Числівники від 20-100 Презентація

Англійська мова

Для кого: 3 Клас, 4 Клас

15.10.2021

55

6

0

Опис документу:

LEGO-технологія формує вміння розв'язувати проблемні завдання, ставити мету, міркувати про подальшу роботу, розробляти план дій. Актуальність використання конструктора в процесі вивчення англійської мови проявляється у розвитку творчого мислення учнів.

Основним видом діяльності молодших школярів є гра. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє учням у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички.Дитина не ставить перед собою мети і не планує своїх дій, вона мислить діючи.

За допомогою матеріалу здобувачі вивчать числівники від 10 до 100 з великим інтересом Можна використовувати на уроках в початковій школі НУШ.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
TWENTY THIRTY FORTY SIXTY
Слайд № 1

TWENTY THIRTY FORTY SIXTY

TEN ONE HUNDRED SEVENTY TWENTY
Слайд № 2

TEN ONE HUNDRED SEVENTY TWENTY

TWENTY THIRTY FIFTY EIGHTY
Слайд № 3

TWENTY THIRTY FIFTY EIGHTY

THIRTY FORTY NINETY FIFTY
Слайд № 4

THIRTY FORTY NINETY FIFTY

SEVENTY SIXTY TEN FIFTY
Слайд № 5

SEVENTY SIXTY TEN FIFTY

SEVENTY FIFTY THIRTY FORTY
Слайд № 6

SEVENTY FIFTY THIRTY FORTY

NINETY EIGHTY TEN TWENTY
Слайд № 7

NINETY EIGHTY TEN TWENTY

SIXTY SEVENTY NINETY SEVEN
Слайд № 8

SIXTY SEVENTY NINETY SEVEN

NINE NINETEEN NINETY SIXTY
Слайд № 9

NINE NINETEEN NINETY SIXTY

ONE TEN ONE HUNDRED TWENTY
Слайд № 10

ONE TEN ONE HUNDRED TWENTY

SIX SIXTEEN SIXTY SEVEN
Слайд № 11

SIX SIXTEEN SIXTY SEVEN

FORTY FOUR FOURTEEN THREE
Слайд № 12

FORTY FOUR FOURTEEN THREE

SIXTY SIXTEEN SIXTY FIVE SEVEN
Слайд № 13

SIXTY SIXTEEN SIXTY FIVE SEVEN

SEVEN SEVENTY THREE SEVENTEEN SEVENTY
Слайд № 14

SEVEN SEVENTY THREE SEVENTEEN SEVENTY

THREE THIRTY THIRTY FIVE THIRTEEN
Слайд № 15

THREE THIRTY THIRTY FIVE THIRTEEN

FOUR FORTY FORTY EIGHT FOURTEEN
Слайд № 16

FOUR FORTY FORTY EIGHT FOURTEEN

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.