2 клас. Літературне читання Тема. Скринька прислів’їв і приказок. А. Григорук «Влітку день годує рік»

Опис документу:
Мета: дати уявлення про суттєві ознаки прислів'їв; удосконалювати навички читання вголос і мовчки; учити виділяти в тексті головне; довести на матеріалах прислів'їв красу, багатство, влучність рідної мови; виховувати інтерес до читання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

____________________ 2 клас. Літературне читання

Урок № 9

Тема. Скринька прислів’їв і приказок. Опрацювання прислів’їв та приказок. А. Григорук «Влітку день годує рік» (с. 15—17).

Мета: дати уявлення про суттєві ознаки прислів'їв; удосконалювати навички читання вголос і мовчки; учити виділяти в тексті головне; довести на матеріалах прислів'їв красу, багатство, влучність рідної мови; виховувати інтерес до читання.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Підручники, зошити з читання з друкованою основою, завдання для розвитку навичок швидкочитання

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1. Робота над скоромовкою

Ніс Гриць пиріг Через поріг,

  1. Гра «Блискавка»

Казка, каска, казка, казка, казка.

Дубочки, дубочки, зубочки, дубочки, дубочки.

Мишка, миска, мишка, мишка, мишка.

3. Робота над чистомовкою

Ра-ра-ра — висока гора.

Ро-ро-ро — гостре перо.

Рі-рі-рі — сонце угорі.

РУ- ру-ру — не псуй кору.

Ри-ри-ри — книжку бери

Гра «Доповни речення» Учитель промовляє речення. Діти доповнюють його, додаючи по одному слову.

Жовтіють дерева.

Восени жовтіють дерева у лісах.

Восени жовтіють дерева у лісах і парках.

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ. Учні загадують загадки про місяць і зорі.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

До перлин української мови належать прислів’я, що впродовж століть складав народ. Вони виникли у сиву давнину, передавалися з вуст в уста, адже тоді ще не було письма, У мудрих і дотепних висловах український народ розкрив різноманітні явища суспільного життя і природи, влучно оцінив людські характери та події. Правда і кривда, добро та зло, мужність і боягузтво, щедрість та скнарість, товариськість і незгода, соціальна нерівність та любов до краю — про все це передано у прислів’ях коротко та образно, адже у них — вікова мудрість, багатостраждальна історія.

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Читання тексту про прислів'я і приказки (с. 75)

2. Метод « Робота в групах» ( Кожна група зачитує по 2 прислів’я, пояснює їх значення.)

3. Робота над аналізом тексту прислів'я

Знайдіть прислів’я, у яких використано слова, протилежні за значенням.

Прочитайте прислів’я, в яких містяться слова, що римуються.

VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

  1. Гра «Хто правильно закінчить прислів'я» (Учні закінчують прислів’я, пояснюють їх значення).

Не знаєш броду —... (не лізь у воду).

Диму без вогню... (не буває).

Не той друг, хто медом маже, а той... (хто правду каже).

Кожна жаба своє... (болото хвалить).

3 малої іскри... (великий вогонь буває).

  1. Гра « Мовний лабіринт» Кожна група отримує картку із зашифрованим прислів’ям, називає його та пояснює значення.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

Чи сподобався вам сьогоднішній урок? — Що нового дізналися?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити 2 прислів’я, з якими ознайомилися вперше.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали