АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ ШМК ПРИРОДНИЧИХ НАУК

Опис документу:
Звіт про роботу шкільної методичної комісіі вчителів природничих дисциплин. З дсвіду роботи керівника ШМК природничих наук Бєлікової І.Є. - самоаналіз діяльності ШМК; - оцінка результативністі роботи ШМК; - визначення шляхів вдосконалення діяльності ШМК. - основні завданнями роботи ШМК вчителів природничого циклу; - напрямки роботи ШМО вчителів природничого циклу на наступний рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Керівник ШМК: Бєлікова І.Є. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ ШМК ПРИРОДНИЧИХ НАУК (фізика, астрономія, хімія, біологія, природознавство) ЗА 2017/2018 ...
Слайд № 1

Керівник ШМК: Бєлікова І.Є. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ ШМК ПРИРОДНИЧИХ НАУК (фізика, астрономія, хімія, біологія, природознавство) ЗА 2017/2018 н.р.

Мета аналізу ШМК: - провести самоаналіз діяльності ШМК; - оцінити результативність його роботи; визначити шляхи вдосконалення діяльності ШМК. Діяль...
Слайд № 2

Мета аналізу ШМК: - провести самоаналіз діяльності ШМК; - оцінити результативність його роботи; визначити шляхи вдосконалення діяльності ШМК. Діяльність вчителів природничого циклу була спрямована на виконання загальної мети школи: «Розвивати творчий підхід в учасників навчально-виховного процесу, спонукати їх до саморозвитку, створити належні умови для самореалізації в умовах сучасної освіти».

Науково-методична проблема, над якою працювало МО протягом 2017/2018 н.р.: «Використання новітніх технолгій навчання з урахуванням індивідуальних о...
Слайд № 3

Науково-методична проблема, над якою працювало МО протягом 2017/2018 н.р.: «Використання новітніх технолгій навчання з урахуванням індивідуальних особливостей учнів з метою творчого саморозвитку і самореалізації дітей» Робота МО планувалася, виходячи з науково-методичної проблеми школи: «Творчий саморозвиток і самореалізація особистості вчителя та учня в умовах модернізації освіти»

Основними завданнями роботи шкільного методичного об'єднання вчителів природничого циклу на 2017/2018 н.р. були: 1.Забезпечення методичного та псих...
Слайд № 4

Основними завданнями роботи шкільного методичного об'єднання вчителів природничого циклу на 2017/2018 н.р. були: 1.Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів стандартизації якісної загальної середньої освіти. 2.Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів. 3.Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності. Удосконалювати систему методичної роботи на основі аналітично-прогностичної роботи, впроваджувати інтерактивні методики. 4.Розвиток креативності творчого мислення учнів у процесі навчання та виховання. 5.Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня. 6.Розвиток інтересу учнів до науково-дослідницької експериментальної роботи. 7.Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій 8.Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.

Основними завданнями роботи шкільного методичного об'єднання вчителів природничого циклу на 2017/2018 н.р. були: 9.Орієнтувати до профільну та проф...
Слайд № 5

Основними завданнями роботи шкільного методичного об'єднання вчителів природничого циклу на 2017/2018 н.р. були: 9.Орієнтувати до профільну та профільну спеціалізацію школи у контексті задоволення реальних потреб учнів, батьків, громадськості. 10.Детально проаналізувати результати участі випускників школи у зовнішньому незалежному оцінюванні 2014 року. Посилити роботу по підготовці учнів до ЗНО, моніторингових досліджень. Особлива увага приділяється використанню тестових технологій. 11.Активізувати процес переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного урізноманітнення прийомів, форм, методів навчання, використання групової, парної, індивідуальної роботи, педагогічних програмних засобів. 12.Продовжити самоосвіту педагогів, особливо шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, передового педагогічного досвіду, науково-практичних семінарів, навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну досвідом з колегами. 13.Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. 14.Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі. Забезпечити систематичний моніторинг стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій кожним педагогічним працівником.

Напрямки роботи ШМО вчителів природничого циклу
Слайд № 6

Напрямки роботи ШМО вчителів природничого циклу

Склад шкільного методичного об’єднання вчителів природничого циклу
Слайд № 7

Склад шкільного методичного об’єднання вчителів природничого циклу

Матеріальна база кабінетів №кабінету ПІБ вчителя обладнання Що необхідно для оптимального функціонування 203 БєліковаІ.Є. Телевізор, DVD програвач,...
Слайд № 8

Матеріальна база кабінетів №кабінету ПІБ вчителя обладнання Що необхідно для оптимального функціонування 203 БєліковаІ.Є. Телевізор, DVD програвач,флеш накопичувач Мультимедійний проектор, екран, ноутбук 204 БєліковаІ.Є. Мультимедійний проектор, екран, ноутбук Фізичне обладнання 309 Смоленцева Т.Ю., Топал А.І., Тишина С.К. Телевізор, DVD програвач Мультимедійний проектор, екран, комп’ютер; хімічне обладнання 207 Асманська Г.С. Інтерактивна дошка,флеш накопичувач біологічне обладнання 208 ГудзьВ.М.,СержановаН.М. РідкокристалічнийTV,флеш накопичувач, DVD програвач біологічне обладнання

Проходження курсової перепідготовки, атестація протягом року, їх результати. № ПІБ учителя Кваліфікаційнакатегорія Педагогічнезвання Рікприсвоєння ...
Слайд № 9

Проходження курсової перепідготовки, атестація протягом року, їх результати. № ПІБ учителя Кваліфікаційнакатегорія Педагогічнезвання Рікприсвоєння Рікнаступної атестації за планом 1. Бєлікова І.Є. вища учитель-методист 2016 2021 2. Смоленцева Т.Ю. вища учитель-методист 2017 2022 3. Тишина С.К. вища учитель-методист 2014 2019 4. Асманська Г.С. ІІ категорія 2017 2022 5. СержановаН.М. вища Старший вчитель 2013 2018 6. Топал А.І. ІІ категорія 2016 2021

Тематика і результативність роботи над методичними темами № ПІБ учителя Методична тема Результати роботи (форми звіту: виступ на МО, семінарі, майс...
Слайд № 10

Тематика і результативність роботи над методичними темами № ПІБ учителя Методична тема Результати роботи (форми звіту: виступ на МО, семінарі, майстер-клас, презентація досвіду тощо) 1 Бєлікова І.Є. Гуманізація освітнього процесу через інноваційні технології на уроках фізики Виступ на педагогічній раді та засіданні ШМК, презентація досвіду, накопичення методичного та дидактичного матеріалу, створення медіатеки 2 СержановаН.М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії з метою творчого саморозвитку і самореалізації дітей. Виступ на засіданні ШМК, презентація досвіду, накопичення методичного та дидактичного матеріалу 3 Смоленцева Т.Ю. Творчий саморозвиток і самореалізація особистості учня в умовах модернізації освіти Виступ на засіданні ШМК, презентація досвіду, накопичення методичного та дидактичного матеріалу 4 Тишина С.К. Наступність у викладанні природничих наук Виступ на педагогічній раді та засіданні ШМК, презентація досвіду, накопичення методичного та дидактичного матеріалу 5 Асманська Г.С. Між предметні зв’язки на уроках біології та природознавства Виступ на засіданні ШМК, презентація досвіду, накопичення методичного та дидактичного матеріалу, створення медіатеки 6 Гудзь В.М. Нестандартні підходи до викладання біології. Виступ на засіданні ШМК, презентація досвіду, накопичення методичного та дидактичного матеріалу, створення медіатеки 7 Топал А.І. Використання інтерактивних методів навчання на уроках хімії Виступ на педагогічній раді та засіданні ШМК, презентація досвіду, накопичення методичного та дидактичного матеріалу

Робота членів МО над зростанням власного професіоналізму (Участь у різних формах методичної роботи) № ПІБ учителя Методична робота Результати робот...
Слайд № 11

Робота членів МО над зростанням власного професіоналізму (Участь у різних формах методичної роботи) № ПІБ учителя Методична робота Результати роботи Міське МО Шкільне МО Педради,семінари 1 Бєлікова І.Є. + + + Презентація досвіду 2 СержановаН.М. + Презентація досвіду 3 Смоленцева Т.Ю. + + Презентація досвіду 4 Тишина С.К. + + Презентація досвіду 5 Асманська Г.С. + + + Презентація досвіду 6 Гудзь В.М. + Презентація досвіду 7 Топал А.І. + + + Презентація досвіду

Перелік відкритих уроки та уроків взаємовідвідування № з/п Предмет Тема уроку ПІБ вчителя 1. Хімія Гомоологічний ряд спиртів. Структурна ізомерія с...
Слайд № 12

Перелік відкритих уроки та уроків взаємовідвідування № з/п Предмет Тема уроку ПІБ вчителя 1. Хімія Гомоологічний ряд спиртів. Структурна ізомерія спиртів і її види. Поняття про номенклатуру спиртів. Смоленцева Т.Ю. 2. Хімія Хімічні властивості спиртів Смоленцева Т.Ю. 3. Хімія Оксиди, гідроксиди, солі Натрію і Калію Топал А.І. 4. Хімія Оксиди неметалічних елементів. Кислотний характер оксидів та гідратів оксидів неметалічних елементів. Кислотні дощі. Топал А.І. 5. Фізика Принципи (постулати) теорії відносності Ейнштейна. Маса та імпульс в теорії відносності. Зв'язок між масою та енергією. Бєлікова І.Є. 6. Фізика Густина речовини. Розв’язок задач. Бєлікова І.Є. 7. Біологія Живлення, його типи. Асманська Г.С. 8. Хімія Розв’язання задач на розведення, випарювання і змішування розчинів Тишина С.К. 9. Хімія Силікатна кислота й силікати. Поняття про будівельні матеріали: скло, цемент, кераміка Тишина С.К.

Протягом 2017/2018 навчального року було проведено 7 засідань, на яких виступали з доповідями такі вчителі: Бєлікова І.Є. з теми: «Рекомендації вчи...
Слайд № 13

Протягом 2017/2018 навчального року було проведено 7 засідань, на яких виступали з доповідями такі вчителі: Бєлікова І.Є. з теми: «Рекомендації вчителю фізики до ведення класного журналу та шкільної документації» (виступ на РМО). Бєлікова І. Є. з теми: «Основні компоненти самоосвітньої діяльності педагога». Бєлікова І.Є. з теми: «Шкільна документація вчителя та її перевірка». Топал А.І. з теми: «Про доцільність використання сучасних педагогичних технологій у викладанні хімії» (виступ на педагогічній раді школи).

Участь вчителів у семінарах: Бєлікова І.Є. – Всеукраїнська конференція з фізики та астрономії на базі Одеського національного університету ім.. Меч...
Слайд № 14

Участь вчителів у семінарах: Бєлікова І.Є. – Всеукраїнська конференція з фізики та астрономії на базі Одеського національного університету ім.. Мечникова (26.09.17, 14.04.18). Переможці Всеукраїнського природничого конкурсу «Геліантус-2017» на чолі з заступником директора з навчально-виховної роботи, вчителем біології Асманською Г.С., протягом тижня на зимових канікулах були учасниками Всеукраїнського семінару та отримали нагороду (Шварцман Д., Кухарь Д., 10-А клас та ін.). Бєлікова І.Є. – міський семінар та тему «Приклади реалізації методу проектів при викладанні фізики в 7-му класі за новим державним стандартом» (27.02.17., ОЗОШ № 82). Всі вчителі ШМО прийняли участь у обласному семінарі, проведеному на базі нашої школи методистом кафедри природничо-математичних наук Лазуновою М.А. з теми: «Технології ТРИЗ»

Динаміка успішності (якості навчання) учнів 7-11 кл. з фізика, та учнів 11 класу з астрономії за 2017/2018 н.р. № ПІБ учителя клас Предмет Якість з...
Слайд № 15

Динаміка успішності (якості навчання) учнів 7-11 кл. з фізика, та учнів 11 класу з астрономії за 2017/2018 н.р. № ПІБ учителя клас Предмет Якість знань, % І семестр Рік 1 Бєлікова І.Є. 7-А Фізика 28 48 7-Б 54 46 7-В 37 37 7-Г 43 40 8-А 30 37 8-Б 32 33 8-В 36 33 8-Г 31 44 9-А 40 37 9-Б 43 59 9-В 22 37 10-А 63 69 10-Б 32 26 11-А 85 90 11-Б 38 43 2 Бєлікова І.Є. 11-А Астрономія 100 100 11-Б 76 81

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Динамікам успішності (якості навчання) учнів 7-11 класів з хімії за 2017/2018 н. р. ПІБ учителя клас Предмет Якість знань, % І семестр Рік Топал А....
Слайд № 20

Динамікам успішності (якості навчання) учнів 7-11 класів з хімії за 2017/2018 н. р. ПІБ учителя клас Предмет Якість знань, % І семестр Рік Топал А.І. 7-А Хімія 60 48 7-Б 68 64 7-В 67 52 7-Г 50 36 Смоленцева Т.Ю. 8-А 30 37 Тишина С.К. 8-Б 36 32 Смоленцева Т.Ю. 8-В 18 26 Смоленцева Т.Ю. 8-Г 35 37 Тишина С.К. 9-А 19 26 9-Б 18 41 9-В 23 33 Топал А.І. 10-А 53 63 10-Б 47 42 Смоленцева Т.Ю. 11-А 60 70 11-Б 24 33

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Динаміка успішності (якості навчання) учнів 6-11 класів з біології за 2017/2018 н.р. ПІБ учителя клас Предмет Якість знань, % І семестр Рік Асмансь...
Слайд № 24

Динаміка успішності (якості навчання) учнів 6-11 класів з біології за 2017/2018 н.р. ПІБ учителя клас Предмет Якість знань, % І семестр Рік Асманська Г.С. 6-А Біологія 83 83 6-Б 94 81 6-В 75 57 6-Г 90 86 Сержанова Н.М. 7-А 56 68 7-Б 75 75 Гудзь В.М. 7-В 66 74 7-Г 47 61 8-А 37 45 8-Б 71 75 8-В 45 55 8-Г 46 52 Топал А.І. 9-А 63 74 9-Б 68 78 9-В 69 78 10-А 100 100 10-Б 84 84 Асманська Г.С. 11-А 100 95 11-Б 76 67

Слайд № 25

Слайд № 26

Динаміка успішності (якості навчання) учнів 5-6 класів з природознавства за 2017/2018 н.р.  ПІБ учителя клас Предмет Якість знань, % І семестр Рік ...
Слайд № 27

Динаміка успішності (якості навчання) учнів 5-6 класів з природознавства за 2017/2018 н.р.  ПІБ учителя клас Предмет Якість знань, % І семестр Рік Сержанова Н.М. 5-А Природознавство 97 100 Топал А.І. 5-Б 100 100 Сержанова Н.М. 5-В 90 93 Сержанова Н.М. 5-Г 80 83

Організація позакласної роботи вчителями ШМК відбувалася через: № Зміст роботи Терміни Відповідальні 1 Створення банку даних учнів, що мають нахил ...
Слайд № 28

Організація позакласної роботи вчителями ШМК відбувалася через: № Зміст роботи Терміни Відповідальні 1 Створення банку даних учнів, що мають нахил і здібності до вивчення наук Вересень2017 Вчителі ШМК 2 Проведення шкільних олімпіад з базових дисциплін Жовтень2017 Вчителі ШМК 3 Організацію роботи предметних гуртків Протягом року Смоленцева Т.Ю. 4 Підготовку учнів до участі у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт з питань екології Протягом року Гудзь В.М. 5 Прийняти участь в Всеукраїнському інтерактивному конкурсі «Левеня», Міжнародній природознавчий грі «Геліантус» Жовтень2017- Квітень2018 БєліковаІ.Є.,ТопалА.І. 6 Проведенні моніторингу якості навчання учнів 5-8, 10-х класів з фізики, хімії, біології, природознавства Листопад2017 Вчителі ШМК 7 Проведення занять з обдарованими дітьми Протягом року Вчителі ШМК 8 Провести консультації по підготовці до Державної підсумкової атестації Травень2018 Вчителі ШМК 9 Проведення тижнів природничих дисциплін Протягом року Вчителі ШМК 10 Проведення місячника екологічного виховання Квітень2018 Гудзь В.М. 11 Випуск предметних лістівок Протягом року Вчителі ШМК 12 Проведення інтелектуальних ігор Протягом року Вчителі ШМК 13 Консультації з фізики, хімії та біології Протягом року Вчителі ШМК 14 Виготовлення приладів, гербаріїв Протягом року Вчителі ШМК, учні

Аналіз роботи з обдарованими дітьми і заходи щодо її вдосконалення (олімпіади, МАН, конкурси, творчі роботи) ІІ етап Гудзь В.М. вчитель біології (Г...
Слайд № 29

Аналіз роботи з обдарованими дітьми і заходи щодо її вдосконалення (олімпіади, МАН, конкурси, творчі роботи) ІІ етап Гудзь В.М. вчитель біології (Гордієнко А, 9-Б, І місце; Шварцман Д., 10-А, ІІІ місце). Топал А.І., вчитель хімії та біології (Шварцман Д., 10-А, ІІ місце, Остпович В., 9-Б, ІІ місце, Гуртова Д., 8-В, ІІІ місце). Бєлікова І.Є., вчитель фізики та астрономії (фізика: Остапович В., 9-Б, ІІІ місце, Шварцман Д, 10-А, ІІІ місце; астрономія: Кухарь Д., 10-А, ІІІ місце) ІІІ етап Гудзь В.М. вчитель біології (Гордієнко А, 9-Б, ІІІ місце; Шварцман Д., 10-А, ІІІ місце). Топал А.І., вчитель хімії та біології (Шварцман Д., 10-А, ІІІ місце). Бєлікова І.Є., вчитель фізики та астрономії (фізика: Остапович В., 9-Б, ІІІ місце, Шварцман Д, 10-А, ІІІ місце; астрономія: Кухарь Д., 10-А, ІІІ місце). IV етап Гудзь В.М. вчитель біології (Гордієнко А, 9-Б, IV місце). Топал А.І., вчитель хімії (Шварцман Д., 10-А, ІІІ місце).

У Всеукраїнському природничому конкурсі «Геліантус» 2017-2018 приймали участь 66 учасників. Результати участі учнів школи у конкурсі «Геліантус» Ух...
Слайд № 30

У Всеукраїнському природничому конкурсі «Геліантус» 2017-2018 приймали участь 66 учасників. Результати участі учнів школи у конкурсі «Геліантус» Ухов Ілля 10-А Диплом ІІ степеня Шаповалова Ева 10-Б Диплом ІІ степеня Церковний Юхим 7-Г Грамота з фізики, з біології Шульга Марія 7-Г Грамота з біології Бояровська Олександр 7-Г Грамота з фізики Селіверстов Ігор 7-В Грамота з біології Грищенко Анастасія 7-А Грамота з фізики Тарнавська Анастасія 7-А Грамота з фізики Хмеловський Кирилл 8-Б Грамота з фізики Боднар Вікторія 8-Б Грамота з фізики Гапонюк Владислав 9-А Диплом І степеня Гордієнко Антон 9-Б Диплом ІІ степеня Борисенко Євген 9-А Диплом ІІ степеня Тютюніченко Юлі 9-А Диплом ІІІ степеня Бобро Павло 9-В Грамота з фізики Севастьянов Вячеслав 9-А Грамота з фізики Козаченко Аліна 9-В Грамота з хімії

У всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня-2018» прийняли участь 47 учнів. Серед них отримали Сертифікат «Відмінний результат» Шварцман Д. 10-А, ...
Слайд № 31

У всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня-2018» прийняли участь 47 учнів. Серед них отримали Сертифікат «Відмінний результат» Шварцман Д. 10-А, Бова Т. 9-Б, Ухов І. 10-А. Сертифікат «Добрий результат» отримали 9 учнів: Сауляк Н. 7-А, Величко Х. 11-А, Аветисян Ж. 11-А, Лалакіна В. 10-Б, Висоцький С 7-Б., Спотар С. 7-Б, Карпенко О. 9-Б, Остапович В. 9-Б, Годунов М. 8-Г. 35 учнів здобули сертифікат учасника конкурсу. Учні школи щорічно беруть активну учать у проведенні предметних тижнів.

відмінний результат:, Бова Т. 9-Б, Шварцман Д., Ухов І. 10-А.
Слайд № 32

відмінний результат:, Бова Т. 9-Б, Шварцман Д., Ухов І. 10-А.

«Добрий результат» отримали 9 учнів: Сауляк Н. 7-А, Величко Х. 11-А, Аветисян Ж. 11-А, Лалакіна В. 10-Б, Висоцький С 7-Б., Спотар С. 7-Б, Карпенко ...
Слайд № 33

«Добрий результат» отримали 9 учнів: Сауляк Н. 7-А, Величко Х. 11-А, Аветисян Ж. 11-А, Лалакіна В. 10-Б, Висоцький С 7-Б., Спотар С. 7-Б, Карпенко О. 9-Б, Остапович В. 9-Б, Годунов М. 8-Г.

На виконання концепції екологічного виховання Участь в обласному конкурсі малюнків «Зоологічна галерея». Переможці (роботи відправлено на конкурс у...
Слайд № 34

На виконання концепції екологічного виховання Участь в обласному конкурсі малюнків «Зоологічна галерея». Переможці (роботи відправлено на конкурс у м.Київ): Міліціян І., Дзюбенко Г., Погранічна В. (8-Г); Ткачова Ю. (7-Б). Учасники: Калаянова В (7-Б), Кошелап А. (8-В). Обласний фото-конкурс «Об’єктив натураліста». Пєнова Катерина, учениця 5-А класу зайняла ІІІ місце; Районний конкурс орнітологів (ІІІ місце).

На виконання концепції екологічного виховання
Слайд № 35

На виконання концепції екологічного виховання

На виконання концепції екологічного виховання Збереження теплоресурсів
Слайд № 36

На виконання концепції екологічного виховання Збереження теплоресурсів

На виконання концепції екологічного виховання водні ресурси – наше богатство
Слайд № 37

На виконання концепції екологічного виховання водні ресурси – наше богатство

На виконання концепції екологічного виховання Збережемо тепло нашої оселі
Слайд № 38

На виконання концепції екологічного виховання Збережемо тепло нашої оселі

На виконання концепції екологічного виховання Збережемо тепло нашої оселі
Слайд № 39

На виконання концепції екологічного виховання Збережемо тепло нашої оселі

На виконання концепції екологічного виховання Твори дітей: збережемо тепло нашої оселі”
Слайд № 40

На виконання концепції екологічного виховання Твори дітей: збережемо тепло нашої оселі”

На виконання концепції екологічного виховання Збереження тепло ресурсів
Слайд № 41

На виконання концепції екологічного виховання Збереження тепло ресурсів

Тижні природничих дисциплін Згідно графіка шкільного методичного кабінету щодо проведення предметних тижнів протягом 2017/2018 н.р. було проведено ...
Слайд № 42

Тижні природничих дисциплін Згідно графіка шкільного методичного кабінету щодо проведення предметних тижнів протягом 2017/2018 н.р. було проведено тижні природничих наук. Тижні природничих наук було присвячено наукам фізиці, хімії, біології – одним з найдавніших наук, без яких немислимий подальший розвиток людства, наукам цікавим, захоплюючим, могутнім.

Тиждень фізики (06.04.2018. - 10.04.2018) 06.04.2018 р. тиждень біло відкрито проведенням позакласного заходу «Таємниці фізики» серед бажаючих учні...
Слайд № 43

Тиждень фізики (06.04.2018. - 10.04.2018) 06.04.2018 р. тиждень біло відкрито проведенням позакласного заходу «Таємниці фізики» серед бажаючих учнів 7-11 класів. 07.04.2018 р. серед учнів 9-х класів було проведено інтелект-шоу «Еврика», а серед 10-х класів інтелект-шоу «Найрозумніший». 08.04.2018 р. серед учні 11-А класу біло проведено позакласний вечір «МІФ» 09.04.2018 р. було проведене змагання серед збірної команди учнів 8-Б «Електрон» та учнів 8-В класів «Калорія». 10.04.2018 р. тиждень фізики було закрито розважальними фізичними вікторинами, фізичними співаночками, відгадували фізичні загадки та співали пісні про фізику.

Фото звіт про проведення тижня фізики
Слайд № 44

Фото звіт про проведення тижня фізики

Фото звіт про проведення позакласного фізичного вечора «МІФ»
Слайд № 45

Фото звіт про проведення позакласного фізичного вечора «МІФ»

інтелект-шоу «Еврика» та інтелект-шоу «Найрозумніший».
Слайд № 46

інтелект-шоу «Еврика» та інтелект-шоу «Найрозумніший».

Участь в науково-практичній конференції з фізики та астрономії в національному університеті ім. Мечникова
Слайд № 47

Участь в науково-практичній конференції з фізики та астрономії в національному університеті ім. Мечникова

Тиждень хімії (16.02.2018. - 20.02.2018) Інформування учнів про проведення Міжнародного року хімії в Україні. (7-11 класи); Виготовлення „хімічних”...
Слайд № 48

Тиждень хімії (16.02.2018. - 20.02.2018) Інформування учнів про проведення Міжнародного року хімії в Україні. (7-11 класи); Виготовлення „хімічних” стіннівок (7-11 класи); Виготовлення рекламно-агітаційного стенду щодо програми заходів під час тижня хімії. (11класи); Хімічна вікторина (7-8 класи); Конкурсно-розважальна програма „Я люблю хімію” (7-8 класи); Відкритий конкурс-захист рефератів з хімії (9,11класи); Хімічний виховний захід „Хімічний марафон” (8-11 класи); Виставка-конкурс хімічних моделей (структурні формули, кристалічні гратки) виготовлених учнями школи.(7-11 класи); Шкільний конкурс малюнка „Хімічна абетка” (5-7 класи); Виставка науково-популярної літератури та періодичних видань хімічної тематики. (7-11 класи); Підведення підсумків тижня хімії. Нагородження кращих учнів-хіміків. (7-11 класи).

Фото звіт про проведення тижня хімії
Слайд № 49

Фото звіт про проведення тижня хімії

Тиждень астрономії (23.02.2018. - 27.02.2018) Конкурс на найкращий малюнок «Я у Всесвіті» (2-4 класи); Конкурс на найкращу астрономічну і космічну ...
Слайд № 50

Тиждень астрономії (23.02.2018. - 27.02.2018) Конкурс на найкращий малюнок «Я у Всесвіті» (2-4 класи); Конкурс на найкращу астрономічну і космічну газету (9-11 класи); Малюнок в Paint «Космос очима дітей» (5-6 класи); Веселі перерви «Астрономічні кросворди» (5-11 класи); Перегляд відеофільму 3D подорож по Сонячній системі (5-8 класи); Конкурс на створення кращої учнівської презентації з довільної теми з астрономії та космонавтики (11 класи); Захід з астрономії «Космічна подорож» (7 класи); Цікава астрономія «7 чудес Космосу» (8 класи); Астрономічна вікторина (9 класи); Перегляд учнями початкової школи розвиваючого мультфільму «Астрономія»; Астрономічні змагання «Промінець світла» (10 класи); Вечір-вікторина з астрономії для старшокласників «Що? Де? Коли?» (11 класи);

Звіт про проведення тижня астрономії
Слайд № 51

Звіт про проведення тижня астрономії

Конкурс малюнків серед учнів початкової школи “я у всесвіті”
Слайд № 52

Конкурс малюнків серед учнів початкової школи “я у всесвіті”

Захист творчих робіт
Слайд № 53

Захист творчих робіт

Впровадження інноваційних технологій № ПІБ вчителя Інноваційні технології, які застосовуються, їх сутність Термін застосованнятехнологіюї Результат...
Слайд № 54

Впровадження інноваційних технологій № ПІБ вчителя Інноваційні технології, які застосовуються, їх сутність Термін застосованнятехнологіюї Результативність 1 БєліковаІ.Є.,СмоленцеваТ.Ю., Тишина С.К., АсманськаГ.С.,ТопалА.І.,СержановаН.М. Підготовка друкованих роздаткових матеріалів (контрольні, самостійні роботи, дидактичні картки для індивідуальної роботи); 2015-2018р. Методичні, дидактичні матеріали до уроків 2 БєліковаІ.Є., СмоленцеваТ.Ю., Тишина С.К., АсманськаГ.С., ТопалА.І. Мультимедійний супровід пояснення нового матеріалу; 2015-2018р. Презентації, аудіо-, відеозаписи реальних лекцій, навчальні відеоролики, комп’ютерні моделі фізичних експериментів 4 СержановаН.М. інтерактивне навчання в індив ідуальному режимі; 2017-2018р. Районний етап МАН(секція екологія). Тема: Визначення та оцінювання екологічного стану повітря на пришкільній території (Токан А., 10-А кл.) 5 Бєлікова І.Є. Проведення комп’ютерних лабораторних робіт; 2015-2018р. Медіа тека 6 Бєлікова І.Є., Асманська Г.С.. обробка учнями експериментальних даних (побудова таблиць, графіків, створення звітів); 2015-2018р. Роботи учнів 7 Бєлікова І.Є., Асманська Г.С. контроль рівня знань з використанням тестових завдань; 2015-2018р. Роботи учнів 8 Бєлікова І.Є., Асманська Г.С. Використання на уроках і при підготовці до них інтернет-ресурсів. 2015-2018р. Проектна діяльність учнів

Основні завдання ШМК на 2018/2019 навчальний рік: Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів ШМО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищ...
Слайд № 55

Основні завдання ШМК на 2018/2019 навчальний рік: Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів ШМО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичного циклу шляхом провадження ІКТ. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів. Поглиблювати знання з ряду предметів (біологія, хімія, фізика), використовуючи курси за вибором, факультативи. Системно вивчати і оволодівати сучасними методами інноваційних технологій в науково-дослідницькій і проектній діяльності.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.