Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

"Я учасник дорожнього руху" 3 клас .1 семетр. Календарне планування.

Інклюзивна освіта

Для кого: 3 Клас

16.09.2020

388

8

0

Опис документу:
Ознайомлення з : 1.Правилами дорожнього руху; 2.Видами і факторами безпеки й небезпеки на дорозі та в транспорті; 3.Принципами та умовами безпечної життєдіяльності; 4.Залежністю безпечної життєдіяльності від власної поведінки; 5.Правилами безпеки в щоденному житті;
Перегляд
матеріалу
Отримати код

п/п

Дата

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

3.09

10.09

17.09

24.09

1.10

8.10

15.10

22.10

5.11

12.11

19.11

26.11

3.12

10.12

17.12

24.12

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

2

1

1

Тема 1.

Таємниці автомобільних доріг

( 5 год.)

Індивідуальні особливості розуміння учнем/ ученицею безпеки і небезпеки на дорозі учасників дорожнього руху.

Бордюр. Безпечний інтервал.

Індивідуальні особливості розуміння учнем/ ученицею безпеки і небезпеки на дорозі учасників дорожнього руху.

Ділянка наближення. Небезпечні автомобілі.

Правила безпеки під час переходу проїжджої частини. Чотири умови безпечного переходу.

Напрямки небезпеки на нерегульованому перехресті, коли перехрестя ліворуч (праворуч).

Напрямки небезпеки на регульованому перехресті, коли перехрестя ліворуч (праворуч).

Тема 2.

Оглядовість, уплив оглядовості на безпеку руху пішоходів

(3 год.)

Обмежена оглядовість – сигнал небезпечної ситуації на дорозі.

Небезпека – прихований небезпечний автомобіль.

Хибність думки – прихований «не видно- переходити безпечно» та її уникнення.

Тема 3.

Особливості руху пішохода в умовах обмеженої оглядовості біля місць виїздів із гаражів, підворіть або біля прилеглих територій (3 год.)

Приклади обмеженої оглядовості:

виїзд із гаражів, заводських воріт, автостоянок, місця паркування автомобілів, проїзди у дворах, біля зелених насаджень, чагарників та дерев.

Поведінка в умовах обмеженої оглядовості. Головне правило безпеки за таких умов – « Що там?»

Дії щодо визначення небезпеки в умовах обмеженої оглядовості. Поліпшення оглядовості.

Тема 4.

Поліпшення оглядовості під час переходу вулиці (4 год.)

Наявність предметів, що заважають вільному огляду дороги, - сигнал небезпеки і рекомендація до підвищеної уваги й обережності.

Передбачення наявності автомобіля, прихованого за предметом, що обмежує оглядовість.

Зміна безпечного інтервалу для забезпечення достатнього огляду небезпечної зони перед переходом.

Правило безпеки – « Що там ?»

Учень/учениця:

має уявлення про:

-небезпеку проїжджої частини (дороги),якою рухаються автомобілі на ділянці наближення;

-автомобілі, що є небезпечними;

Учень/учениця:

називає:

-правила безпеки під час переходу проїжджої частини;

- чотири умови безпечного переходу;

Учень/учениця:

розпізнає:

-послідовно напрямки небезпеки на нерегульованому перехресті, коли перехрестя ліворуч;

- послідовно напрямки небезпеки на нерегульованому перехресті, коли перехрестя праворуч;

- послідовно напрямки небезпеки на регульованому перехресті, коли перехрестя ліворуч;

послідовно напрямки небезпеки на нерегульованому перехресті, коли перехрестя праворуч;

Уміє: безпечно переходити дорогу пішохідними переходами біля перехресть;

Пояснює:

-безпечний інтервал до бордюру;

-Призначення проїжджої частини;

-призначення пішохідного переходу

Учень/учениця має уявлення про:

- обмежену оглядовість дороги;

- можливу небезпеку, що приховується за умов обмеженої оглядовості;

Учень/учениця називає:

- що таке оглядовість;

- що таке обмежена оглядовість;

Учень/учениця

розпізнає: небезпечну ситуацію, що виникла за обмеженої оглядовості;

Уміє: уникати хибної думки – « не видно – отже, безпечно»;

Пояснює: чому прихований автомобіль в умовах обмеженої оглядовості є небезпечним

Учень/учениця має уявлення про:

можливу небезпеку в умовах обмеженої оглядовості;

Учень/учениця називає:

правило безпеки – « Що там ?»;

Учень/учениця

розпізнає: ситуації прихованої небезпеки (автомобіля, що рухається) за предметами або спорудами;

Уміє:

-безпечно оглядати з –за укриття можливу наявність небезпеки;

-користуватися правилом «Що там?»;

Пояснює:

-чому пішохід повинен сповільнювати крок в умовах обмеженої оглядовості;

-чому обмежена оглядовість є небезпечною ситуацією

Учень/учениця має уявлення про:

про небезпеку (автомобіль, що рухається), яка криється за предметами, що обмежкють оглядовість;

називає: правило безпеки – « Що там ?»;

розпізнає: ситуації з прихованою небезпекою;

Уміє:

-передбачати наявність автомобіля, прихованого за предметом, що обмежує оглядовість;

-безпечно визирати з –за укриття, оглядаючи ділянку небезпеки;

-користуватися правилом « Що там ?»

-змінювати безпечний інтервал для поліпшення оглядовості;

розвивати :

  • культурою безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та видах діяльності, що виникають на дорозі;

формувати :

  • дотримання правил безпечної поведінки в конкретних дорожніх ситуаціях;

виховувати :

забезпечення особистої безпеки та безпеки інших людей у разі виникнення аварійних ситуацій.

Розвивати

- культурою безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та видах діяльності, що виникають на дорозі;

формувати

- дотримання правил безпечної поведінки в конкретних дорожніх ситуаціях;

виховувати :

- забезпечення особистої безпеки та безпеки інших людей у разі виникнення аварійних ситуацій.

Розвивати

- культурою безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та видах діяльності, що виникають на дорозі;

формувати

- дотримання правил безпечної поведінки в конкретних дорожніх ситуаціях;

виховувати :

- забезпечення особистої безпеки та безпеки інших людей у разі виникнення аварійних ситуацій.

Розвивати

- культурою безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та видах діяльності, що виникають на дорозі;

формувати

- дотримання правил безпечної поведінки в конкретних дорожніх ситуаціях;

виховувати :

- забезпечення особистої безпеки та безпеки інших людей у разі виникнення аварійних ситуацій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.