і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Бланки для написання конспектів уроків-тренінгів з "Основ здоров’я"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Тренінг на тему: ________________________________________________________________

Мета._____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Формування компетентностей:

уміння вчитися – навчити учнів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в них почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим навчальним матеріалом, висловлювати власну думку з приводу обговорюваних питань; соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими; здоров’язбережувальної – оволодіння знаннями про здоров’я та безпеку, практичними навичками здорового способу життя і безпечної поведінки, формування ціннісного ставлення до життя і здоров'я.

ХІД ТРЕНІНГУ

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Орієнтовна структура

Час

Обладнання/ матеріали

Знайомство

_______________________________________________

Правила

_______________________________________________

_______________________________________________ Розминка/ Мозковий штурм

_______________________________________________

_______________________________________________ Очікування

_______________________________________________

_______________________________________________

Вправа на рефлексію

_______________________________________________

_______________________________________________

Рухавка/ Енергізатор

_______________________________________________

_______________________________________________

8-10 хв

………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Актуалізація проблеми та конкретних завдань для її розв’язання

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

  

Надання інформації/ інформаційне повідомлення/ міні-лекція/ презентація - на засвоєння знань

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

Рухавка/ Енергізатор

_______________________________________________

_______________________________________________

Рольова гра (моделююча/ імітаційна)_____________

_______________________________________________

_______________________________________________

Робота з підручником___________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

Робота в зошиті з друкованою основою___________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

Вправа/ рухавка________________________________

_______________________________________________

Робота в групах_________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________ _______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

Аналіз ситуаційних вправ_______________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________ _______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

……………………………….

……………………………….

……………………………….

………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

……………………………….

……………………………….

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Вправи на рефлексію та відновлення сил учасників

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

_______________________________________________

Вправа «Зворотній зв'язок» (Продовжити фразу…)

_______________________________________________

Завершення вправи «Очікування»

_______________________________________________

Прощання ___________________________________

8-10 хв

………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

………………………………. ………………………………. ……………………………….

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    6828
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    KR218232
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти