Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Авторське перспективне планування на березень за тематичними тижнями для дітей з ООП дошкільного віку

Опис документу:
Перспективне планування створене на базі Програми розвитку дошкільників з ЗПР "Віконечко". Доречно використовувати одну тему на весь тиждень і розвивати її за всіма напрямами програми. У плануванні відображені основні напрями, за якими ведеться корекційна робота вчителем-дефектологом з урахуванням (при підготовці завдань) індивідуальних особливостей кожного вихованця
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Березень

Дні тижня

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Розділи

Тижні

Розвиток зв’язного мовлення. Ознайомлення з довкіллям

ФЕМУ (формування елементарних математичних уявлень) та сенсорний розвиток

Розвиток мовлення (лексична та фонематична робота). Дидактичні ігри (ознайомлення з довкіллям)

ФЕМУ (формування елементарних математичних уявлень) та сенсорний розвиток

Закріплення вивченого

І

«Родина. Культура родинних стосунків»

«Міри вимірювання. Порівняння предметів за певною ознакою »

Д. і.: «Знайди відмінності», «Четвертий зайвий», «Підбери що до чого?»

«Кількісна та порядкова лічба. Число і цифра 9»

С. – р. гра «Мамине свято»

ІІ

«Весна. Ознаки весни. Квіти, первоцвіти»

«Ціле та частина»

Д. і.: «Пори року», «Збери картинку», «Картинки із сюжету»

«Кількісна та порядкова лічба. Суміжні цифри»

«Чудова подорож» (гра-розвага на закріплення прикмет весни

ІІІ

«Україна – рідний край»

«Орієнтування у часі та просторі»

Дидактичні ігри: «Вдягни україночку», «Склади картинку», «Підбери що до чого?»

«Кількісна та порядкова лічба. Число і цифра 10»

Гра – розвага «Мандрівники»

ІV

«Орджонікідзе – моє місто»

«Орієнтування у часі та просторі. Закріплення»

Д. і.: «Звідки це?», «Склади картинку», «Один – багато», «Порахуй-ка»

«Число і цифра 9, 10. Закріплення»

Гра – розвага «Мандруємо вулицями нашого міста»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.