Що важливо при виборі ігор для дітей з аутизмом?
Ігри для дітей ми проводимо прості і доступні, щоб не викликали у них напруження і відштовхування. Бажано, щоб це було щось знайоме, з чим вже грались раніше. Потрохи ігри мають розвиватись, по наростаючій – розпочати з найелементарніших і переходити до складніших.
Варто відзначити, що діти з різними особливостями будуть по різному сприймати ту чи іншу гру.
Тому під час заняття потрібно індивідуально підходити до кожної дитини, допомагати, підтримувати, підказувати, повторювати по декілька разів, якщо це буде потрібно.
Спостереження під час організації комунікативних ігор дозволили відмітити, що у дітей з аутизмом підвищився інтерес до оточуючих учасників ігор, вони почали відтворювати елементи ігор (переважно тактильних) у вільній ігровій діяльності, ініціювати контакти з дітьми та дорослими з проханням повторення ігрових дій. Так як навчання дітей з РАС функціональним навичкам комунікації є основним завданням корекційно-педагогічної роботи. Отже, формування у дітей з аутизмом комунікаційних дій відбувається тільки під впливом цілеспрямованого корекційного навчання, потребує опори на індивідуальні схильності дитини до певної діяльності (рухової, музичної, образотворчої, мовленнєвої) і керівництва з боку дорослого.