Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Я досліджую світ. Тема. Ранньоквітучі трав'янисті рослини.

Інклюзивна освіта

Для кого: 1 Клас

03.04.2020

319

3

0

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів із ранньоквітучими трав'янистими рослинами; розвивати логічне мислення, мовлення; формувати комунікативні навички; виховувати любов та бережливе ставлення до природи, доброзичливе ставлення до однокласників; корегувати вимову звуків.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я досліджую світ. Тема. Ранньоквітучі трав'янисті рослини.

Мета: ознайомити учнів із ранньоквітучими трав'янистими рослинами; розвивати логічне мислення, мовлення; формувати комунікативні навички; виховувати любов та бережливе ставлення до природи, доброзичливе ставлення до однокласників; корегувати вимову звуків.

Обладнання: іграшка колобок, шаблон квітки, ілюстрований дидактичний матеріал, таблички слів, мультимедійні засоби навчання, сигнальні картки.

Словник: підсніжники,проліска,крокус,зірочки, медунка, мати-й-мачуха, ряст.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Ранкові зустрічі.

  1. Привітання ( з використанням карток , рухів і взаємодії)

Зима потроху відступає.
Вже березень набрає силу.
Природа швидко оживає –
Весну чекає любу, милу.

І сонце всміхається до дітей

Промовляючи їм лагідно : « Добрий день!»

2.Обмін інформацією.

Мовленнєва гра « Котиться Колобок» із використанням м'якої іграшки .

Діти стоять у колі. Кожна дитина по черзі звертається до свого сусіда передаючи йому Колобок та називаючи своє ім'я. Вчитель розпочинає речення «Мене звати...», діти наслідують зразок речення і передають Колобка сусіду.

Кінезіологічна вправа « Квіточка»

Учні малюють квіточку, за заданим шаблоном, в повітрі відтворюючи кількість пелюсток , спочатку однією рукою, потім іншою , тоді обома разом.

4. Щоденні новини

Робота із календарем.

Тепер пора року ___________

Сьогодні (день тижня)_________

Число _____________________

Місяць ______________________

Рік _________________________

Погода _______________________

Сьогодні святкуємо _____________

Протягом дня ми будемо вчити (перелік короткого змісту уроків)

ІІ. Основна частина

1.Актуалізація опорних знань.

Прослухайте вірш та запам’ятайте, які квіти згадані у вірші.

Хоч морози запізнілі-

Он підсніжники вже білі.

Дістає весна із скрині

Проліски небесно- сині.

Із трави нам шлють привіти жовті й сині первоцвіти.

Бережіть красу цю діти -

Не зривайте первоцвіти!

Учні називають, які квіти згадані.

Вч. Автор вірша закликає, що робити із квітами? (Берегти!)

2.Пояснення матеріалу.

1) Ознайомлення із ранньоквітучими трав'янистими рослинами за допомогою презентації.

2) Словникова робота. Розучування назв квітів.

Колективна дидактична гра «Закінчимо словосполучення»: Це …

А зараз пограємо у дидактичну гру «Правильно. Неправильно.»

Вчитель демонструє ілюстрації квітів і називає їх.

Діти використовуючи сигнальні картки дають відповіді «Так» або «Ні».

3) Дидактична гра «Відгадай»

Я найперша зацвітаю
Синім цвітом серед гаю,
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку. (Пролісок)

Перша квіточка весняна
тихо під сніжком куняла.
Дмухнув вітерець тепленький,
і з’явився цвіт біленький. (Підсніжник)

4) Настільна дидактична гра «Склади назву квітки». Діти складають назви квітів із розрізної азбуки до заданих ілюстрацій.

5) Робота у групах. Малювання ранньоквітучих квітів, та складання короткого усного опису.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Аналіз уроку.

Назвіть правильну відповідь.

Квіти, про які ми говорили : а)Ранньоквітучі ? б) Пізньоквітучі?

- Яка із квітів вам сподобалася найбільше?

  1. Підсумок.

Чи можна зривати квіти?

Чи занесені ранньоквітучі рослини у червону книгу?

  1. Рефлексія. Звернення первоцвітів:

Ми б завжди були щасливі, і пахучі, і красиві,

Якби в полі, в лісі, в лузі бачили нас тільки друзі,

Ті, які б нас не топтали, без потреби не зривали.

А на клумбах вдома, в школі висівали нас доволі,

Доглядали, поливали. Ми б красу їм дарували!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.