Алгоритм створення індивідуальної програми розвитку дітей із особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта

Для кого: 4 Клас

15.08.2021

329

27

0

Опис документу:
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребам» містить загальну інформацію про алгоритм створення індивідуальної програми розвитку, процес її створення,адаптація модифікація програми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Алгоритм створення індивідуальної програми розвитку дітей із особливими освітніми потребами Асистент вчителя Хильчук Г.С
Слайд № 1

Алгоритм створення індивідуальної програми розвитку дітей із особливими освітніми потребами Асистент вчителя Хильчук Г.С

Інклюзивна освіти - перспектива нова. Хоч різні можливості - рівні права! Кожна дитина - це цілий світ. Освіта, повага і рівність для всіх!
Слайд № 2

Інклюзивна освіти - перспектива нова. Хоч різні можливості - рівні права! Кожна дитина - це цілий світ. Освіта, повага і рівність для всіх!

Слайд № 3

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) -це письмовий документ, який загалом є контрактом між педагогічним колективом та батьками чи опікунами дитини...
Слайд № 4

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) -це письмовий документ, який загалом є контрактом між педагогічним колективом та батьками чи опікунами дитини. Він закріплює вимоги до організації навчання дитини, зокрема визначає характер освітніх послуг та форм підтримки.

Функції ІПР: Навчально-методична Комунікативна Менеджмент Підзвітність Моніторинг Контроль за дотриманням нормативних вимог та оцінки ІПР розробляє...
Слайд № 5

Функції ІПР: Навчально-методична Комунікативна Менеджмент Підзвітність Моніторинг Контроль за дотриманням нормативних вимог та оцінки ІПР розробляється командою фахівців впродовж 2 тижнів, погоджується батьками, затверджується директором ліцею, переглядається двічі на рік.

Складові індивідуальної програми розвитку: 1.Загальна інформація про дитину. 2.Наявний рівень знань і вмінь. 3.Спеціальні та додаткові послуги. 4.А...
Слайд № 6

Складові індивідуальної програми розвитку: 1.Загальна інформація про дитину. 2.Наявний рівень знань і вмінь. 3.Спеціальні та додаткові послуги. 4.Адаптація, модифікація. 5.Строк дії ІПР. 6.Індивідуальний навчальний план (ІНП). 7.Інформація про прогрес дитини.

Адаптація – це стратегії, що допомагають дитині з ООП засвоювати ті самі обсяги знань, що і її однокласники в інклюзивному класі. Тоді як модифікац...
Слайд № 7

Адаптація – це стратегії, що допомагають дитині з ООП засвоювати ті самі обсяги знань, що і її однокласники в інклюзивному класі. Тоді як модифікація – це зміна (зазвичай, спрощення) змісту предмету, програми викладання та, у результаті, рівня знань та навичок, які має опанувати дитина впродовж навчання. Якщо у випадку адаптації зміст навчання відповідає рівню знань та навичок, що отримує весь клас, то модифікація – це змога дитині з ООП брати участь у навчальній діяльності, хоча рівень засвоюваних знань може не відповідати віковим особливостям учнів класу, у якому вона навчається.

АДАПТАЦІЇ У НАВЧАННІ Адаптація спрямована на: пошук і розроблення способів подання інформації та вивчення предмету дитиною з ООП з урахуванням особ...
Слайд № 8

АДАПТАЦІЇ У НАВЧАННІ Адаптація спрямована на: пошук і розроблення способів подання інформації та вивчення предмету дитиною з ООП з урахуванням особливостей її сприйняття; використання додаткових засобів і матеріалів (карток, інструкцій, правил тощо); розроблення та формування способів перевірки засвоєння знань та навичок.

МОДИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ Основні завдання модифікації – спрощення, виключення чи ущільнення змісту навчальної програми з урахуванням особлив...
Слайд № 9

МОДИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ Основні завдання модифікації – спрощення, виключення чи ущільнення змісту навчальної програми з урахуванням особливостей учня з ООП. Також вона спрямована на забезпечення активності дитини в навчальній соціалізації. Ідея модифікованої інклюзії в тому, що дитина вчиться за тим же тематично-календарним планом, що і весь клас загальноосвітньої школи. Теми уроків для учня з ООП та решти учнів збігаються, але різняться матеріали, підходи та глибина вивчення.

Слайд № 10

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.