Аналіз результатів навчальних досягнень учня 7 класу за навчальний 2018-2019 рік. Педагогічне спостереження.

Опис документу:
У наш швидкий час важко уявити собі, що були часи, коли характеристика була важливою річчю у житті кожної людини і її зміст міг фатально зміни життя у той, чи інший бік. У наш технологічний час невпинно зменшується кількість паперів та збільшується різноманітних електронних пристроїв. Алгоритм паперообігу увесь час модернізується, стає менш формалізованим та більш сучасним.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Аналіз результатів навчальних досягнень учня 7 класу Полехи Артема за навчальний 2018-2019 рік.

Педагогічне спостереження.

З 1 вересня було організовано інклюзивне навчання для учня з особливими освітніми потребами Полехи Артема учня 7 класу за спеціальною програмою. Учень за період навчання фрагментарно відтворив невелику частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об’єкт вивчення. Учень відтворює менш як половину навчального матеріалу; із допомогою вчителя виконує завдання.

Учень виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу відповідно до вимог програми. За допомогою вчителя здатний аналізувати, порівнювати та робити елементарні висновки. Також учень виділяє(називає) об’єкт вивчення та деякі його елементи. Розуміє звернення до нього. Потребує посильної допомоги асистента вчителя. Застосовує знання в знайомих умовах. Контролює власні дії за інструкцією. Працездатність нестійка.

Навчальний матеріал за навчальний 2018-2019 рік засвоїв на середньому рівні.

Темперамент: поєднуються два типи флегматик і сангвінік: малорухомий, мало товариський, в групі тримається трохи відокремлено. У ході спостереження за Артемом я звернула увагу, не завжди має гарний настрій і оптимістичність. Настрій псується дуже швидко, іноді без причини. Привітний але не відкритий. Рухи і міміка обережні і не впевнені. Не запальний, не агресивний, образу забуває дуже швидко.

Не дуже швидко переключається з одного виду діяльності на іншу, але добре концентрується на виконуваній роботі. Правдивий, не жадібний, в інших людях не любить жадібність, обман. У житті колективу вважає за краще не виділятися, у спілкуванні з однолітками, рідко, але може проявити активність і ініціативу.

Темперамент: поєднуються два типи флегматик і сангвінік: малорухомий, нетовариський, в групі тримається трохи відокремлено. У ході спостереження за Артемом я звернула увагу, що учень не завжди має гарний настрій і оптимістичність. Привітний, але не відкритий. Рухи і міміка обережні і не впевнені. Не запальний, не агресивний, образу забуває дуже швидко.

Не дуже швидко переключається з одного виду діяльності на іншу, але добре концентрується на виконуваній роботі. Правдивий, не жадібний, в інших людях не любить жадібність, обман. У житті колективу вважає за краще не виділятися, у спілкуванні з однолітками, рідко, але може проявити активність і ініціативу.

Прагнення учня до самооцінки своїх дій, вчинків і особистісних якостей не яскраво виражено. Здатний досить об'єктивно аналізувати свою поведінку. В цілому вважає себе доброю і порядною людиною, але не заперечує, що іноді веде себе не так як слід. Усвідомлює свої здібності і зізнається, що ледачий, не вистачає працьовитості, посидючості.

Що стосується навчання в школі, Артем байдуже ставиться до поставлених оцінок і не сильно переживає з цього приводу. Не претендує на якесь особливе положення в групі.

У цілому самооцінка і рівень домагань адекватні реальному стану учня в колективі та фактичного особистісного розвитку.

Самооцінка і рівень домагань впливає на різні сторони діяльності учня, спонукають до самовиховання і саморозвитку.

Усвідомлення себе добрим, веселим і порядною людиною, наприклад, визначає відповідну поведінку. Усвідомлення власної ліні сприяє перемозі над нею.

У навчальній діяльності рідко виявляє творчі задатки і не проявляє намагання. Пам'ять розвинена дуже слабо. Досить легко звикає до нових вимог і обстановки.

У позакласних заходах не прагне брати активну участь оскільки не впевнений у собі, соромиться. Навіть не любить брати участь у спортивних змаганнях, організованих між групами було помітно що йому не цікаво.

Для закріплення позитивних властивостей і якостей Полехи Артема необхідно займатися самовихованням, розвивати волю, долати лінь, тим більше, що бажання стати краще у нього є.

ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ УЧНЯ

Який стан учня в колективі?

(лідер, популярний, прийнятий, непопулярний, ізольований).

Як відноситься учень до думки колективу, вимог, критичних зауважень?

(доброзичливо, серйозно, хворобливо, байдуже, вороже).

Стиль відносин з однолітками (спокійно-доброзичливий; агресивний; нестійкий; відособлений).

Чи користується авторитетом у колективі?

(у більшості хлопчиків, тільки у дівчаток, у невеликої групи, не користується авторитетом)

Чи має друзів? (тільки у своєму класі, поза класом, у класі і поза ним,серед однолітків, старших за себе, молодших за себе, ні з ким не дружить)

В якості кого бере участь у шкільних заходах?

(ініціатор, організатор, активний учасник, пасивний виконавець, дезорганізатор, не бере участі)

Як виконує суспільні доручення? (із задоволенням, добре, задовільно,

погано, ухиляється від доручень)

Із ким частіше всього бувають конфлікти? (з однокласниками, учнями інших класів, учителями, батьками і родичами)

КАРТА СПОСТЕРЕЖЕНЬ

Зміст спостережень

Не спостерігається

Іноді

Часто

1

Навчальна діяльність:

небажання вчитися;

низька успішність;

труднощі у засвоєнні навчальних програм;

систематична неуспішність з одного або декількох предметів.

2.

Стосунки з однолітками.

Стан у групі:

протиставлення себе колективу;

стан ватажка мікрогрупи, яка складається з важких учнів.

3

Взаємостосунки з дорослими.

Із вчителями:

конфліктний характер взаємостосунків з одним або декількома вчителями;

грубість;

нетактовність;

брехня.

Із батьками

конфліктний характер;

брехня;

грубість, пихатість

4.

Проведення вільного часу:

зайнятість у клубах, гуртках і секціях;

проводить вільний час з друзями на вулиці;

вживає спиртні напої;

палить;

заробляє самостійно собі на життя;

5

Відношення до праці:

негативне ставлення

невиконання трудових обов'язків

В училищі і дома;

несумлінне відношення

6.

Поведінка і вчинки.

В училищі:

пропуски уроків;

порушення вимог  дисципліни;

нецензурна лайка;

жаргонна мова;

псування майна;

зрив уроків;

бійки.

У сім'ї:

втечі з дому;

невиконання домашніх обов'язків;

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.