Батьківські збори "Батьки, діти та надзвичайні ситуації"

Опис документу:
Формування у дитини дошкільного віку свідомої безпечної поведінки в довкіллі базується на позитивних прикладах у поведінці дорослих. Тому педагогам дошкільних закладів необхідно не лише враховувати це самим, а й особливу увагу приділяти роботі з батьками.На батьківських зборах розкривається актуальність проблеми охорони життя, здоров'я та норм поведінки дітей в надзвичайних ситуаціях.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Батьківські збори

Тема: батьки, діти та надзвичайні ситуації.

Мета: розширити уявлення батьків про можливі небезпечні ситуації природного, техногенного, соціального характеру, про правила поведінки дорослих та дітей в екстремальних ситуаціях.

Вступне слово ведучого

Спільне завдання дошкільного закладу та сім’ї полягає в тому, щоб навчити дітей долати небезпеку, або, в крайньому випадку, зменшити, пом’якшити її наслідки. Досягти цього можна лише за умов систематичного, а не епізодичного навчання дитини вмінню жити, гратися, працювати.

Запитання – відповідь

На запитання батьків стосовно охорони життя, здоров’я дітей та норм поведінки в надзвичайних ситуаціях відповідають спеціалісти: психолог, лікар, інспектор ДАЇ та ін.

Орієнтовні запитання:

- Як подолати у дитини страх перед небезпекою?

- Як навчити дитину не розгублюватися в екстремальній ситуації?

- Що означає поняття «особиста небезпека»?

- Як навчити дитину уникати небезпечної ситуації під час відсутності дорослих?

- Хто повинен навчати дітей правилам особистої безпеки?

- Коли варто починати навчання дітей правилам особистої безпеки?

Радить лікар

Лікар знайомить батьків з найважливішими умовами здоров’я. Розкриває зміст поняття «здоровий спосіб життя» дитини та дорослої людини, визначає основні правила здоров’я:

сонячне світло;

свіже повітря;

чиста вода;

правильне харчування;

фізичні вправи;

відпочинок;

хороша постава.

Вирішення педагогічних задач.

Задача 1. Сергійко збирається на прогулянку. Перш ніж вийти з квартири, він перевірив, чи вимкнений телевізор, зачинена кватирка, чи закручений кран. Як можна пояснити поведінку хлопчика?

Поясніть суть приказок: «Діти повторюють нас», «Яблуко від яблуні недалеко падає».

Задача 2. Шестирічний Сашко ніколи не залишається в кімнаті сам. Від най меншого шурхоту здригається, змінюється в обличчі і швидко біжить до дорослого. Відчувається, що дитина боїться. Які можуть бути причини такої поведінки? Як вплинути на хлопчика з метою усунення в нього проявів страху?

Задача 3. В гості до Петрика прийшов Миколка. Мама Петрика пригостила дітей цукерками і попросила їх деякий час побути самим.

- Петрику, давай подивимось телевізор! Там зараз мультики йдуть.

- А хіба дітям без дозволу дорослих можна вмикати телевізор?

- Я добре вмію вмикати ! Ось дивись…

- Ні, ні! Я такого не можу дозволити, бо може статися лихо; телевізор може згоріти, а то і вибухнути.

Про що свідчить поведінка Миколки?

Ваша думка про виховання дітей в сім’ях Миколки та Петрика.

Давайте пограємось

Вихователь-методист знайомить батьків з дидактичними іграми, вправами, рухливими іграми, які сприятимуть закріпленню знань та відпрацюванню певних стереотипів поведінки у дитини.

Читаємо разом з дітьми

Вихователь знайомить батьків з виставкою книг, дає стислу анотацію щодо її змісту, рекомендації до читання, розглядання ілюстрацій, бесід за змістом художнього твору.

Навчіть себе захищати

Інструктор з фізкультури разом з дітьми показує батькам вправи самострахування: «Захисти личко», «Перелізь обережно», «Вузенька доріжка», «Уникни небезпеки».

Конкурс

В конкурсі беруть участь 4-6 сімей, які поділяються на дві команди, що змагаються між собою.

Оцінює конкурс журі, до складу якого входять: директор дошкільним закладом, інспектор ДАЇ, вихователь, психолог, батьки.

Завдання 1. «Назви прислів’я». Кожна команда називає прислів’я про здоров’я.

Завдання 2. «Впізнай і домалюй».

Завдання виконують по одному представнику від команди. Кожному з них дається незавершений малюнок дорожнього знаку. Гравці повинні впізнати цей знак, правильно назвати і домалювати його.

Завдання 3. Інсценівки-імпровізації (пантоміма)

Команди по черзі показують інсценівку та відгадують, яка саме ситуація була розіграна. Дають оцінки поведінки героїв. Запропоновані ситуації: «На відпочинку в лісі», «Футбол на дорозі».

Завдання 4. Малюнок сім’ї

Завдання виконують по одній сім’ї від кожної команди. Кожній сім’ї дають опис певної надзвичайної ситуації. Учасники конкурсу повинні намалювати того, кого б вони хотіли б покликати на допомогу. Починають малювати діти, а дорослі доповнюють малюнки.

Журі підводить підсумки конкурсу, визначає та нагороджує переможців.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн