Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
СЛАВА УКРАЇНІ!
Добрий день, панни та панове ліцеїсти!
Філософія життя, як і філософія любові, є неосяжною... І ми продовжуємо говорити про ці категорії.
Показовою у цьому плані є постать Мойсея. Це ім'я ви чули неодноразово. Мабуть, бачили мультиплікаці
№2:
Тестування
№3:
Вільне введення тексту
№4:
Вільне введення тексту
№5:
Вільне введення тексту
№6:
Вільне введення тексту
Рефлексія від 24 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
УРОК №19.БАГАТОГРАННІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ІВАНА ФРАНКА, ЇЇ ВПЛИВ НА КУЛЬТУРНИЙ І ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ. ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА У МУЗИЦІ
УРОК №26.Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації.
Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Основні риси українського прозового модернізму (О.Кобилянська, М.Коцюбинський, В.Стефаник, В.Винниченко). «Нова школа» у прозі