• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Інклюзивна освіта
  • Адаптована навчальна програма з української мови для учня 4 класу (індивідуальна форма навчання) За підручником М.Захарійчук, А.Мовчун для дітей з особливими освітніми потребами ( з порушенням опорно-рухового апарату)

Адаптована навчальна програма з української мови для учня 4 класу (індивідуальна форма навчання) За підручником М.Захарійчук, А.Мовчун для дітей з особливими освітніми потребами ( з порушенням опорно-рухового апарату)

Опис документу:
Адаптовані навчальні програми розроблені відповідно до програм МОН України для здобуття базової середньої освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами ( з порушенням опорно-рухового апарату)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Адаптована навчальна програма з української мови для учня 4 класу

(індивідуальна форма навчання)

За підручником М.Захарійчук, А.Мовчун

п/п

Тема уроку

Дата

1

Вступ. Державні символи України. Мов жива скарбниця історії народу. Складання тексту-розповіді. (впр.1-4)

2

Культура мовлення та спілкування. (впр. 9-12)

3

Тема, основна думка, заголовок тексту. (впр. 13-16)

4

Урок розвитку писемного мовлення. Складання запитань і відповідей на задану тему (впр.29)

5

Текст-опис, його мета. Складання текстів-описів за поданим планом і малюнками. (впр.38-41)

6

Художній і науково-популярний тексти-описи. Складання художнього і науково популярного текстів-описів птаха. (впр.42-45)

7

Види речень. Повторення вивченого. Речення за метою висловлювання та інтонацією. (впр.50-53)

8

Головні та другорядні члени речення. (впр.54-57)

9

Урок розвитку писемного мовлення. Складання тексту опису за змістом малюнка. (впр.58)

10

Поширення речень словами та словосполученнями. (впр.63-66)

11

Однорідні члени речення. Складання речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами.(впр.75-78)

12

Повторення й узагальнення вивченого про слово, речення. Складання речень за малюнками, створеними ситуаціями.

13.

Робота з деформованим текстом (переставляння частин тексту, додавання кінця). (впр.87)

14.

Будова слова. Спільнокореневі слова. Форми слова. (впр.88-92)

15.

Частини мови. Робота над текстом. (впр.93-96)

16

Іменник як частина мови . повторення вивченого. Значення, в яких уживаються іменники в мовлення. (впр.97-100)

17

Рід іменників. Віднесення іменника до одного з родів. Складання речень. (впр.105-108)

18

Змінювання іменників за числами.(впр.109-112)

19

Урок розвитку писемного мовлення. Робота з деформованим текстом. (впр.117)

20

Редагування тексту. (впр.121)

21

Складання речень за малюнками.

21

Складання словосполучень.(впр. 142-145)

22

Урок розвитку писемного мовлення.

Вибірковий переказ тексту з елементами опису. (впр.146)

23

Повторення вивченого. Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Вживання іменників у прямому і переносному значеннях.(впр.101-104)

24

Прикметник як частина мови. Роль прикметників у мовленні. (впр.171-173)

25

Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Уживання прикметників у прямому та переносному значенні. (впр.175-178)

26

Уживання прикметників у художніх та науково-популярних текстах (без термінів).(впр.179-182)

27

Змінювання прикметників за родами й числами в сполученні з іменниками. (впр.183-186)

28

Утворення словосполучень. Усний переказ тексту. (впр.195-202)

29

Урок розвитку писемного мовлення. Детальний переказ тексту за складеним планом. (впр.203)

30

Складання тексту-розповіді за поданим початком. (впр.230-231)

31

Складання запрошення .(впр.232)

32.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту за складеним планом. (впр.253)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.