• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Інклюзивна освіта
  • Адаптована навчальна програма з літературного читання для учня 4 класу (індивідуальна форма навчання) За підручником М.Захарійчук, А.Мовчун для дітей з особливими освітніми потребами ( з порушенням опорно-рухового апарату)

Адаптована навчальна програма з літературного читання для учня 4 класу (індивідуальна форма навчання) За підручником М.Захарійчук, А.Мовчун для дітей з особливими освітніми потребами ( з порушенням опорно-рухового апарату)

Опис документу:
Адаптовану навчальну програму з літературного читання розроблено відповідно до програм МОН України для здобуття базової середньої освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами ( з порушенням опорно-рухового апарату) видавничим домом «Освіта» за редакцією Бартєнєвої Л.І. (Наказ МОН України від 25.06.2018р. №693).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Адаптовану навчальну програму з літературного читання

для учня 4 класу (індивідуальна форма навчання)

За підручником В.Науменко

п/п

Тема уроку

Дата

1

Вступ. Знайомство з підручником. Вступ до теми. Міфи. Єгипетські міфи. Міф «Бог сонця Ра».

2

Слов’янські міфи. Л.Забашта «Були боги». Міф «Створення людини» Легенди. «Тополя»(народна легенда).

3

Життя і творчість Богдана Чалого. Засновники міста Київ. Б.Чалий, О.Пархоменко «Дума про Кия та його славний рід» (скорочено)

4

Казки (соціально-побутові). Терпінням і працею всього здобудеш. Л.Костенко «Отак би слухав про царя Салтана». «Золотий черевичок» (українська народна казка)

5

Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Від міфу до казки». навчальне аудіювання

6

Життя і творчість Тараса Шевченка. Дитинство поета. Б.Лепкий «Про життя і твори Т.Шевченка» (уривок)

7

Пейзажна лірика. Т.Шевченко «Встала й весна..», «Реве та стогне

Дніпр широкий…». Опис картини М.Бураченка

8

Урок позакласного читання. В.Сухомлинський «Серце віддаю дітям».

9

Життя і творчість І.Франка. Р.Завадович «Любив Франко…», І.Франко «Полудень»

10

Життя і творчість Лесі Українки. Порівняння. Л.Українка «Вже сонечко в море сіда…», «Плине білий човник…»

11

Життя і творчість Ліни Костенко. Краса і почуття. Л.Костенко «Здивовані квіти», «Красива осінь вишиває клени», «Осінь, ось вона, осінь».

12

Кольори і звуки осені. Л.Костенко «Стоять ліси смарагдово-руді…», «Осінній день…». І.Нечуй-Левицький опис осіннього дня. День був ясний, сонячний та теплий…

13

Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах».

14

Пейзаж змінюється і настрій персонажа змінюється. В.Чухліб «Чомга і весна» (скорочено)

15

Пейзажем починається твір-визначається його настрій. За О.Гончарем «Солов’їна сторожа» (скорочено). В.Сухомлинський «Ми їздили в Канів»

16

Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.