Бібліотечний урок у 5 класі "Як книжечка у казковому лісі друзів шукала"

Опис документу:
Призначено для бібліотекарів та вчителів літератури, покликаний сприяти розумовому, моральному та естетичному вихованню школярів; виховувати у дітей товариськість і колективізм, культуру поведінки, почуття краси; розвивати у кожної дитини пізнавальні інтереси і здібності, самостійність, організованість і дисципліну; формувати стійкий інтерес до читання книг та бережливе ставлення до них.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Як Книжечка у казковому лісі друзів шукала

Мета. Сприяти розумовому, моральному та естетичному вихованню молодших школярів; виховувати у дітей товариськість і колективізм, культуру поведінки, почуття краси; розвивати у кожної дитини пізнавальні інтереси і здібності, самостійність, організованість і дисципліну; формувати стійкий інтерес до читання книг та бережливе ставлення до них.

Обладнання. Казкові декорації, музичний супровід.

Беруть участь: Книжка, мавпочка Калинка, крокодил Гена, Бобер, Лисичка, Мишка, Каченятко. Текст читає Автор.

Автор.

У лісовій бібліотеці, на полиці, зажурилась книжка.

Книжка. (Сумно)

Ніхто мене не читає, пилом припадаю…

А я – книжечка цікава, все на світі знаю.

Автор.

І промовила мрійливо засмучена книжка.

Книжка.

От, коли б я ніжки мала, як усі звірята!

Подалась би я з казками від хати до хати,-

Між малими звірятками читачів шукати.

Автор.

Раптом сталося щось дивне: виросли у книжки

Хоч короткі, та рухливі дві тоненькі ніжки.

Крок наліво, крок направо і вперед два кроки, –

І побігла книжка жваво на шляхи широкі.

Книжка.

Ой, дивіться. Що за хатка вся така зелена.?!

Тут, мабуть, живе веселий крокодильчик Гена.

Крокодил Гена (оглядає Книжку)

Так, я тут живу. А ти до мене в гості прийшла?

Книжка.

Добрий вечір, друже Гено!

Є до тебе справа.

Почитай мене, будь ласка,

Я така цікава!

Крокодил Гена

Я б читав, але не можу, справ дуже багато!

В мене й так часу замало – вчуся навіть в свято...

Аж як літечко пролине, то прийдеш ізнову, -

Може, знайдемо хвилинку тоді для розмови.

(Повертається і виходить)

Автор.

В книжці літери зів’яли на такий початок.

Книжка.

Пошукаю трохи далі кращих я звіряток. (Звучить музика, книжка шукає звірят)

Он, дивіться, на горбочку знов чиясь хатинка.

А живе у ній гарненька мавпочка Калинка

(З’являється Мавпочка, у руках тримає дзеркальце, співає)

Мавпочка

Так, і справді, я весела, кмітлива, гарненька

а ще мама моя каже, що я розумненька!!!

Книжка (радісно)

Ой ,як добре, що розумна і любиш читати.

Я зайду до тебе в гості. Пусти книжку в хату!

Мавпочка

А про що ти, книжко красна?

Книжка.

Про звірят, природу,

Про минуле і сучасне лісного народу.

А якщо казки для тебе мають ще принаду,

Прочитати тобі треба про Царівну-жабу

Мавпочка

Ой-йо-йой! Мене сьогодні не цікавлять жаби.

От якби про сукні модні – це читала я би!

Автор.

Засмутилась книжка знову

Книжка

Не потрібна я нікому.

Цілий день я ходжу-броджу

Читачів знайти не можу.

(Виходить Бобер з телефоном, озирається, побачив Книжку)

Бобер

О, привіт! Ти хто?

Книжка

Я – книжка, прочитай мене хоч трішки!

Бобер

Книжка? Я тебе не знаю, бо ніколи не читаю.

В мене є планшет, комп’ютер.. І читати я не буду!

Йди собі! З тобою нудно.

Книжка

Що ж, піду я далі лісом.

Може десь знайду прихисток?

Мишка (Співає, натикається на книжку)

Ой-йо-йой! Ти хто? Злякала.

Книжка

(Сумно) Я книжка, весела, розумна, цікава.

Та тільки мене ніхто не читає (зітхає)

Мишка

Я знаю, до кого можна завітати,

До малого каченяти.

Каченя

Кря-кря-кря, зайдіть скоріше,

Я з усіх найрозумніший!

Все я вмію, все я знаю,

Лісових звірят повчаю!

Книжка

Каченятку, милий друже,

Щось ти чванишся за дуже!

Ще нема таких учених, щоб на світі знали все!

Все ти знаєш навмання – це, мій друже, не знання.

Каченя

Ні, не правда, я все знаю,

Хоч книжок і не читаю!

Книжка

Що ти знаєш про свій гай, про природу, рідний край?

Ну, кажи, відповідай!

Каченя (тихо, сором’язливо)

Щось я знаю, щось не знаю…

Щось я знаю, мабуть знаю…

Книжка (голосно)

Той, хто книгу не читає,

Розуму не набирає.

Автор.

Каченятко червоніє, - стало соромно йому

Каченя (звертається до книжки)

Та чекай-но, не тікай-но, – може я тебе візьму!

Книжка.

Дуже вдячна за гостину без любові і тепла.

Я піду з твоєї хати і на мене вже не жди!

У книгарні книг багато - то ж купуй їх на здоров’я

Я ж піду таких шукати, що візьмуть мене з любов’ю!

(Каченятко виходить)

Автор.

Вийшла книжка в поле сіре, мало що не плаче:

Де знайти їй тепле, щире серденько дитяче?

Ось іще одна хатинка, Лисички-сестрички.

Може, доля в цій оселі посміхнеться книжці?

(Виходить Лисичка)

Лисичка

(співає)Я Лисичка, я сестричка,

Я читати маю звичку.

Буду книжечку гортати,

Хочу все на світі знати!

(Побачила Книжку, радісно звертається до неї)

Книжка, ще одна! Новенька! Завітай до хати!

Дуже раді ми сьогодні тебе привітати.

Подивись, у нас в оселі книжечок багато,

Бо люблю читати я, і мама, і тато.

Автор.

Більше книжка не блукає, бо тепер родину має.

Всі. (виходять з ляльками наперед)

Лисичка. Чи багато з вас є подібних до Лисички,

Хто шанує, поважає книжку-невеличку?

Книжка. Хто із радістю читає книжечку щодня?

Мавпочка. А, може, серед ваших друзів є Мавпочка, Бобер і Каченя?

Крокодил Гена. До школи рідної веде доріжка, – вас туди проводить книжка!

Бобер, Каченя, Мишка. Будем книги ми читати,

Будем все на світі знати!

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
0
8
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!