Цікаві ігри для сором’язливих дітей

Опис документу:
Цікаві ігри для сором’язливих дітей допоможуть вихователю спланувати свою роботу з данного питання, налагодити стосунки між дітьми, створити комфортні емоційні умови для кожної дитини, об*єднати дітей в колектив.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Цікаві ігри для сором’язливих дітей

«Метелик у темряві»

Мета: корекція остраху темряви, замкнутого простору, висоти. Дитина-«метелик» перелітає з квітки на квітку (використовуються дитячі стільчики, крісла). Коли «метелик» прилетів на найкрасивішу квітку з великими пелюстками, він наївся нектару, напився роси й заснув усередині квітки (використовується дитячий столик або високий стілець чи табурет, під який залазить дитина). Непомітно настала ніч, і пелюсточки стали закриватися (столик або стілець накривають тканиною). «Метелик» прокинувся, відкрив очі й побачив, що навкруги темно. Отут він згадав, що залишився всередині квітки, й вирішив поспати до ранку. Зійшло сонечко, настав ранок (тканину прибирають), і «метелик» знову став веселитися, перелітаючи з квітки на квітку.

«Поводир»

Мета: розвивати почуття відповідальності за іншу людину, довірливе ставлення одне до одного. Виконується в парах. Спочатку один гравець водить іншого з пов’язкою на очах, відчуває при цьому почуття відповідальності за його благополуччя. Потім діти міняються ролями.

«Дзеркало»

Мета: ця гра дуже корисна для пасивних, невпевнених у собі дітей. Вона допомагає дитині розкритися, почуватися вільно, а також побачити себе збоку. Діти беруть участь у грі по двоє. Один гравець дивиться в «дзеркало» (це — інший гравець), яке повторює всі її рухи. Потім вони міняються ролями.

«Закінчи речення»

Діти по черзі закінчують кожне з речень: Я хочу ... Я вмію ... Я зможу ... Я доб'юся ... Кожну дитину можна попросити пояснити ту чи іншу відповідь. Ця вправа сприяє підвищенню впевниності в собі, в своїх силах

«Паровозик»

Діти стають у коло. По черзі вони виступають в ролі ведучого, який показує певні рухи (без слів). Ведучий як би паровозик, який веде за собою вагони, що повторюють всі його рухи. Діти- «вагончики» повинні повторити те, що зображує ведучий. Якщо він показує не просто набір рухів, а яку-небудь людину або тварину, відгадати, кого він зображує. Ця гра «без слів» допомагає замкнутій дитині легше вступити в контакт з однолітками.

«Назви свої сильні сторонни»

Дитина протягом кількох хвилин повинна розповідати про свої сильні сторони - про те, що вона любить, цінує і приймає в себе, про те що дає їй почуття впевненості в собі. Не обов'язково говорити тільки про позитивні риси. Важливо, щоб дитина говорила прямо, не применшуючи своїх достоїнств. Вправа розвиває вміння думати про себе в позитивному ключі і не соромитися говорити про себе в присутності інших.

«Як мене звати»

Мета: познайомити дітей один з одним, допомогти в запам'ятовуванні імен.

Діти стають в коло і беруть один одного за руки. Один з дітей починає гру - називає своє ім'я. Дитина, що стоїть поруч з ним продовжує гру - називає ім'я першої дитини, потім додає своє. Наступна дитина повинна назвати ім'я першої дитини, потім другої, потім додає своє. Всі наступні гравці продовжують гру, називаючи ланцюжок з імен дітей, що стоять перед ними, і своє власне ім'я. Залежно від віку дітей ланцюжок може складатися з різної кількості імен. Для дітей трирічного віку ланцюжок не повинна перевищувати трьох імен, для семирічних - не більше п'яти імен.

«Гарні слова»

Мета : навчити дітей говорити один одному теплі слова.

Педагог розповідає дітям історію: «В одному далекому місті діти стали говорити багато поганих слів, а хороші зовсім забули. Хороші слова дуже втомилися сидіти склавши руки і вирішили піти з цього міста в інші місця, де діти не забувають їх. А в цьому місті почалося щось страшне. Діти стали обзиватися, зовсім перестали дружити, вчителі в школі і вихователі в дитячих садах зовсім перестали хвалити дітей, мами і тата стали тільки лаяти своїх малюків. Дуже важко довелося діткам, і пішли вони шукати хороші слова, щоб просити їх повернутися до їхнього міста. Дуже довго діти шукали ці слова і, нарешті, знайшли. Хороші слова дуже зраділи, що вони знову стали потрібні дітям, і з радістю повернулися. Але тепер, варто комусь сказати погане слово, всі тут же згадують, як хороші слова йшли з міста, і всім відразу вже не хочеться лаятися. Давайте згадаємо хороші слова, які ми знаємо, і скажемо їх один одному ». Діти, звертаючись до інших, називають добрі слова, які їм знайомі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00