Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Авторське перспективне планування на лютий за тематичними тижнями для дітей з ООП дошкільного віку

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

21.08.2020

256

31

2

Опис документу:
Авторське перспективне планування створене на базі Програми розвитку дошкільників з ЗПР "Віконечко". Доречно використовувати одну тему на весь тиждень і розвивати її за всіма напрямами програми. У плануванні відображені основні напрями, за якими ведеться корекційна робота вчителем-дефектологом з урахуванням (при підготовці завдань) індивідуальних особливостей кожного вихованця
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Лютий

Дні тижня

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Розділи

Тижні

Розвиток зв’язного мовлення. Ознайомлення з довкіллям

ФЕМУ (формування елементарних математичних уявлень) та сенсорний розвиток

Розвиток мовлення (лексична та фонематична робота). Дидактичні ігри (ознайомлення з довкіллям)

ФЕМУ (формування елементарних математичних уявлень) та сенсорний розвиток

Закріплення вивченого

І

«Предмети посуду»

«Порівняння та міри вимірювання»

Д. і.: «Сервіруємо стіл», «Зустрічаємо гостей»

«Число і цифра 6»

С. – р. гра «Зустрічаємо гостей»

ІІ

«Продукти харчування»

«Класифікація предметів за величиною та кольором. Складання цілого з частин»

Д. і.: «Що для цього нам потрібно?», «Нагодуємо ляльку», «Звідки це?»

«Число і цифра 7»

С.-р. гра «Вміємо смачно готувати, будемо ляльку пригощати»

ІІІ

«Професії»

«Порядкова лічба. Орієнтування в часі»

Дидактичні ігри: «Магазин», «Лікарня», «Будівельники»

«Число і цифра 8»

С. – р. гра «Такі різні професії»

ІV

«Транспорт»

«Геометричні фігури. Порівняння чисел у межах 5»

Д. і.: «Їде, плаває, літає», «Що від чого?», «Склади картинку»

«Число і цифра 6, 7, 8. Закріплення»

С.-р. гра «Транспорт» (знання про працю людей на транспорті)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.