і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Анкета для учнів "ЛЮбий друже"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Привіт, друже!

Розкажи нам про свої вподобання, своє відношення до праці. Чи полюбляєш ти, відпочиваючи, майструвати ? Відповіді на запитання зможуть відобразити твій рівень умінь, знань та навичок.

Підкресли одну або декілька відповідей, які тобі підходять. Де треба, напиши власну відповідь.

  1. Скільки років ти займаєшся на станції юних техніків?_______________________________________________________________

2. На які гуртки ти ще ходиш, окрім технічного?

    • танцювальний

    • музичний

    • малювання

( додаткові заняття)_____________________

3. Що тебе привабило на станцію юних техніків?

    • спілкування з друзями

    • втілення своїх мрій, фантазій та ідей

    • досягнення значних успіхів у гуртку за обраним профілем

    • науково – дослідницька робота

    • ___________________________________

4. Чи вистачає тобі уваги, що приділяє керівник на занятті?

Так Ні

5. Чи можеш ти наполегливо і досить тривалий час працювати над однією роботою?

Так Ні

6.Чи важливо для тебе, щоб твій експонат був естетично привабливим?

Так Ні

7. . Назви свої улюблені уроки у школі:

___________________________________________________________________________________________________________________________

8.Вибери справи, які ти вважаєш цікавими:

    • читати технічну літературу

    • працювати інструментами

    • придумувати нові конструкції

    • паяти електричні або електронні схеми

    • виготовляти мініатюрні моделі

    • креслити або робити ескізи моделей

    • працювати на верстатах

    • ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Коли на гуртку постає проблемне питання, чи можеш ти вступати в дискусію з керівником або товаришами?

Так Ні

10. Ти можеш бути генератором ідей (пропонувати свої цікаві рішення проблеми)?

Так Ні

11. Можеш ти, при необхідності, виступити перед аудиторією, захистити свій експонат?

Так Ні

12 .Справжні конструктори – дослідники багато креслять та малюють. А ти можеш зробити ескіз своєї майбутньої моделі або конструкції, якщо треба?

Так Ні

13. Якщо при виготовленні експонату недостатньо матеріалів або деталей чи приймаєш участь в їх підборі та заміні?

Так Ні

14. Чи любиш ти науково – технічну фантастику (літературу, фільми)?

Так Ні

15. Чи добре ти граєш в шахи?

Так Ні Не вмію грати

16. Скільки тобі років?

_____________

17. В якому класі і в якій школі ти навчаєшся?_________________________________________________________________________

18. Твоє прізвище та ім’я

__________________________________________________________________________________

Ми дякуємо тобі за щирі відповіді, і будемо чекати у нас на гуртку з новими цікавими ідеями.

Успіхів у навчанні!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Про що не знає керівник гуртка, або заступник. Провести моніторинг.
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Позашкільна освіта
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    119
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    NG001585
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 години
700 грн
390 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь