Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Цикл уроків англійської мови на тему "Food and drinks" у 6 класі

Англійська мова

Для кого: 6 Клас

24.03.2021

212

16

0

Опис документу:
Цикл уроків англійської мови на тему "Food and drinks" у 6 класі за підручником А.Несвіт. Дана розробка містить такі уроки: Повсякденні страви; Правильне харчування; Час сніданку; Мій сніданок; Час обіду; Приготування їжі; Пікнік; Улюблені страви; Узагальнення матеріалу. Уроки спрямовані на ознайомлення учнів з новими ЛО; продовжують формувати навички читання; аудіювання, розвивають монологічне та діалогічне мовлення; виховують усвідомлення важливості харчування, корисного для здоров’я.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Переспівська загальноосвітня школа I-II ступенів

Цикл уроків англійської мови з теми

у 6 класі

Підготувала вчитель англійської мови

Шклянка Ганна Романівна

Урок 1. Тема: Повсякденні страви / Everyday meals

Мета: ознайомити учнів з новими ЛО; продовжувати формувати навички читання; розвивати монологічне та діалогічне мовлення; виховувати усвідомлення важливості харчування, корисного для здоровя.

Обладнання: підручник, робочий зошит, тематичні картки, картки для самостійної роботи.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека.

Очікувані результати: учні обговорюють вибір продуктів, корисних для здоровя.

Хід уроку:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  1. Greeting.

Good morning, children! How are you?

  1. Aim.

Today we’ll start a new topic “Food and Drinks”. We’ll remember the names of food items and learn some new words on the topic “Food”. We’ll also discuss what food you usually eat for breakfast, lunch, dinner and supper. And what food is good for us.

  1. Check on homework.

WB Exercise p.

  1. Warming up.

T.: What is your favourite food?

What food does your mother/father usually cook for you?

What kinds of food did you eat when you were a small child?

  1. Основна частина уроку.

  1. Vocabulary Presenting and Practice.

  1. Ex.1 p.56

Учні співвідносять подані в рамці слова з малюнками і дають відповіді на запитання вчителя.

Which of the food you can see in the picture…

  • do you like?

  • don’t you like?

  • do you often eat?

  • do you never eat?

  • have you never tried?

  • is your favourite?

  1. Ex.2 p.56

Учні працюють у парах: розподіляють слова за групами і записують їх у відповідні стовпчики таблиці.

  1. Speaking

  1. Ex.3 p.56

Учні в групах по двоє – троє обговорюють запитання вправи.

  1. Ex.4 p.57

Учні працюють у парах: обговорюють продукти, зображені на малюнках.

  1. Гра “Guessing game” зразком Ex.5 p.57

  1. Reading Ex.6 p.57

  1. Етап підготовки до читання. Учні відповідають на запитання вправи.

  2. Етап читання. Самостійна робота.

Учні читають текст і самостійно заповнюють таблицю в завданні на картках.

Food…

that makes you strong and gives you energy…

that helps you grow…

that makes you bones and teeth strong…

that has a lot of vitamins…

  1. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Ex.7 p.58

Учні по черзі читають твердження , погоджуються з правильними або виправляють неправильні.

  1. Заключна частина уроку.

  1. Homework Завдання в Робочому зошиті.

  2. Summarizing

What healthy product can you name?

What is your favourite food?

Урок 2. Тема: Правильне харчування/ The right food

Мета: ознайомити учнів з новими ЛО; продовжувати формувати навички читання; розвивати монологічне та діалогічне мовлення; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.

Обладнання: підручник, робочий зошит, тематичні картки, картки для самостійної роботи.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека.

Очікувані результати: учні обговорюють вибір продуктів, корисних для здоровя.

Хід уроку:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  1. Greeting. Good morning, children! How are you?

  2. Aim. Today we’ll continue discussing the new topic “Food and Drinks”. We’ll revise the names of food items and practise them in different tasks. We’ll also discuss what food is good for us.

  3. Check on homework.

WB Exercise 1 p. 25

  1. Warming up.

Game “Word clap”

Учні по черзі називають продукти харчування, інші плескають в долоні, якщо цей продукт корисний для здоров’я.

  1. Основна частина уроку.

  1. Vocabulary Revision and Practice.

Exercise 8 p. 58 Look at the pictures .

What words in the box do they correspond to?

  1. Pair work

  1. Grammar Revision and Practice

Look at the Grammar Lab section on page 59 and answer my questions. What verbs are related to senses? What are these verbs usually followed by? Give some examples.

Exercise 9 page 59

Complete the dialogue with following words and read it.

  1. Listening Comprehension. Listen to the text and answer my questions.

  1. Writing

Exercise 10 page 59 Make the sentences according to the plan.

  1. Заключна частина уроку.

  1. Homework WB Ex 1-2 p 26

  2. Summarizing

What healthy product can you name?

What is the right food?

Урок 3. Тема: Час сніданку / Time for breakfast

Мета: повторити і активізувати лексику теми; ознайомити з новими ЛО; продовжувати формувати навички читання; розвивати монологічне та діалогічне мовлення; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека.

Очікувані результати: учні обговорюють вибір продуктів, корисних для здоровя.

Хід уроку:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  1. Greeting. Good morning, children! How are you?

  2. Aim. Today we’ll discuss what you usually have for breakfast in your family. You’ll remember the vocabulary on the topic and practice it in texts, rhymes and exercise.

  3. Check on homework

  4. Warming up. Learn the poem

Breakfast

Get up, Freddy, breakfast is ready.

Butter and cheese, all for you, please.

Milk and bread for a good boy Fred

Tea and jam for his brother Sam.

  1. Основна частина уроку.

  1. Speaking

Exercise 1 p. 60

Work in pairs. Ask and answer the questions from the table.

  • Do you eat a big breakfast?

  • Do you cook breakfast by yourself?

  • When do you eat your breakfast?

  • What do you drink in the morning?

  • Do you like to eat fast food in the morning?

  • Do you eat rice or potatoes in the morning?

  1. Vocabulary Revision and Practice.

Exercise 2 p. 60

Say what the members of your family usually have for breakfast. Use the words from the box.

  1. Reading

Read and say what children usually have for breakfast on a typical day.

  1. Pre-reading activity.

Do you always have breakfast?

What do you like to eat in the morning?

Who cooks breakfast for you?

Do you usually eat at school? What do you eat?

Do you have a lunchbox or do you eat at a school café?

  1. Reading. (Учні читають текст і доповнюють таблицю). Ex 3 p.61

Complete the table

Name

Meal

Kate

Kim

Dan

Breakfast

Lunch

  1. Post-Reading activity

  1. Pair work (Учні працюють в парах, використовуючи підказки , подані на картках, ставлять один одному запитання за змістом текстів вправи . Наприклад:

-What does Kate eat for breakfast?

-She has a boiled egg, some toast and a glass of milk. Does she have lunch at school?

b) Ex 4 p.61

Учні в парах читають твердження і визначають, кого вони стосуються.

Look through the text of Ex.2 and say who

  • thinks vegetables are healthy;

  • only eats a little for breakfast;

  • always has cereal for breakfast with lots of milk;

  • can’t go to school without breakfast;

  1. Writing

Exercise 5 p.62

Read and complete the sentences. Choose the correct word.

  1. Заключна частина уроку.

  1. Homework WB

  2. Summarizing What topic did we discuss at the lesson today?

What have you learned to speak about? What is your favourite breakfast?

Урок 4. Тема: Мій сніданок / My breakfast

Мета: повторити і активізувати лексику теми; ознайомити з новими ЛО; продовжувати формувати навички читання; розвивати монологічне та діалогічне мовлення; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи.

Тип уроку: Урок формування мовленнєвих навичок.

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека.

Очікувані результати: учні наводять приклади купівлі продуктів для здорового харчування.

Урок 5. Тема: Час обіду/ Time for dinner

Мета: повторити і активізувати лексику теми; ознайомити з новими ЛО; продовжувати формувати навички читання; розвивати монологічне та діалогічне мовлення; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи.

Тип уроку: Урок формування мовленнєвих навичок.

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека.

Очікувані результати: учні наводять приклади збалансованості власного раціону.

Урок 6. Тема: Приготування їжі / Cooking Meals

Мета: повторити і активізувати лексику теми; ознайомити з новими ЛО; продовжувати формувати навички читання; розвивати монологічне та діалогічне мовлення; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи.

Тип уроку: Урок формування мовленнєвих навичок

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека.

Очікувані результати: обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоровя і дотримання безпеки.


Урок 7. Тема: Пікнік / Picnic

Мета: повторити і активізувати лексику теми; ознайомити з новими ЛО; продовжувати формувати навички читання; розвивати монологічне та діалогічне мовлення; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для групової роботи.

Тип уроку: Урок формування мовленнєвих навичок

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека.

Очікувані результати: обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я і дотримання безпеки.

Урок 9. Тема: Улюблені страви / Favourite dishes

Мета: повторити і активізувати лексику теми; ознайомити з новими ЛО; удосконалювати навички читання, письма; розвивати монологічне та діалогічне мовлення; виховувати почуття патріотизму.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для групової роботи.

Тип уроку: Комбінований урок

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека.

Очікувані результати: обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

Урок 10. Узагальнення матеріалу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.