До яких процедур залучався експерт під час проведення інституційного аудиту:
Спостереження за проведенням навчальних занять.
Анкетування учнів (9-11 кл.)
Анкетування педагогічних працівників.
2.1. Наявність відкритої, прозорої, зрозумілої для учнів системи оцінювання їх результатів навчання
2.2.Систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного учня
2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування у учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей учнів
3.2. Постійне підвищення професійного рівняі педагогічної майстерності педагогічних працівників
3.3. Налагодження співпраці зі учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти