Безпечна поведінка вдома, користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном.

Опис документу:
Мета навчити дітей безпечної поведінки вдома; розказати, в яких місцях небезпечно гратися; відпрацювати життєві навички, що сприяють збереженню життя і здоров'я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Основи здоров'я, Вчитель: Долгова

Тема

Безпечна поведінка вдома, користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном.

Практична робота «Створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп'ютером і мобільним телефоном»

Мета

навчити дітей безпечної поведінки вдома; розказати, в яких місцях небезпечно гратися; відпрацювати життєві навички, що сприяють збереженню життя і здоров'я.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • продемонструвати правильну розмову по телефону з незнайомцем;

  • показати предмети, які можуть при необережності бути вдома небезпечними,

  • розказати правила користування телевізором, комп'ютером, телефоном.

Що підготувати заздалегідь

Учням разом з батьками з'ясувати, які місця вдома є небезпечними.

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання

4 хв.

Робота в групах

4 хв.

Руханка

2 хв.

Робота в парах

5 хв.

Інформаційне повідомлення

4 хв.

Мозковий штурм

5 хв.

Практична робота

8 хв.

Підсумкове завдання

3 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати, що вчили на минулому уроці.

- Небезпечні ситуації можуть статися і вдома, якщо не бути обережним.

2. Назвати тему і завдання уроку.

4. Розглянути малюнок в підручнику на с. 80. Пояснити, що слід було робити козенятам, щоб не сталося лиха.

Робота в групах (з 'ясувати, де у квартирі небезпечно і чому)

- Навіть у власному помешканні може статися небезпечна ситуація,
якщо неправильно вибирати місця для гри.

Діти обговорюють і дають варіанти відповідей.

1. На кухні небезпечно гратися, бо:

  • можна отримати опіки,

  • там є гострі предмети - виделки, ножі,

  • є небезпека витоку газу,

  • може бути ввімкнена побутова техніка.

2. На відкритому балконі, підвіконні не можна гратися, бо:

  • можна випасти,

  • можна порізатися склом.

3. У комірчині небезпечно гратися, бо:

  • може завалити речами, які там складені,

  • можна поранитися,

  • там можуть зберігатися небезпечні хімікати.

-А де можна гратися? Руханка (виконати рухливі вправи)

Коли дзвонить незнайомий, Щоб не сталося біди,

кажи, що сам удома, Краще трубку поклади.

Стука в двері незнайомий, Звісно, ти не панікуй.
Не пускай його додому
І батькам телефонуй.

  • Який висновок ви зробили з цього віршика? (Незнайому людину ні в якому разі не можна впускати в квартиру.)

  • А от як з незнайомцем розмовляти по телефону, ми зараз повчимося. Робота є парах (відпрацювати навички розмови з незнайомцем по телефону)

Прочитати тексту підручнику на с.81. Пояснити, чому саме так слід відповідати незнайомій людині.

9

Об'єднати дітей у пари. Розподілити ролі - один телефонує, інший відповідає. Розіграти діалог. Потім обмінятися ролями.

Інформаційне повідомлення (формувати корисні звички)

Щоб людям було легко і комфортно жити, створено багато різних речей, які допомагають у побуті. І щоб не сталося лиха, треба дотримуватися певних правил. Не будьте схожими на дітей з вірша.

Прочитати вірш у підручнику на с. 82. Запропонувати показати пантомімою, чим би могли зайнятися вдома.

Нагадати, що небезпечно довго перебувати за комп'ютером. Мозковий штурм (розуміти небезпеку від предметів побуту)

Вчитель показує малюнок предмета, діти називають, чим він може бути небезпечний при неправильному поводженні - можна отруїтися, порізатися, може вразити струмом, спричинити пожежу.

Практична робота (складання пам ятки про користування телевізором, комп 'ютером і телефоном)

Прочитати текст у підручнику на с. 83. Розглянути малюнки. Об'єднати дітей у чотири групи. Роздати аркуші, де намальовані кружечки зі словами ТЕЛЕВІЗОР, КОМП'ЮТЕР, ТЕЛЕФОН. Діти мають дописати до кожного малюнка правило безпечного користування приладом.

Підсумкові завдання (закріпити отримані знання)

  1. Що корисного для себе запам'ятали?

  2. Виконати завдання в зошиті на с. 42.

3. Роздати кожному аркушик паперу. Запропонувати написати
шкідливу звичку - чим недозволеним користувалися вдома - і викинути її
разом з папірцем у смітничку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!