Анотація: у статті розглядається інтеграція арт-терапевтичних методів та казкотерапії у навчально-корекційний процес дітей з особливими освітніми потребами. Аналізується їхній вплив на емоційний, когнітивний та соціальний розвиток учнів, формування мовленнєвої компетентності, розвитку образного мислення та самовираження. Висвітлено значення використання арт-терапії для подолання емоційних бар’єрів, підвищення мотивації до навчання та формування позитивного ставлення до освітнього процесу. Окреслено ефективні техніки казкотерапії, спрямовані на корекцію поведінкових особливостей, розвиток емпатії, креативності та комунікативних навичок учнів початкових класів. Представлено практичні рекомендації щодо застосування інтегративних методів у навчанні, які дозволяють створювати комфортне освітнє середовище та забезпечують комплексний підхід до корекційної роботи з дітьми з ООП.