Анотація: у статті розглядається значення Української спадщини у вихованні особистості дошкільників через використання етнопедагогіч-них традицій, культурного коду та сучасних освітніх технологій у закладах дошкільної освіти. Обґрунтовано роль народної педагогіки у формуванні ціннісних орієнтирів, національної ідентичності та морально-етичних якостей дітей дошкільного віку. Висвітлено методики інтеграції елементів української культури в освітній процес, зокрема через використання фольклору, народних ігор, традиційних ремесел, музичних і театралізованих форм діяльності. Описано сучасні інноваційні технології, що поєднують етнопедагогічний досвід з інтерактивними методами навчання, зокрема STEAM-підходи, цифрові ресурси та арт-терапевтичні техніки. Визначено ефективні стратегії створення розвивального середовища в ЗДО, яке сприяє глибокому засвоєнню культурної спадщини та гармонійному розвитку особистості дитини.