Урок:

Володимир Підпалий. Щирість почуттів поета. Ідея гуманізму, людяності,бережливого ставлення до природи у творах «…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд»."

Опис уроку (учням цей опис не показується):

ознайомити учнів з видатним митцем поетичного слова та його твором;

розвивати навички виразного і усвідомленого читання віршів, вміння аналізувати їх, висловлювати власні роздуми, навіяні прочитаним та почутим;

виховувати в дітей бережливе ставлення до природи, людей; патріотичні почуття.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Людмила Бурбела приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 8-А клас Українська література

Время: 1 дек. 2022 11:00 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/81650630103?pwd=ZzMwdTdzejBHdGN6NW5hTkJybVpRZz09

Идентификатор конференции: 816 5063 0103

Код доступа: 1TDXtf

Епіграф:   Життя письменника — у його творах. Душа поета — у його віршах.

Мотиваційний етап.

1. Забезпечення емоційної готовності до уроку за допомогою обміну побажаннями

- Доброго дня! Побажайте один одному вдалого уроку та подаруйте свою щиру посмішку.

Повідомлення теми і мети.

- Сьогодні на уроці ми ознайомимось з біографією В. Підпалого та з його поезіями

 «…Бачиш: між трав золотих…», «Зимовий етюд».

Опрацювання навчального матеріалу.

с. 71 за підручником.

  • Сенкан до характеристики творчої особистості Підпалого.

(Володимир Підпалий

Чесний, світлий, мудрий

Любить,пише,радіє ,

Художник лицарських чеснот

 Світлоносець )

Слово вчителя.

-Твори письменника – це частинка його душі, щоб глибше зрозуміти митця, треба ознайомитися з його творінням       

Ідейно – художній аналіз поезії «…Бачиш: між трав зелених…»

Виразне читання вірша учителем (за підручником .с. 72)

З’ясування емоційного враження від твору.

- А що ви відчули, почувши поезію?

- А які питання у вас виникли?

- Які почуття передав автор?

Завдання

1.Виразно прочитайте поезію.

2.Спробуйте передати відчуття , що пережив поет у мить написання поезії.

3.Визначне тему та провідну ідею твору.

4.Мовні засоби художньої виразності (епітети, метафори, порівняння, повтори, анафора, персоніфікація, гіпербола). Їх роль у художньому творі.

4.У якій формі написаний твір?

5.Враження від поезії. 

Ідейно – художній аналіз поезії «Зимовий етюд».

Виразне читання вірша учителем (за підручником, с. 73)

Словникова робота

Етюд – невеликий літературний твір, присвячений окремому аспекту.

Евристична бесіда

-Про що ця поезія?

-Як ви розумієте слова; «неба льодинку холодну — на шлях…»?

-Від чого « синьо  в очах»ліричному герою?

-З чим  порівнюється вечір і чому?

-Поясніть значення фрази: «де місто тікає на ніч в степи»

-Чому Україна не спить?

-Яка основна думка твору?

-Які художні засоби ви побачили?

Диспут

Чи щирий автор  поезій у висловлені своїх почуттів? Доведіть.

Рефлексивно-оцінювальний етап.

1.Коментування епіграфа

Рефлексія

Що нового я дізнався?

Як я працював?

Що найбільше зацікавило мене, здивувало?

Які форми роботи, на мою думку, були найефективнішими?

Які хотілося б застосувати на наступних уроках?

Перегляд відео уроку

https://youtu.be/Fl9JCydaxyQ

2:

Вільне введення тексту

Дати поширену відповідь на питання:

У чому сила поезії Володимира Підпалого?

(не менше 8 речень)

використайте матеріали уроку.

Рефлексія від 14 учнів

Сподобався:

13 1

Зрозумілий:

13 1

Потрібні роз'яснення:

14 0
Рекомендуємо

В. Підпалий. «…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд». Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса світу, патріотичні почуття, передані словом.

В. Підпалий. «…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд». Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса світу, патріотичні почуття, передані словом.

231

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

35 грн

"ЗИМОВІ ЕТЮДИ"

"ЗИМОВІ ЕТЮДИ"

942

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
2 клас

44 грн

Зимові етюди (2 клас Урок №17)

Зимові етюди (2 клас Урок №17)

170

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
2 клас

25 грн

Андрій Малишко. „Чому, сказати, й сам не знаю...”. Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті.

Андрій Малишко. „Чому, сказати, й сам не знаю...”. Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті.

429

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
7 клас

33 грн

"ЕТЮД У МУЗИЦІ"

"ЕТЮД У МУЗИЦІ"

1665

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Музика
6 клас

44 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

509

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

571

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

557

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1761

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

237

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас