і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Анкети для учнів

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Анкета «Мої захоплення»

  1. Що ти любиш робити у вільний час ?

  2. Чи багато в тебе друзів ? Хто вони (якщо не секрет) ?

  3. Чи любиш ти читати ?

  4. Які книги справили на тебе найсильніше враження?

  5. Скільки часу ти проводиш біля телевізора, які твої улюблені телепередачі?

  6. Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся якимось видом спорту?

  7. Які гуртки (секції) ти відвідуєш, хотів би відвідувати?

  8. Які доручення хотів би мати в класі?

  9. Які цікаві справи пропонуєш провести в цьому навчальному році?

Анкета «Читач -підліток»

  1. У які бібліотеки ти записаний ?

  2. Чи є в тебе домашня бібліотека?

  3. Яку книжку ти зараз читаєш ?

  4. Хто твій улюблений герой?

  5. Яких сучасних юнацьких письменників ти знаєш?

  6. Як ти ставишся до читання? (Любиш читати, не любиш, тебе потрібно примушувати читати, байдужий до читання.)

  7. Чи подобається читати твоїм батькам?

  8. Які періодичні видання (газети, журнали) читають твої батьки?

  9. Чи бувають у вас сімейні читання вдома?

  10. Про що ти любиш читати ?

  11. Якби ти був письменником, про що б ти написав?

Анкета «Я — учень»

  1. Я думаю, що гарний учень — це той, хто...

  2. Я думаю, що поганий учень — це той, хто...

  3. Найбільше я люблю, коли вчитель...

  4. Найбільше я не люблю, коли вчитель...

  5. Найбільше мені подобається школа за те, що...

  6. Я не люблю школу за те, що...

  7. Я радію, коли в школі...

  8. Я боюся, коли в школі...

  9. Я не хотів би , щоб у школі...

  10. Коли я був(ла) маленьким (кою), я думав(ла), що в школі...

  11. Коли я неуважний (а) на уроці, я...

  12. Коли я не розумію чого-небудь на уроці, я...

  13. Якщо я чогось не розумію, виконуючи домашнє завдання, я...

  14. Якщо мені що-небудь треба запам'ятати , я...

  15. Мені завжди цікаво на уроці, коли...

  16. Мені нецікаво, коли на уроці...

  17. Я хотів би, щоб у школі завжди...

Анкета «Мій улюблений кіногерой»

  • Які фільми тобі подобаються?

  • Який з них найбільше запам'ятався? Чому?

  • Хто головні герої цього кінофільму?

  • Хто з них тобі найбільше подобається? Чому?

Анкета «Кого я вважаю цікавою людиною?»

1. Якою повинна бути цікава людина:

а) зовні привабливою;

б) мати почуття гумору;

в) бути цікавим співрозмовником;

г) бути гарним оповідачем;

ґ) бути «джерелом» інформації?

2. Якими якостями повинна володіти цікава людина:

а) ввічливістю; б) скромністю;

в) увагою до оточуючих; г) пунктуальністю й відповідальністю?

3. Чи вважаєте ви себе цікавою людиною:

а) так; б) ні; в) не завжди;

Анкета «Моє навчання»

1. Навчатися в школі мені:

а) цікаво; б) нецікаво.

2. Мої улюблені предмети — це...

3. Виконуючи самостійну роботу, я:

а) відразу беруся до справи, працюю завжди швидко;

б) спочатку намагаюся зрозуміти завдання, старанно його обмірковую, а потім дію без вагань, швидко;

в) дуже довго міркую, як краще вчинити, почуваюся невпевнено;

г) завжди хвилююся, тому що...

ґ) почуваюся завжди спокійно, тому що...

4. Найчастіше я:

а) не розумію мети роботи;

б) не розумію завдання;

в) не знаю, як його виконувати;

г) не вмію контролювати хід своєї роботи;
ґ) не знаю, як перевірити свій результат;

д) не вмію правильно розподілити час.

5. Я дуже ціную допомогу вчителів, товаришів. (Так, ні.)

6. Якби я був учителем, то таким учням, як я, допоміг би ось у чому...

Методика «Незакінчені речення»

Закінчіть подані нижче речення:

  • Людині буває особливо погано, коли....

  • Коли в присутності моїх однолітків кривдять людину, я ... .

  • Якщо я знаю, що вчинив (ла) неправильно, я....

  • У мене кожного разу псується настрій, коли....

  • У взаєминах з іншими мені найважче....

  • У взаєминах з однолітками для мене найважливіше....

  • Я намагаюся не псувати стосунків з однокласниками, тому що ... .

  • Дотримуватися правил спілкування означає ... .

  • Спілкуватися — це ... .

  • Не можна придумати правила на всі випадки життя. Тому, коли я опиняюся у незнайомій ситуації, я....

Тест «Як я оцінюю себе?»

  1. Чи вважаєте ви себе цікавою людиною?

  2. Чи володієте ви хорошим почуттям гумору?

  3. Чи вважаєте себе ерудованою людиною?

  4. Чи любите спілкуватися з однолітками?

  5. Чи можете ви захопите друзів своїм хобі?

  6. Чи вважаєте ви, що зовнішні дані відіграють важливу роль для встановлення дружніх контактів?

  7. Чи завжди можете знайти вдалу відповідь під час розмови?

  8. Чи спокійно ви ставитеся до іронії на свою адресу?

  9. Чи вільно почуваєтеся у товаристві незнайомих людей?

  10. Чи подобається вам, коли вас хвалять?

  11. Чи дуже ображаєтеся, коли вас у чомусь звинувачують?

Ключ до тесту. За кожну ствердну відповідь поставте собі 1 бал.
Кількість балів від 0 до 3 свідчить про низьку самооцінку; від 4 до 6 балів — адекватну; від 7 до 9 —завищену.

Анкета для учнів

Ім'я прізвищ є клас

  1. Чи цікаво вам проводити свій вільний час із ровесниками?

  2. Які риси характеру ваших друзів вам подобаються?

  3. Які якості притаманні культурній людині?

  4. Що означає додержуватися правил пристойності й такту?

  5. Яку людину ви вважаєте вихованою?

  6. Які правила ввічливості ви знаєте? Назвіть їх.

  7. Який зміст ви вкладаєте у поняття «культурна людина»?

  8. З чого складається культура поведінки?

  9. Які ви знаєте правила культури спілкування?

  10. Кого і за що ми називаємо культурною людиною?

  11. Які ваші риси вам подобаються?

  12. Яких своїх рис ви хотіли б позбутися?

Анкета «Ти і твій клас»

1. Чи подобається тобі твій клас? Вкажи одну із запропонованих відповідей:

а) так; б) частіше так, інколи ні;

в) важко сказати (і так, і ні); г) частіше ні, інколи так; ґ) ні.

2. Що тобі подобається в класі найбільше?

3. Що тобі не подобається у твоєму класі?

4. Якби ти став класним керівником, то які зміни вніс би в життя класу?

5. Оціни, будь ласка, стосунки між учнями у твоєму класі:

а) наш клас дружний і згуртований;

б) наш клас дружний;

в) учні не сваряться, але кожен існує сам по собі;

г) учні інколи сваряться, але в цілому клас не конфліктний;

ґ) клас недружний, часто виникають сварки;

д) наш клас дуже недружний, важко навчатися в такому класі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
На допомогу соц.педагогу
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Соціологія
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    815
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    30
  • Номер матеріала
    SK556606
  • Вподобань
    0
Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь