Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
ЗАВДАННЯ 1. ЗАКОДОВАНИЙ ЛИСТ
Ми отримали закодованого листа, у якому усі імена, назви та числа переплуталися. Розгадайте анаграми і ребуси - відгадайте закодовані імена дослідників історії України та ключові слова і дати, пов’язані з ними. Утворіть за допомогою стрілок логічні пари.
№2:
Теоретичний блок
2. Установіть відповідність (знайдіть пари) між видами історичних джерел і їхніми прикладами.
№3:
Теоретичний блок
3. ЛОГІЧНІ ПАРИ
№4:
Теоретичний блок
ЗАВДАННЯ 4. ІСТОРИКИ ДИСКУТУЮТЬ
Уявіть, що ви стали свідками дискусії відомих істориків щодо головних завдань дослідників
історичного минулого. Ознайомтеся з думками видатних і дайте відповіді на запитання:
1) На якому з етапів розвитку історичної науки працювали вчені?
2) Продовжте висловлювання Л. фон Ранке про завдання справжнього вченого-історика.
3) Чи зазнали змін, на вашу думку, уявлення про завдання істориків у наш час.
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: