Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Авторська розробка уроку з психології: "Хлопці і дівчата". 6 клас

Психологія

Для кого: 6 Клас

18.03.2020

203

2

0

Опис документу:
Мета: формування гендерних установок учнів шостого класу. Завдання: 1. Надати допомогу в усвідомленні змісту своєї гендерної ролі. 2. Формувати позитивну самооцінку та критичне мислення. 3. Розвивати почуття приналежності до своєї країни, сім’ї, гендерної статі. Роздатковий матеріал: картки. Методичні прийоми: дидактична гра, бесіда, опитування, робота в групах, аналіз,класифікація, узагальнення, порівняння, техніки невербального спілкування.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок психології в 6 класі « Хлопці і дівчата»

Конспект уроку психології в 6- му класі.

Автор: Солонина Ольга Сергіївна, практичний психолог.

Мета: формування гендерних установок учнів шостого класу.

Завдання:

  1. Надати допомогу в усвідомленні змісту своєї гендерної ролі.

  2. Формувати позитивну самооцінку та критичне мислення.

  3. Розвивати почуття приналежності до своєї країни, сімї, гендерної статі.

Роздатковий матеріал: картки.

Методичні прийоми: дидактична гра, бесіда, опитування, робота в групах, аналіз,класифікація, узагальнення, порівняння, техніки невербального спілкування.

Хід заняття.

Введення: привіт, хлопчики та дівчатка! Сьогодні ми з вами будемо обговорювати дуже цікаву тему, а яку – не скажу, тому, що ви самі повинні здогадатися! Я дам вам лише кілька підказок, а поки пропоную провести міні- бесіду.

Міні-бесіда « Найголовніший у світі».

  • Хто найголовніший у світі, від кого залежить наше життя?

  • Це ти , він, вона, усі ви і від вас, вашої наполегливості залежить ким ви станете у житті та якого успіху досягнете.

  • Хто ви? Чим ви схожі? ( ми люди, діти, українці, всі ми живемо на планеті Земля).

  • А чим ви не схожі? ( різні імена, вага, зріст, стать,колір волосся, очей, риси характеру і ін..).

Вправа « Хто це?»

(Група ділиться на дві команди: команда дівчат і команда хлопців).

Психолог: А тепер кожна команда отримує картку, на якій зашифроване слово, розшифруйте його.

  • Хто може сказати, як називається тема нашого уроку?

  • Правильно тема нашого з вами заняття « Хлопці і дівчата»

Гра-розминка « Я знаю багато імен»

Психолог кидає м’яч дітям, які спочатку називають імена дівчаток, потім - хлопчиків.

Вправи «Риси характеру хлопчиків і дівчаток»

  1. Невелика бесіда з дітьми психолог кидає м’яч , той у кого він виявився відповідає на питання: чим відрізняються хлопці і дівчата.

  2. Вправа « Чиї риси характеру?».

Психолог. Зараз я буду називати якості чоловіка, якщо це вам підходить, ви плескаєте в долоні, якщо ні в класі тишина.

Одночасно дівчатам дається картка з якостями чоловіків, їм пропонується вибрати на їхню думку, ті якості , які притаманні чоловікам.

  • Чоловік: сильний, відповідальний, жіночий, мужній, наполегливий, мякий, працьовитий, розумний, сором’язливий, рішучий.

Психолог: А тепер я буду називати якості жінки, якщо це вам підходить, ви плескаєте в долоні, якщо ні в класі тишина.

Так само хлопцям дається картка з якостями жінки, їм пропонується вибрати на їхню думку, ті якості , які притаманні жінкам.

  • Жінка: добра, скромна, мужня, груба, мяка, жіночна, чарівна, уважна, ласкава, жорстока, господарська.

Вправа « Вгадай хто я?»

Дітям пропонується жестами зобразити професії, інші відгадують.

  • Поки діти вирішують що показати, психолог надає інформацію: 10 грудня цього року відбувся ІІІ жіночий конгрес в боротьбі з гендерною нерівністю, який відкрила Олена Зеленська, одне з питань стосувалося скасування обмежень у 450 професіях. До речі, посаду голови Верховного Суду вперше обіймає жінка.

Вправа «Скульптор і глина».

Учням пропонується побувати в ролі скульптора та в ролі глини.

Вправа « Будь уважним»

  • Як тільки дитина народжується на світ вона потрапляє під захист законів, які оберігають її життя і здоров’я. Ці закони прийняті у всьому світі й затверджені у міжнародному документі - Конвенція ООН про права дитини.

  • Чи добре ви знаєте їх? ( розповідь про права має проходити у формі дискусії з активною участю усіх учасників).

Повторили всі права,

І тепер в нас буде гра.

Якщо право є в Законі,

Дружно плеснемо в долоні.

А якщо його нема –

Буде в класі тишина.

Психолог зачитує права дітей.

  • Всі діти мають право на любов і піклування.

  • Кожна дитина має право їсти лише гамбургери, чіпси та хотдоги.

  • Всі діти рівні в своїх правах.

  • Кожна дитина може нецензурно висловлюватися, якщо вона того хоче.

  • Всі діти мають право на повноцінне харчування.

  • Жодна дитина не повинна мити посуд.

  • Всі діти мають право на відпочинок і дозвілля.

  • Всі діти мають право на освіту.

  • Діти мають право вільно виражати свої погляди.

  • Всі діти мають право на медичну допомогу.

  • Жодна дитина не повинна бути ображеною, приниженою.

  • Кожна дитина має право отримувати сніданок, не встаючи з постелі.

Незважаючи на те,що усі люди такі різні, вони мають рівні, однакові права і повинні додержуватися законів суспільного життя.

Висновок: Так чим же ви схожі, та які між вами відмінності?

Картки:

  • Чоловік: сильний, відповідальний, жіночий, мужній, наполегливий, м’який, працьовитий, розумний, сором’язливий, рішучий.

  • Жінка: добра, скромна, мужня, груба, мяка, жіночна, чарівна, уважна, ласкава, жорстока, господарська.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.