Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Адаптація дитини до навчання в середній школі

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №JN442762
За публікацію цієї методичної розробки Суржко Ольга Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №JN442762
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Адаптація п’ятикласників Підготувала практичний психолог Торговицького НВО: Суржко О.М. http://presentation-creation.ru/
Слайд № 1

Адаптація п’ятикласників Підготувала практичний психолог Торговицького НВО: Суржко О.М. http://presentation-creation.ru/

Мета Завдання об'єднання зусиль усіх суб'єктів навчально-виховного процесу зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку п’ятикласників...
Слайд № 2

Мета Завдання об'єднання зусиль усіх суб'єктів навчально-виховного процесу зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку п’ятикласників; координація дій із подолання труднощів протягом адаптаційного періоду учнів 5-го класу, вчителів; колективна розробка рекомендацій з усунення причин труднощів адаптації. сприяти вирішенню навчально-виховних завдань під час адаптаційного періоду; формувати знання про вікові та особистісні проблеми учнів п’ятого класу; обговорити деякі аспекти психологічних особливостей переходу дітей із початкової школи в середню; виробити рекомендації для профілактики дезадаптації, покращення клімату в класному колективі; проаналізувати результати психологічних та соціометричних досліджень. Адаптація дитини до навчання в середній школі відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов'язаний зі значним навантаженням на всі системи організму. http://presentation-creation.ru/

Зміна умов навчання і соціальних ролей Багато різних вчителів (і їх потрібно запам’ятати) Нові кабінети Незвичний розклад Новий класний керівник Зб...
Слайд № 3

Зміна умов навчання і соціальних ролей Багато різних вчителів (і їх потрібно запам’ятати) Нові кабінети Незвичний розклад Новий класний керівник Збільшений темп роботи http://presentation-creation.ru/

Умови адаптації Психологічний клімат у родині; Самооцінка дитини; Формування інтересу до школи; Товариське спілкування з однокласниками; Надання са...
Слайд № 4

Умови адаптації Психологічний клімат у родині; Самооцінка дитини; Формування інтересу до школи; Товариське спілкування з однокласниками; Надання самостійності; Урахування темпераменту дитини; Організація контролю за навчанням; Розвиток самоконтролю та самооцінки. Зміна режиму дня; Організація раціонального харчування; Розвиток рухової активності; Виховання самостійності та відповідальності. Психологічний клімат у родині; Фізіологічні Психологічні http://presentation-creation.ru/

Ознаки успішної адаптації Дитина легко виконує навчальну програму. Учень зацікавлений процесом навчання. Ступінь самостійності дитини при виконанні...
Слайд № 5

Ознаки успішної адаптації Дитина легко виконує навчальну програму. Учень зацікавлений процесом навчання. Ступінь самостійності дитини при виконанні нею навчальних досягнень, готовність просити допомогу лише після спроби виконати завдання самостійно. Задоволеність міжособистісними стосунками з однокласниками та вчителями http://presentation-creation.ru/

Втомлений зовнішній вигляд Небажання ділитися враженнями про проведений день Намагання відволікти дорослого від шкільних подій, переключити увагу н...
Слайд № 6

Втомлений зовнішній вигляд Небажання ділитися враженнями про проведений день Намагання відволікти дорослого від шкільних подій, переключити увагу на інші теми Небажання виконувати домашні завдання Негативні характеристика на адресу школи, вчителів, однокласників Неспокійний сон Постійні скарги на погане самопочуття Скарги на події пов’язані зі школою Ознаки дезадаптації http://presentation-creation.ru/

Адміністрації школи рекомендується забезпечити: попередній розподіл педагогічних кадрів для роботи у майбутньому 5-му класі; розроблення методичних...
Слайд № 7

Адміністрації школи рекомендується забезпечити: попередній розподіл педагогічних кадрів для роботи у майбутньому 5-му класі; розроблення методичних рекомендацій з питань організації навчально-виховного процесу у 5-му класі; дотримання санітарно – гігієнічних вимог у школі; постійний контроль за діяльністю класного керівника, учителів-предметників, які викладають у 5-му класі, при потребі надавати допомогу. З метою створення умов для успішної адаптації учнів початкової школи під час їх переходу до середньої школи http://presentation-creation.ru/

– враховувати в навчально-виховному процесі вікові психофізіологічні особливості учнів; забезпечувати наступність вимог між початковою і середньою ...
Слайд № 8

– враховувати в навчально-виховному процесі вікові психофізіологічні особливості учнів; забезпечувати наступність вимог між початковою і середньою школою; на засіданнях методичних об’єднань розглянути критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи та здійснити порівняльний аналіз вимог в основній школі; формувати активно-пізнавальне відношення до свого предмету; розвивати навички самостійної роботи: користування додатковою літературою, словниками, довідниками, інтернет-ресурсами; спонукати учнів до вивчення правил, практичного їх застосування за допомогою інтерактивних методів (робота в групах, парах, форма діалогу); розвивати уважність, вміння зосереджуватися на окремих деталях; дотримуватися єдиних вимог до усного та писемного мовлення; Вчителям-предметникам необхідно: http://presentation-creation.ru/

проявляти доброзичливе ставлення, підтримку; реалізовувати демократичний стиль керівництва; не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам...
Слайд № 9

проявляти доброзичливе ставлення, підтримку; реалізовувати демократичний стиль керівництва; не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам’ятати різницю між п’ятикласниками та іншими учнями середньої школи; намагатись, щоб заняття викликали в учня позитивні переживання через дуже сильно виражене емоційне ставлення до навчального предмету в цьому віці; орієнтувати дітей на вироблення об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення; допомогти учням з низьким соціальним статусом в класному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі: проводити відповідні класні години для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм роботи. Класному керівнику http://presentation-creation.ru/

Протягом вересня-жовтня 2017 року проводилося дослідження процесу адаптації учнів п'ятих класів Мета дослідження: перевірка процесу адаптації учнів...
Слайд № 10

Протягом вересня-жовтня 2017 року проводилося дослідження процесу адаптації учнів п'ятих класів Мета дослідження: перевірка процесу адаптації учнів п'ятого класу виявлення потенційної «групи ризику», тобто дітей, чиє подальше навчання та виховання пов'язані з суттєвими труднощами. Своєчасна діагностика процесу адаптації учнів п'ятого класу дозволяє: визначити ступінь процесу адаптації учнів п'ятого класу; покращити процес адаптації дитини до школи; запобігти втомлюваності школярів, надмірній нервово-психічній напрузі під час виконання шкільних завдань.     Після проведеного психодіагностичного обстеження ми можемо стверджувати, що піддослідні 56 учнів п’ятого класу, з яких - 26 дівчаток та 30 хлопчиків, підготовлені до навчання в середній школі на високому рівні - 5 учнів (9 %); середньому рівні - 41 учні ( 73%); низькому рівні - 10 учнів (18 %) Практичний психолог Суржко О.М. Звіт практичного психолога Торговицького НВО про вивчення процесу адаптації учнів п'ятого класу. http://presentation-creation.ru/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація розроблена з метою створення умов для успішної адаптації учнів початкової школи під час їх переходу до середньої школи
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Психологія
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    294
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    JN442762
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №JN442762
За публікацію цієї методичної розробки Суржко Ольга Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №JN442762
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти