Презентація про алгоритм дій батьків дітей з особливими освітніми потребами, закладів загальної середньої освіти, Команди супроводу в організації інклюзивного навчання. У матеріалах детально описано порядок реагування, перелік обв'язків .
Опублікував/ла:
Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.
Будь ласка, оцініть матеріал!
Презентація про алгоритм дій батьків дітей з особливими освітніми потребами, закладів загальної середньої освіти, Команди супроводу в організації інклюзивного навчання. У матеріалах детально описано порядок реагування, перелік обв'язків .
Алгоритм організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти Грицай Любов Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель української мови і літератури Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені І.М. Середи Великописарівської селищої ради Сумської області
Алгоритм дій батьків дитини з ООП Пройти обстеження дитини, отримати висновок ІРЦ (містить колегіальний висновок консультантів ІРЦ про особливості розвитку дитини Звернутися до обраного освітнього закладу, написати заяву з проханням організувати інклюзивне для дитини До заяви додаються такі документи: - висновок ІРЦ; - медична довідка про стан здоров'я дитини; - довідка сімейного лікаря про епідемічне оточення; - свідоцтво про народження; - копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років (виданого лікарсько-консультативною комісією); Узяти участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини
Алгоритм дій ЗЗСО звертається із письмовим поданням до Р(М)В(У)О про введення посади асистента вчителя; проведення корекційно-розвиткових занять спеціалістами (практичним психологом, логопедом, дефектологом, інструктором з фізичної культури тощо) Ураховує: - матеріально-технічну, методичну базу,; - наявність відповідних педагогічних кадрів та приміщень; -санітарно-гігієнічні вимоги; - свідоцтво про народження; - копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років (виданого лікарсько-консультативною комісією); приймає рішення про утворення інклюзивного класу Забезпечує заклад необхідними педагогічними працівниками
Створює Команду індивідуального супроводу Склад Команди супроводу: заступник директора, учителі-предметники, асистент вчителя, практичний психолог, учитель-дефектолог, медична сестра, інструктор з фізичної культури батьки дитини з ООП Команду супроводу затверджує відповідним наказом Укладає угоди з консультантами ІРЦ за відповідною нозологією дітей з ООП Створює в закладі відповідні умов з урахуванням особливостей розвитку дітей
Алгоритм дій Команди супроводу збирає інформацію про особливості дитини, її інтереси, труднощі і обмеження, освітні потреби всебічно обговорює особливості (труднощі) розвитку дитини з урахуванням інформації різних фахівців з'ясувує потенціал розвитку дитини, актуалізує її позитивні особистісні якості на основі робочого навчального плану конкретного ЗЗСО складає індивідуальний навчальний план
Алгоритм дій Команди супроводу розробляє й реалізовує індивідуальну (адаптовану) навчальну програму здійснює моніторинг динаміки загального психічного розвитку дитини веде документацію: щоденник спостережень; портфоліо здійснює моніторинг динаміки загального психічного розвитку дитини
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.
Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.
Будь ласка, оцініть матеріал!