і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Алгоритм "Пропуск занять"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

АЛГОРИТМ

роботи соціального педагога з соціально незахищеною категорією дітей, які допускають пропуски навчальних занять без поважної причини 

2017– 2018 н.р.

  1. Щоденний контроль за відвідуванням навчальних занять учнями групи.

  2. З’ясувати причини відсутності.

  3. У разі пропусків без поважної причини:

    • обов’язкове повідомлення батькам;

    • відвідування родини на дому (складання акту відвідування)

    • співбесіда соціального педагога з учнем та  батьками 

4. Діагностика;

5. Корекція поведінки;

6. Рекомендації учню, батькам та викладачам, які працюють у класі.

7. Збір пакету документів для Служби у справах дітей

8. Направлення клопотання до відповідних органів (селищна рада, поліція, відділу освіти) для сприяння щодо повернення учня до навчального закладу.

9.У разі пропусків без поважної причини більш 10 днів, складання акту  щодо притягнення батьків до адміністративної відповідальності.

* Злісне ухилення батьків від виконання обов'язків щодо здобуття їх неповнолітніми дітьми повної загальної середньої освіти може бути підставою для позбавлення батьківських прав (ст. 47 Закону України «Про загальну середню освіту»).

* У статті 51 Конституції України сказано, що батьки зобов’язані утримувати дітей до їх повноліття.

Соціальний педагог Позняковська В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
АЛГОРИТМ роботи соціального педагога з соціально незахищеною категорією дітей, які допускають пропуски навчальних занять без поважної причини 2017– 2018 н.р.
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання