – «Писанка», навчяться співпрацювати в команді, напрацюють навичок воскового розпису писанок. Навчяться підбирати приладдя для виконання роботи, організовувати робоче місце. Набудуть навичок аналізу і систематизації знань, а також навичок у плануванні способів досягнення поставленої навчальної практичної задачі. Вдосконалять навички критичного оцінювання своєї роботи, роботи однолітків. Опанують вміння викладати свою думку, та аргументувати свою точку зору.

Наочність: ілюстративний матеріал: воскові писанки – роботи вчителя, учнів; презентація на тему, відеоролик з символікою орнаментів українських писанок, караоке пісні В .Рубана – «Писанка».

Тип уроку: інтегрований





Зміст уроку:

  1. Організаційний момент. (1 хв.)

Перевірка готовністі учнів до урока. Організація ситуації самооцінки учнями готовності до майбутньої діяльності.

  1. Актуалізація опорних знань, повідомлення теми, мети і задач уроку. (2 хв.)

Тема сьогоднішнього уроку: Українські писанки. Символіка українського орнаменту. Розпис писанки воском. Знайомство з піснею В .Рубана – «Писанка».

Питання до учнів (метод контрольних питань):

  • Яке релігійне весняне свято наближається?

  • Які народні традиції пов’язані з цим святом?

  • Що ви знаєте про писанку?





























  1. Мотивація навчальної діяльності учнів. (3 хв.)

Прийом «Витвір моєї душі»







Захват



Гордість

Подяка





Кохання

Захоплення

Надія



Здоров’я

Наснага



Добробут

Турбота

Захист



Злагода

Оберіг





Повага











Завдання: Складіть у кошик ті почуття, які б ви хотіли , щоб викликала ваша писанка. Ця робота виконується учнями на мультимедійній дошці.







  1. Вивчення нового матеріалу. (12 хв.)

Презентація на тему «Українські писанки. Символіка українського орнаменту.» Знайомство з піснею В .Рубана – «Писанка» (караоке).

Посилання на презентацію



  1. Творча практична робота. (18 хв.)

Вступний інструктаж.

  • організація робочого місця, підбір інструментів та матеріалів для виконання писанки;

  • правила безпеки праці з інструментами;

  • правила протипожежної безпеки;

  • алгоритм виконання роботи;

  • (звернути увагу на послідовність виконання виробу);

  • демонстрування прийомів роботи; робота з підручником с.126-127, Образотворче мистецтво 5 кл. Железняк С.Н.

  1. Актуалізація набутих знань. (2 хв.)

Прийом «Посади питання - вирости квітку

  • Просте опитування; збір коментарів;

  • Презентація своєї роботи, діти коротко розповідають, який зміст вони вклали у написання своєї писанки.

  1. Закріплення пройденого матеріалу. (2 хв.)

Прийом «Питання – відповідь»

  • З історії писанки;

  • Символіка українського орнаменту;

  • Який настрій несе пісня В .Рубана – «Писанка».

  1. Перевірка дитячих робіт з подальшим створенням колективної роботи – декоративне панно «Пасхальна композиція». (5 хв.)



Авторська довідка



Прізвище, ім’я, по батьковіБастєєва Марія Іванівна

Освіта - Вища

Місце роботи – Великоновосілківська гімназія з ЗОШ І ступеня

Посада – Вчитель

Стаж роботи – 26 повних років та 10 місяців

Кваліфікаційна категорія - Вища

Предмети які викладаєте - Вчитель образотворчого мистецтва, вчитель мистецтва



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.