«ІСТОРІЯ: УКРАЇНА І СВІТ». інтегрований курс.
Урок на основі модельної навчальної програми (варіант 1) для закладів загальної середньої освіти (автори: Секиринський Д.О., Власова Н.С., Желіба О. В. Кронгауз В.О., Щупак І. Я.).
Конструктор уроків
«ІСТОРІЯ: УКРАЇНА І СВІТ». інтегрований курс.
Урок на основі модельної навчальної програми (варіант 1) для закладів загальної середньої освіти (автори: Секиринський Д.О., Власова Н.С., Желіба О. В. Кронгауз В.О., Щупак І. Я.).
Вітаю, учні!
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№2:
Теоретичний блок
ПОВТОРЮЄМО
В епоху Середньовіччя сприйняття людиною природи було глибоко просякнуте релігійними уявленнями. Людина вважалася частиною природи, але водночас виділялася як найкраще створіння Боже, обдароване розумом і душею. Природа також вважалася творінням Божим, але підкорялася людському впливу, внаслідок господарського та технічного розвитку. Такий погляд визначав ставлення до природи та усвідомлення власної ролі людини в ній.
№3:
Теоретичний блок
ПОВТОРЮЄМО
Суспільні стани в епоху середньовіччя формували ієрархічну систему. Належність до трьох основних станів — «ті, що моляться», «ті, що працюють», «ті, що воюють» — визначалася походженням та місцем у суспільстві — соціальним статусом. Духовенство дбало про найважливіше — рятування душ, тож мало духовну владу, лицарство забезпечувало суспільству захист, набуваючи за це земельні володіння та політичний вплив і численні привілеї, а селяни та городяни виконували функції матеріального забезпечення суспільства, виробляючи продукцію та сплачуючи податки. Ця ієрархія визначала стосунки між різними станами та їхнє місце в суспільній ієрархії.
№4:
Завантаження файлу
Рефлексія “Перевірю самого себе”
Розгляньте кроссенс (асоціативний ланцюжок). Доберіть назви для зображень і визначте тему, що їх об’єднує.
№5:
Завантаження файлу
Рефлексія “Перевірю самого себе”
Доповніть схему.
№6:
Теоретичний блок
ПОВТОРЮЄМО
Політична роздробленість, боротьба за владу, конфлікти між аристократами й монархами, знаттю й феодалами, землевласниками та селянами, боротьба міст за самоврядування, релігійні війни та зовнішні впливи формували складну систему відносин і конфліктів, що зумовлювали становлення й розвиток суспільства впродовж доби Середньовіччя.
№7:
Вільне введення тексту
Повторення — матір навчання!
№8:
Вільне введення тексту
Рефлексія “Перевірю самого себе”
№9:
Тестування
Дякую за гарну роботу!
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: