«Аплікація з геометричних фігур за допомогою шаблону»

Опис документу:
Конспект корекційно-розвиткового заняття для групи дітей з особливими освітніми потребами розроблений з метою узагальнення і систематизаціїї знань дітей про геометричні фігури, кольори та орієнтування у просторі через розвиток дрібної моторики.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «Аплікація з геометричних фігур за допомогою шаблону»

Мета:

  • вчити створювати аплікацію із декілька елементів;

  • вчити учнів різати папір ножицями за прямими і заокругленими лініями;

  • удосконалювати вміння працювати із шаблонами;

  • виховувати інтерес до процесу створення речей своїми руками;

  • вчити правильно будувати відповіді на питання;

  • розширювати світогляд;

  • коригувати пам’ять, увагу.

Обладнання: таблиця правил техніки безпеки життєдіяльності, ілюстрації, аплікації, ножиці, кольоровий папір, клей, шаблони, зразок виконаної роботи.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід заняття

І. Підготовча частина.

1. Організаційний момент.

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

На занятті не дрімати,

А старанно працювати.

2. Активізація знань.

  • Діти, зараз ми з вами відгадаємо загадку і дізнаємось, чим ми сьогодні будемо займатися .

Ріжу, ріжу я усе

Що під леза попаде.

Два кільця є і дві ніжки

Та не хожу зовсім пішки.

Як зовуть мене? Скажіть.

Як працюю, покажіть?

 (Ножиці)

Невелика деревина,

Із графіту середина,

Всім потрібна, щоб писати,

Щоб картини малювати

(Олівець)

Білий-білий, наче сніг,

 Рук нема, немає ніг,

Не людина і не звір,

 А зовуть його...

(Папір)

Щоб жили всі дружно в мирі:

Скло, пластмаса, гума, шкіра, —

Всіх здружу я, крім людей.

Здогадались, хто я?.. 

(Клей)

- Скажіть , будь ласка, що ми можемо зробити використовуючи ці речі?

- Сьогодні ми будемо робити аплікацію. А ось чого відгадайте.

Бачим ліс, галяву ясну,

День безхмарний та прекрасний,

Захопило подих аж,

Як побачили...

(Пейзаж)

ІІ Основна частина

1. Бесіда з метою визначення знань дітей

- Молодці! Але наша аплікація буде не звична, а з геометричних фігур.

- Які геометричні фігури ви знаєте?

- Які фігури та якого кольору ми будемо використовувати для майбутньої роботи?

2. Ознайомлення з термінами: «розрізати», «відрізати», «вирізати», «надрізати». Бесіда про різання паперу ножицями з елементами практичної діяльності.

3. Повторення правил техніки безпеки на уроках праці.

1) Під час різання не вставай з місця;

2) не тримай ножиці вістрями догори;

3) ножиці не повинні виходити за край парти;

4) передавай ножиці закритими і кільцями вперед;

5) при потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою;

6) для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою;

7) закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

4. Практична робота

Перед початком роботи виконуємо самомасаж пальців та кисті рук.

- Спочатку ми вирізаємо фігури, а ось приклеювати ми будемо за моєю словесною інструкцією. ( Вчитель використовує словесний метод для орієнтування дитини на аркуші).

Під час практичної роботи учитель допомагає обвести і правильно вирізати деталі.

Відбувається спонукання до мовленнєвої діяльності. Працюємо над правильною вимовою орієнтовних речень:

  • Я не вмію обвести шаблон.

  • Я не вмію вирізати деталь.

  • Я буду приклеювати послідовно фігури.

Учитель стежить за звуковимовою.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Підсумкова бесіда:

  • Чого нового навчилися?

  • Що найбільше сподобалося?

  • Що здалося найскладнішим?

2. Виставка дитячих робіт.

3. Прибирання робочих місць.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.