Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
___________________________ 2 клас. Математика
Урок № 29
Тема ЗАДАЧІ, ЯКІ ДВІЧІ МІСТЯТЬ ВІДНОШЕННЯ «НА... БІЛЬШЕ» («менше»). ПОНЯТТЯ «ДОВЖИНА» І «ШИРИНА» ПРЯМОКУТНИКА
Мета ознайомити учнів із задачами, які двічі містять відношення «на... більше» («менше»), з поняттями «довжина» і «ширина» прямокутника; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати інтерес до математики.
Тип уроку. Комбінований урок.
Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Перевірка домашнього завдання (с. 44, завдання 248; 249)
Завдання 248 (с. 44)
Скільки всього на заводі токарів та слюсарів ? 50+10 = 60 (р)
Скільки потрібно складальників ? 90 – 60 = 30 (с)
Відповідь: 30 складальників
Завдання 249(с. 44) — Прочитайте, якими цифрами позначено прямокутники і трикутники.
3. Хвилинка каліграфії — Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 95; 90; 85; ?; ?.
4. Математичний диктант
У першому стовпчику 16 прикладів, у другому — 12 прикладів. Скільки всього прикладів у двох стовпчиках?
В одному стовпчику 12 прикладів, а в другому — на 5 прикладів менше. Скільки прикладів у другому стовпчику?
У двох стовпчиках 43 приклади. Скільки прикладів у другому стовпчику, якщо в першому стовпчику їх 13?
Учень мав розв’язати 35 прикладів. Увечері він розв’язав 14 прикладів. Скільки прикладів йому залишилося розв’язати?
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що таке «довжина» і «ширина» прямокутника.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Робота за підручником (с. 44–45)
Завдання 250 (с. 44) Учні коментують, як виконали обчислення.
Завдання 251.(с. 44) Самостійна робота 25,29, 99, 77, 99, 79
Завдання 252.(с.44) Самостійне виконання завдання
Перший відрізок – 8 см
Другий відрізок – 10 см
Третій відрізок – 13 см Перший відрізок коротший за третій на 13-8 = 5 (см)
Завдання 253 (с. 44) Під час повторення умови один учень креслить схему і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.
Яка маса вівці ? 11+21 = 32 (кг)
Яка маса барана ? 32+ 23= 55 (кг)
Відповідь : 55 кг
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Завдання 254 (с. 44) . Усне виконання завдання Розгляньте малюнок. Покажіть одне одному ширину прямокутника, довжину прямокутника. Учні вимірюють довжину і ширину. — На скільки сантиметрів ширина прямокутника менша за його довжину?
Ширина - 2 см довжина -5 см
Завдання 255* (с.44). Самостійна робота Під час перевірки один учень біля дошки розв’язує і пояснює. — Сума двох чисел — 20. Якщо від одного числа відняти 4, а до другого додати 4, то обидва доданки будуть рівні. Знайдіть ці числа. (6 і 14)
VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — З якими новими поняттями ознайомилися на уроці? — Чого навчалися?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 45, завдання 257; 258
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»