Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Аналіз діяльності кабінету німецької мови

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №WU795538
За публікацію цієї методичної розробки Островчук Ольга Ігорівна отримав(ла) свідоцтво №WU795538
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Аналіз діяльності кабінету іноземної (німецької) мови

за 2016 – 2017 н.р.

Вчитель: Островчук О.І.

Основна мета створення кабінету іноземних мов полягає у забезпеченні оптимальних умов для організації навчально – виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року за №24, реалізації Концепції профільного навчання в старшій школі з іноземних мов.

Головними завданнями кабінету іноземної мови є організація освітньо – виховної, методичної, науково – пошукової роботи учнів, створення умов для організації індивідуально – диференційованого навчання; реалізації змісту навчання; організація позакласної роботи з предмету.

В кабінеті створена інформаційно – методична, нормативно – правова база для вчителя іноземної мови.

В кабінеті німецької мови є:

  • паспорт кабінету;

  • перспективний план розвитку кабінету:

  • план роботи кабінету на поточний навчальний рік;

  • навчальні програми;

  • тестові завдання з німецької мови;

  • навчально – методичні комплекти для вчителів і учнів: словники, довідники, розмовники;

  • матеріали олімпіад;

  • моніторинг навчальних досягнень учнів;

  • тематика творчих робіт;

  • матеріали для позакласної роботи кабінету;

  • граматичні таблиці;

  • спеціально підібраний книжковий фонд: книги для позакласного читання, журнали і газети німецькою мовою;

  • набір географічних карт тих країн, мова яких вивчається;

  • ілюстрований тематичний матеріал та тематичні картки.

  • Також створена тематична картотека дидактичних та навчально – наочних посібників, навчального обладнання.

Мій кабінет – це невеличка навчальна лабораторія, а ще – це маленький закордон, де я навчаю іноземного мовлення, співпрацюю з учнями, і підпорядковую все обладнання, наочність, оформлення основній меті, намагаюсь відтворити домашню доброзичливу атмосферу і створити сприятливий психологічний клімат. Тому, вважаю, оснащення кабінету технічними засобами навчання, дизайн кабінету, створення комфортного психологічного клімату грають важливу роль в процесі освоєння предмету і розвитку творчого потенціалу учнів.

Протягом декілька років відбулися зміни в кабінеті іноземної мови. Разом з батьками, учнями переоформили кабінет відповідно до сучасних вимог. За рішенням батьків класу та їх силами, поміняли обої, придбали в клас нові занавіски та ламбрекени, принтер. В кабінеті є також комп’ютер, який підключений до інтернету, фліпчарта дошка (магнітна).

Переконана, що вивчення предмета буде успішним, якщо у вчителя є можливість пояснювати новий матеріал, використовуючи наочність та сучасні педагогічні засоби навчання.

Можливо хтось вважає, що всілякі плакати, стенди, портрети на стінах відволікають учнів від процесу навчання. Але я так не вважаю. Адже, як іще можна передати дух країни, що вивчається. Вважаю, що інформаційна насиченість стендів не тільки задовольняє інтерес та допитливість учнів, а й є важливим навчальним матеріалом, виконує пізнавальне завдання та роль наочності.

Потрапляючи до кабінету німецької мови, ви відчуєте погляд багатьох відомих німецьких письменників та музикантів, які, ніби свідки з портретів, спостерігають за розвитком подій на уроці, а інколи приходять у гості зі своїми творами та розповідають учням про своє життя, про час, у якому жили і творили. А під музичні твори Моцарта, Баха, Штрауса, Вагнера добре писати самостійні та творчі роботи.

У кабінеті є стенд з крилатим висловом відомого Гете про іноземні мови; стенд з прапорами 16 федеральних земель Німеччини, а також стенд зі столицею кожної федеральної землі Німеччини. Матеріали у кольоровому зображенні розміщені на стінах завжди цікавлять учнів, допомагають розкрити секрети Німеччини під час навчання. В центрі кабінету висить німецький алфавіт. З двох сторін від дошки прикрашають символи дружніх країн: Німеччини та України. Два стенда – карти Німеччини та України на німецькій мові дають можливість учням подорожувати по містах країн, вивчати географічне положення тощо.

У кабінеті є стенди постійної та змінної експозицій. Разом з героями братів Грімм учні вивчають німецьку абетку, граматику в таблицях і схемах, які постійно з’являються на змінних експозиціях та допомагають учням правильно будувати розповідні та питальні, прості та підрядні речення, відмінювати іменники, дієслова та прикметники. Також знайомляться з лексичним матеріалом за допомогою малюнків та ситуативних ілюстрацій, які спонукають учнів до усного та писемного мовлення, пошуку та вирішення проблеми.

В кабінеті виставляються також проектні та дослідницькі роботи учнів початкових класів, виготовлених власноручно. Є також куточок для початкових класів, де є іграшки, наочність, демонстраційний та роздатковий матеріал.

На базі кабінету проводяться позакласні заходи з предмету: предметні тижні, заочні подорожі по місцях Німеччини, німецькомовних країнах, які дають можливість учням познайомитися із культурними реаліями, звичаями, традиціями, історичними та культурними пам’ятками, видатними діячами цих країн. Цікаво пройшли в цьому році позакласні заходи: «Подорож в країну казок» - інсценізація казки «Червона Шапочка», конкурс «Знавці німецької мови», «В світі ігор» для початкових класів.

Я, як завідувач кабінету несу відповідальність за упорядкування, зберігання й використання навчально – наочних посібників, обладнання, матеріальних цінностей. Забезпечую умови для проведення уроків іноземної мови. Сприяю оновленню, удосконаленню матеріальної бази кабінету, забезпечую дотримання техніки безпеки, чистоту і порядок. Систематично веду інвентарну книгу із занесенням змін.

Але не тільки гарно оформлений кабінет, комфорт і затишок в ньому створюють умови розвитку, самореалізації особистості та підвищують рівень знань з німецької мови, а в першу чергу, вчитель, який вкладає душу в учня та в приміщення, у якому працює і творить, постійно вдосконалює свою професійну майстерність, вдосконалює форми і методи навчання для розвитку творчих можливостей учнів та їхніх талантів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
з досвіду роботи
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Німецька мова
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    475
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    WU795538
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №WU795538
За публікацію цієї методичної розробки Островчук Ольга Ігорівна отримав(ла) свідоцтво №WU795538
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти