Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Інтерактивне навчання для розвитку творчого потенціалу: створюємо цікаві вправи на платформі "Всеосвіта"
»
Взяти участь Всі події
Урок:

УРОК №16.Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Складання анкети головного героя

02.11.2021
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок мовленнєвого розвитку

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

СЛАВА УКРАЇНІ!

ДОБРИЙ ДЕНЬ, ПАНОВЕ/ПАННИ ЛІЦЕЇСТИ!

Продовжуємо розмову про неординарну особистість Мартина Борулі, головного героя однойменної трагікомедії Івана Карпенка-Карого.

Двадцять п'яте жовтня

Дистанційна класна робота

Психологічна переконливість

Т

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

Завдання №2 Вільне введення тексту

Завдання №3 Вільне введення тексту

Завдання №4 Завантаження файлу

Завдання №5 Тестування

Рефлексія від 23 учнів

Сподобався:

22 1

Зрозумілий:

21 2

Потрібні роз'яснення:

19 4
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Характеристика головного героя з точки зору сучасного читача

Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Характеристика головного героя з точки зору сучасного читача

477

Українська література
10 клас

30 грн

Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіонізму

Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіонізму

54

Українська література
10 клас

30 грн

Образи й символи повісті "Тіні забутих предків". Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання

Образи й символи повісті "Тіні забутих предків". Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання

115

Українська література
10 клас

20 грн

Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму «Іmpromtu phantasie».

Становлення особистості, цілеспрямованої  й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму «Іmpromtu phantasie».

74

Українська література
10 клас

20 грн

Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь новели «Valse melancolique». Глибокий психологізм твору як новаторство О.Кобилянської

Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь новели «Valse melancolique». Глибокий психологізм твору як новаторство О.Кобилянської

483

Українська література
10 клас

30 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

278

Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

326

Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

290

Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1103

Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

76

Українська література
10 клас