Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

«Безпека – бренд мого життя»

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №TZ652988
За публікацію цієї методичної розробки Артьомова Олена Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №TZ652988
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Відкритий захід із цивільного захисту

«Безпека – бренд мого життя»

Мета заходу: закріплення основних знань, умінь і навичок із безпеки життєдіяльності, формування навичок дотримання правил поведінки у надзвичайних ситуаціях.

Учасники: у спільних навчаннях «Сигнал «Увага всім!» беруть участь всі учасники навчально-виховного процесу.

Умови заходу: спільні навчання «Сигнал – «Увага всім!» - відпрацювання дій колективу навчального закладу (працівники та учні), при отриманні сигналу «Увага всім!», за встановленим алгоритмом.

І Теоретична частина 10.00 – 10.30

Проведення класними керівниками годин спілкування із безпеки життєдіяльності:

  1. клас – «Пожежонебезпечні предмети»;

  2. клас – «Протигаз – індивідуальний засіб захисту»;

  3. клас – «Дії під час виникнення пожеж»;

  4. клас – «Вогонь – ворог, вогонь – друг»;

  5. клас – «Правила поведінки під час землетрусу»;

  6. клас – « Вплив природного середовища на здоров’я людини»;

  7. клас – «Небезпека в будівлях (газо-, електронебезпека);

  8. клас – «Правила поведінки учнів при надзвичайних ситуаціях»;

  9. клас – «Техногенні катастрофи»);

  10. клас – «Попередження побутових травм»;

  11. клас – « Дія радіації на людину».

ІІ Сигнал ЦЗ «Увага всім !» (сирена) 10.35 – 10.50

Проведення спільних навчань.

Увага всім! Оголошується сигнал повітряної тривоги, загроза бомбардування. Всім залишити приміщення для евакуації у захисну споруду.

Евакуація школярів із приміщення школи.

2, 5, 6, 9, 10 класи – через резервний вихід (сходи від їдальні).

1, 3, 4 – через центральний вихід.

7, 8, 11 класи – через спортзал.

Вихід в колону по два.

Чергові слідкують за організованим переходом дітей через вулицю ( в руках червоні прапорці).

Кожній дитині мати з собою «тормозок»: бутилку з водою, булочку, яблука;

ватно-марлеві пов'язки одягнені на обличчя.

Санітарна дружина із 6 чоловік слідкує за наявністю травмованих, в них має бути нашатир, ватка (хустинки з та пов'язки з червоним хрестом). У медсестри аптечка.

Увага всім! Відбій сигналу повітряної тривоги.

Шикування та здача рапортів біля приміщення школи (травмованих та постраждалих немає).

Директор надає слово приїжджим…

Вступне слово про безпеку життєдіяльності

Оголошення про пропроведення інтелектуально-пошукової гри

«Знати! Щоб запобігти, врятувати, допомогти»

Відповідальний:

Участь у квесті-маршруті беруть 4 команди по 6 чоловік.

Шикування команд навпроти глядачів. Вихід стройовий.

Представлення команд. Рівняйсь, струнко! Команда… Наш девіз…

І команда «Миротворці» (8 клас)

Девіз Емблема

1. Шепітко Дмитро

2. Посухівська Оксана

3. Гончарук Володимир

4. Козаченко Діана

5. Єрмоленко Юрій

6. Молчанова Юлія

ІІ команда «Еколайф» (8 клас)

Девіз Емблема

1. Ситник Ольга

2. Козинський Віталій

3. Ракшеєва Яна

4. Коротан Максим

5. Неклюдова Діана

6. Вербецький Сергій

ІІІ команда «Рятівники» (9 клас)

Девіз Емблема

1. Рубан Вадим

2. Яговкіна Анна

3. Маліцький Віталій

4. Гарник Діана

5. Куцак Артем

6. Галіцин Дмитро

ІV команда «Українські отамани» (10 клас)

Девіз «Один за всіх, всі за одного» Емблема

1. Нікітенко Валерій

2. Петровський Руслан

3. Недзеленко Владислав

4. Кириценко Дмитро

5. Ярославська Ольга

6. Бучацька Ольга

Ведучий запрошує капітанів і роздає маршрутні листи.

П'ятибальна система оцінювання.

І станція «Медична»

Журі:

(У білетах 2 теоретичні питання та 1 практичне, 10 білетів).

2 хв на обговорення.

Білет 1

  1. Накладання закрутки на ліве передпліччя.

  2. Ознаки перелому кінцівки.

  3. Перша допомога при сонячному та тепловому ударах.

Білет 2

  1. Спинення кровотечі з носа.

  2. Непритомний стан. Ваші дії.

  3. Допомога при переломі гомілки.

Білет 3

  1. Класифікація ран.

  2. Що треба зробити одразу після забиття для зменшення болю та крововиливу.

  3. Накладання 8-видної пов'язки на ліктьовий суглоб.

Білет 4

  1. Правила накладання джгута.

  2. Як перевірити, що при переломі ушкоджений нерв?

  3. Накладання пов'язки на голову «чепчик».

Білет 5

  1. Види кровотеч. Охарактеризуйте їх.

  2. Перша допомога при опіках ІІ ступеня.

  3. Накладання пов'язки на променево-зап'ясний суглоб.

Білет 6

  1. Ваші дії. Обличчя бліде.

  2. Перша допомога при опіках ІІІ ступеня, їх характеристика.

  3. Під завалом у людини затиснуто нижню кінцівку. Ваші дії.

Білет 7

  1. Ознаки клінічної смерті.

  2. Що таке пневмотораж, його ознаки і коли буває.

  3. Перша допомога при непритомності.

Білет 8

  1. При синдромі стиснення (людина потрапила під завал) кінцівка тепла. Ваші дії.

  2. Ознаки проникаючого поранення грудей.

  3. Накладання пов'язки при вогнепальному пораненні грудної клітки (оклюзивна пов'язка).

Білет 9

  1. Тимчасові способи зупинки кровотечі.

  2. Які ви знаєте антисептичні засоби?

  3. Надання першої допомоги при переломі ребер.

Білет 10

  1. Які ви знаєте протишокові заходи?

  2. Ознаки внутрішньої кровотечі, перша допомога.

  3. Кровотеча з нижньої частини гомілки. Ваші дії.

ІІ станція «Цивільний захист»

Журі:

Одягання протигазів всією командою на швидкість.

Одягання протигазу

Суддя подає команду «Гази» і включає секундомір. Коли останній учасник

одягне протигаз, суддя вимикає секундомір. На це відводиться 6,5 сек. Штрафні

бали: якщо при надяганні протигазу не заплющені очі і не затримане дихання - 10 сек., після надягання протигазу не зроблено різкий видих - 6,5 сек., зовнішнє повітря поступає під маску - 30 сек. Витрачено більше 6,5 секунд - не

зараховується.

ІІІ станція «Теоретична»

Журі: 10 запитань у формі тестів.

0,5 бала за правильну відповідь.

Команди відмічають правильну відповідь і повертають картку журі.

1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?

а) зателефоную по 101;

б) покличу на допомогу сусіда;

в) втечу, нікому нічого не сказавши.

2. Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?

а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;

б) буду просуватися до виходу;

в) закрию рот і ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу.

3. Загорілася електромережа, ваші дії?

а) буду гасити її водою;

б) знеструмлю мережу, потім почну гасити;

в) буду кликати на допомогу.

4. Що робити, якщо на вас загорівся одяг?

а) буду бігати, зриваючи одяг;

б) впаду, буду кататися, збиваючи полум’я;

в) завернуся у ковдру.

5. Що треба робити, якщо при приготуванні їжі загорілася олія на сковороді?

а) вимкну вогонь, накрию сковороду кришкою;

б) буду гасити водою;

в) спробую винести сковороду на сходи до сміттєпроводу і вилити туди олію.

6. Ви розпалюєте газову колонку або духовку газової плити. Сірник згас, а ви не встигли запалити газ, що ви будете робити?

а) дістану новий сірник і ще раз спробую підпалити;

б) перекрию газ;

в) перекрию газ та перевірю тягу.

7. Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір, аерозолі. Що ви будете робити?

а) зупиню, роз’ясню, що це - небезпечно;

б) пройду мимо;

в) намагатимусь звернути увагу дітей на інші біль безпечні заняття.

8. Міжнародним розпізнавальним знаком ЦО є:

а) рівносторонній блакитний трикутник на оранжевому тлі;

б) рівносторонній оранжевий трикутник на голубому тлі;

в)рівносторонній оранжевий трикутник на червоному тлі;

г)рівносторонній блакитний трикутник на жовтому тлі.

9. НС – це порушення умов життя та діяльності людей на об’єкті чи території, які призвели чи можуть призвести до:

а) людських втрат;

б) матеріальних втрат;

в)знищення оточуючого середовища;

г) все перелічене.

10. НС, що виникають під час воєнних та інших збройних конфліктів, терористичних актів, захоплення літаків, суден, заручників тощо, відносять до:

а) НС антропогенного характеру;

б) НС екологічного характеру;

в) НС військового характеру;

г) НС техногенного характеру.

ІV станція «Тривожна валіза»

Журі:

Завдання: зібрати валізу зі всім необхідним у надзвичайній ситуації, вилучаючи зайві предмети. Враховується правильність та швидкість виконання завдання.

V станція «Проходження зараженої місцевості»

Журі:

Одягання костюма пожежника (Л – 1) на швидкість і правильність. Беруть участь по одному представнику від кожної команди.

Домашнє завдання

Журі:

Презентації (5 хв).

І команда «Миротворці» (8 клас) – соціально-політичні ситуації;

ІІ команда «Еколайф» (8 клас) – екологічні;

ІІІ команда (9 клас) – техногенні;

ІV команда (10 клас) – природні.

Підсумок гри. Визначення переможців. Вручення грамот.

Показовий виступ рятувальників

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
масове дійство
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    2710
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    TZ652988
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №TZ652988
За публікацію цієї методичної розробки Артьомова Олена Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №TZ652988
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти