Яскраві картини з ґудзиків. Матеріал для уроку з трудового навчання.

Опис документу:
Яскраві та цікаві картини з ґудзиків. Перед новим довгоочікуваним навчальним роком пропоную декілька неповторних виробів з ґудзиків та намистін. Роботи моїх учнів. Надихайтесь, готуйте ґудзики, намисто та творіть !

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок-проект

" Виготовлення картини з гудзиків "

Підготувала вчитель з трудового навчання

Жорова Світлана Степанівна

Мета (трудового навчання):

Навчальна:

  • знати інструменти та матеріали, які необхідні для роботи;

  • формувати навички роботи в цій техніці;

  • накопичувати словниковий запас під час занять;

  • корекційна робота під час уроку.

Розвиваюча:

  • розвивати творче мислення, уяву, окомір, дрібну моторику рук, увагу, пам"ять;

  • уміння розвивати фантазію, логічне мислення;

  • уміння спроєктувати картину з гудзиків.

Виховна:

  • виховувати старанність, відповідальність, охайність, доброзичливість, вдячнісь;

  • відчуття прекрасного, повагу до національних традицій;

  • виховувати поважне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати.

Інструменти та матеріали:

Картон або фанера, клей, різнокольорові гудзики (не менше, ніж 10 шт.), олівець, аркуш паперу, пензлик, фарба, фетр та декоруючі матеріали за бажанням.

ВАЖЛИВО: Фанеру слід вибрати тонку, картон ж, навпаки, щільний.

Хід уроку:

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Перевірка готовності учнів до роботи (щоденник, ручка, зошит і матеріали для практичноЇ роботи).

Створення позитивного емоційного настрою учнів.

--- Мудрість народна нас научає,

Що без охоти роботи немає.

Тож, щоби добре роботу зробити,

Перш за все, треба цього захотіти.

Буде бажання, то й будь-яку справу

Буде виконувать дуже цікаво.

...Ви можете стати архангелом, дурнем чи злочинцем,
і ніхто не помітить цього. Але якщо у Вас відсутній ґудзик – кожен зверне на це увагу

Еріх-Марія Ремарк

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

Відгадай загадку. За правильну відповідь учні отримують "смайлики". Відповідатимуть ті, хто першим підійме руку.

1. Широке поле простелилось, а люди в нього одяглись. (Тканина)

2. Гладить все, чого торкається, а торкнеш його - кусається. (Праска)

3. Маленький хлопчик, зліз на стовпчик, одягу не носиь, Їсти не просить. Личко рябе. Що воно таке? (Наперсток)

4. Вухо має, а не чує, без очей і без ніг, а ходить і за собою водить. (Голка)

  1. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

1) Тема уроку: "Картина з гудзиків".

2) Повідомлення нового матеріалу.

  1. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

--- Для початку подивімося на ідеї інших майстрів (Фото №1-7).

--- Далі малюємо ескіз майбутньої картини.

--- Кожен придумав свою ідею і нумо до роботи!

Інструкційна карта

1. Беремо аркуш паперу з ескізом, олівець та переносимо його на картон або фанеру.

2. За допомогою фарб або фетру робимо основу картини (за бажанням).

3. Вибираємо колір гудзиків, які будуть використані в картині.

4. НаклеЇти гудзики за власним малюнком та фантазією.

5. Декоруємо картину з гудзиків на власний розсуд.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

--- Запиши назви виробів, які було б цікаво виготовити власноруч.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

-- Як вам тема уроку?

-- Що сподобалося?

-- Чи хотів би ти отримати такий подарунок?

  1. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Оцінювання робіт.

Роботи моїх учнів 8 класу

(Фото №1)

(Фото №2)

(Фото №3)

(Фото №4)

(Фото №5)

(Фото №6)

(Фото №7)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»