2 клас. Літературне читання Тема. Скринька пісень-забавлянок. «Зайчику, зайчику»(с. 7-8).

Опис документу:
Мета: розширювати знання дітей про усну народну творчість; формувати вміння виділяти дійових осіб; учити читати діалог; ознайомити з піснями-закличками; розвивати образне мислення учнів; виховувати любов до національного надбання, шанобливе ставлення до історії свого краю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_________________ 2 клас. Літературне читання

Урок №3

Тема. Скринька пісень-забавлянок. «Зайчику, зайчику»(с. 7-8).

Мета: продовжити формування в учнів навичок правильного, свідомого, виразного читання; ознайомити учнів із піснями-забавлянками; навчати аналізувати прочитаний твір, читати за особами; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов і повагу до народної творчості.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Підручники, зошити з читання з друкованою основою, завдання для розвитку навичок швидкочитання

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ.

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

1. Робота над скоромовкою

Ішла баба дубнячком,

Сюди смик, туди смик —

Зачепилась гапличком,

Одчепися, мій гаплик.

  1. Мовленнєва зарядка

Як гуде джміль? — Прилетів комарик. — Дмухнемо на кульбабу. — Панує тиша.

3. Розчитування. Робота за складовою таблицею

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Метод «Ланцюжковий контроль»

Який розділ ми вивчаємо? — З яким твором ознайомилися на попередньому уроці? — Назвіть персонажів пісеньки-небилиці «Два півники».

  1. Гра «Хто виконував цю дію?»

Молотили... (два півники). Носили... (курочки-чубарочки). Схопив, одібрав, залигав... (цап). Ухопив, виглядає, обідрав... (вовк). Одбирає, спочиває, грає... (маленьке козенятко).

Хто з вас може розповісти пісеньку-небилицю?

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Послухайте дитячу пісеньку. Хто впізнає її, продовжуйте зі мною.

Сорока-ворона

Діткам кашку варила,

На порозі студила,

Ополоником мішала,

Діточок скликала...

Ідіть, діти, по тріски,

Дам вам каші потрошки.

Тому дала, тому дала, тому дала,

Каші не варив,

А тому не дала,

Діток гулять не водив —

Бо він — ледар:

Іди собі геть.

Дров не рубав, печі не палив,

Полетіли!

Звідки ви знаєте цю пісеньку? Від кого її чули?

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з пісеньками-забавлянками. Як уважаєте, чому їх так називають?

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Вступне слово вчителя

Забавлянки співають дитині дорослі, коли бавлять та заколисують її. Спів поєднують із своєрідними рухами чи вправами, якими дорослий пестить дитину, підбадьорює, спонукає до певного виду діяльності тощо. Найпоширенішими є варіанти «Ласочки». Гладячи дитину по руках, зазвичай примовляють:

Ласочко, ласочко,

Де ти була?

В Бога.

Що робила?

Хустки прала.

Щось дістала?

Кусок сала.

Де те сало?

Під столом.

Чим накрите?

  • Постолом

Розучування пісеньки (колективно).

Фізкультхвилинка

2. Опрацювання пісеньки-забавлянки «Зайчику-зайчику» (с. 8)

1) Гра «Рибки». Самостійне читання пісеньки учнями мовчки. — Хто є головним персонажем пісеньки?

2) Словникова робота. Тік — майданчик надворі або приміщення для молотьби, очищення та просушування зерна.

3) Читання пісеньки за особами. — Де бував зайчик? — Які слова пісеньки свідчать про те, що в млині можна було почути новини?

4) Робота за ілюстрацією. — Кого художник зобразив на малюнку? — Чому біжить зайчик? — Від кого він утікає?

5) Робота над виконанням завдань в зошиті з друкованою основою .

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

З якими пісеньками ознайомилися на уроці? — Хто і кому співає пісеньки-забавлянки?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготувати і розповісти в класі пісеньку-забавлянку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.